Dit jaar alles gewonnen wat er te winnen valt.
Zowel Europees kampioen in de schakelkarts alsook in de niet-schakelkarts.
Ik ben reuze benieuwd wat de toekomst gaat brengen als je deze jongen in een auto stopt

Nou, het lijkt mij in ieder geval een te billijken reden om 'm niet te nemen. McLaren heeft niks te winnen met de reputatie van pa.Roy RS schreef:Volgens mij was max wel in de race bij mclaren, maar was hij t niet geworden, wellich waren ze bang om klappen te krijgen
Ja maar toch bij lange na niet genoeg voor de klasses waar die nu in rijdt.Tristan schreef:Frijns komt niet echt uit een 'arme' familie zeg maar. ZIjn vader heeft een behoorlijk industrieel bedrijf.
Tsja, ik kijk naar rondetijden, tijdverschillen met teammates, en uitslagen. Duidelijke cijfers, simpele conclusies. Als je dat "verstand van zaken" wilt noemen, hartelijk dank.Jesper schreef:^^^ Duidelijk iemand met verstand van zaken!
Hielke schreef:Tsja, ik kijk naar rondetijden, tijdverschillen met teammates, en uitslagen. Duidelijke cijfers, simpele conclusies. Als je dat "verstand van zaken" wilt noemen, hartelijk dank.Jesper schreef:^^^ Duidelijk iemand met verstand van zaken!
Kijk je naar fanclubs en fanbase dan is Verstappen inderdaad de beste coureur. Net zoals Jan Smit en de Zangeres Zonder Naam de beste zangers zijn.
Inderdaad, die "simpele" conclusies bedoel ik.Hielke schreef: simpele conclusies. Als je dat "verstand van zaken" wilt noemen, hartelijk dank.