BMW M135i

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

BMW M135i

Fail!
8
8%
Gaaf
40
40%
Liever een oud model 130i zonder turbo's
13
13%
Ik spaar wel door voor een 1 M Coupé
17
17%
Ik wacht wel tot er een 'echte M' op basis van de 1 Serie komt
3
3%
Face lift?! Yeahhh bring it on
6
6%
Gelukkig komt de 4 serie Coupe er aan
12
12%

Totaal aantal stemmen: 99

Hielke

Re: BMW M135i

Bericht door Hielke » 20 jul 2013, 12:00

Ah, die M5, over über-boten gesproken, dan kan ik ook weer meedoen. :lol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 20 jul 2013, 12:07

Hielke schreef:Ah, die M5, over über-boten gesproken, dan kan ik ook weer meedoen. :lol:

Ja laten we 't daar eens over hebben, want niks en niemand is hier heilig dus zeker die attention whore die niks toevoeg, niet:)

Ferdi:
Afbeelding

Tim N

Bericht door Tim N » 20 jul 2013, 22:25

Jammer dat je je nu zo laat kennen Robin.

Robin

Bericht door Robin » 21 jul 2013, 09:42

Ach welnee joh, als een jaar terug vanuit het niets die M5 figuur mij een sneer geeft , wat dus nog niks te maken heeft met die veel te dure tuning die later pas kwam, ja dan krijgt die m natuurlijk terug. Niemand en niks is heilig en daarom maken we zeer zeker geen uitzondering voor die blaaskaak, Tim. Zo simpel is t.

Gaat t goed dan gaat t goed. Zo niet dan niet.

Ik zal nooit als eerste de aanval inzetten. Er is altijd een achterliggende reden. Altijd .

Robin

Bericht door Robin » 21 jul 2013, 10:14

Maar zoals ik 't nu zie: deze ongein borrelt al maanden, misschien jaren. DF begon leuk en dat soort sentimenteel gezwam. Maar voor mij voegt 't al maanden niks toe. Vaak alleen maar ergernis. Je geeft info, maar je krijgt amper feedback. We lullen in rondjes en lp's herhalen en herhalen zich tot Sintjuttemis.

Hetzelfde verhaal, dezelfde sneren, dezelfde geintjes. Over en weer.

Ik kom hier dan om te kijken of er wat autoinfo is of wat wereldnieuws, maar 't is net als in 'n kroeg, het zijn altijd dezelfde figuren die er zitten en hun lp weer afdraaien.

Daar hoor ik dan ook bij...GVD . Dat wil ik niet.

Dus , neh, DF , ik ben geen type voor de manier waarop het nu gaat. Ligt ook aan mij.

Er zitten hier 'n hoop redelijke gasten(denk ik, maar ik zie er te weinig) , maar er zijn 'n handvol die wrijving en uitlokking zoeken.
Makkelijk om zo je doelwit te zoeken en er op dat eens zo glorieuze maar nu boring forum 'nog wat van te maken' (ten koste van anderen dus)

Dus hey, ik heb de rekening betaalt en stap de deur van het kroegje uit.

Mvrgr
Robin

GTRene

Bericht door GTRene » 21 jul 2013, 10:46

sommige posten kun je beter (geld ook voor anderen die het vaak nog verder aanwakkeren)
niet op reageren, als je inziet dat het dan/anders uit de klauwen loopt en of je dan nog meer ergenis gaat krijgen,
dan lopen bepaalde reacties bv snel dood en gaat de post gewoon weer verder, ze zeggen vaak al wel iets van>>
Afbeelding

RVV

Bericht door RVV » 21 jul 2013, 11:49

Phhff
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (89.33 KiB) 3688 keer bekeken

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 21 jul 2013, 11:53

+1

Andre

Bericht door Andre » 21 jul 2013, 12:26

De 1M is echt "waardeloos" maar daarom geeft ie juist de meeste fun. En Robin binnenkort even weer de wielen wisselen en dan ben jij bij onderstaand filmpje er ook bij!

http://www.youtube.com/watch?v=nJBPFZhK ... QPCAIbSFOA" onclick="window.open(this.href);return false;

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 21 jul 2013, 13:11

Gelukkig is de winter bijna voorbij en kunnen we weer naar buiten! Oh wacht... :)

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 21 jul 2013, 16:13

Robin schreef:Ach welnee joh, als een jaar terug vanuit het niets die M5 figuur mij een sneer geeft , wat dus nog niks te maken heeft met die veel te dure tuning die later pas kwam, ja dan krijgt die m natuurlijk terug. Niemand en niks is heilig en daarom maken we zeer zeker geen uitzondering voor die blaaskaak, Tim. Zo simpel is t.

Gaat t goed dan gaat t goed. Zo niet dan niet.

Ik zal nooit als eerste de aanval inzetten. Er is altijd een achterliggende reden. Altijd .
Waar is hij in dit topic dan? Ik zie alleen Sperdi en Ruben die jij trollen... En dan moet je gewoon terug trollen! :D

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 21 jul 2013, 17:43

Robin schreef:Maar zoals ik 't nu zie: deze ongein borrelt al maanden, misschien jaren. DF begon leuk en dat soort sentimenteel gezwam. Maar voor mij voegt 't al maanden niks toe. Vaak alleen maar ergernis. Je geeft info, maar je krijgt amper feedback. We lullen in rondjes en lp's herhalen en herhalen zich tot Sintjuttemis.

Hetzelfde verhaal, dezelfde sneren, dezelfde geintjes. Over en weer.

Ik kom hier dan om te kijken of er wat autoinfo is of wat wereldnieuws, maar 't is net als in 'n kroeg, het zijn altijd dezelfde figuren die er zitten en hun lp weer afdraaien.

Daar hoor ik dan ook bij...GVD . Dat wil ik niet.

Dus , neh, DF , ik ben geen type voor de manier waarop het nu gaat. Ligt ook aan mij.

Er zitten hier 'n hoop redelijke gasten(denk ik, maar ik zie er te weinig) , maar er zijn 'n handvol die wrijving en uitlokking zoeken.
Makkelijk om zo je doelwit te zoeken en er op dat eens zo glorieuze maar nu boring forum 'nog wat van te maken' (ten koste van anderen dus)

Dus hey, ik heb de rekening betaalt en stap de deur van het kroegje uit.

Mvrgr
Robin
Je wilt niet bij de groep horen die wrijving en uitlokking zoeken, en toch ben jij steeds degene die oude koeien uit de sloot haalt en voor de zoveelste keer begint om een ander af te zeiken........ Stop er dan ook echt mee en ga wat nuttigs doen.

sitechris
Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI

Bericht door sitechris » 21 jul 2013, 20:45

Het is als DF bezoeker bijna onmogelijk om de digitale poep niet te zien op DF. Wat een geneuzel de laatste tijd, met als dieptepunt de eeuwige discussie rondom de M5 van M-bitious. Ik meng me weinig tot niet in de discussie, maar ook als argeloze bezoeker is het soms storend hoe sommige mensen met elkaar omgaan. Natuurlijk snap ik dat Robin pissed is, want ook hij wordt regelmatig onder vuur genomen.

Overigens vind ik dat Robin zelf ook tot deze groep behoort die het kruidvat voortdurend aansteekt. Dus veel medelijden heb ik niet. Wel zou ik graag zien dat dit soort discussies ergens in een privé digitale ruimte plaatsvinden. Hoef ik die meuk niet te lezen als ik wil genieten van een geweldige auto.

@allemaal: tel eens tot 10, probeer niet altijd je gelijk te halen en na 1 keer een statement maken weten we het wel. Maakt het leven IRL als op het wereldwijde web zoveel gemakkelijker. DF begint echt een vermoeiend forum te worden op deze manier.

Groeten
De gemiddelde forumbezoeker en autoliefhebber die graag met collega liefhebbers praat en bij voorkeur niet schreeuwend door het (digitale) leven wil gaan.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 jul 2013, 21:20

Sperdy schreef:Wat weegt die Corvette-rechtuitraket van Hans eigenlijk. Zal wel een boot zijn, niet?
Afbeelding

Een M135i is natuurlijk een boot, met Ilja en zijn familie er in, tel uit je winst.
Afbeelding

Een 1M is geen boot, alleen de 1M van Robin is dat wel .. :zwijntje:
Afbeelding
1395 kg staat er op het kenteken Sperdy............en die hoerensloep van jou? :tooth:

Tim N

Bericht door Tim N » 21 jul 2013, 23:21

@Sitechris, ++++++++ heel veel, zijn er een paar die zich boven alles verheven voelen en die maken het forum kapot.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 22 jul 2013, 00:05

Wat? 1395kg? Da's een boot zeg :shocking: :D
Maar Hans, je rijdt een Corvette, dus ik vind het wel een plezierjacht :D
Ik weet werkelijk niet wat dat hok van mij weegt :lol: ik heb wel zo'n lithium-accu, vergis je niet!

Macboy

Bericht door Macboy » 22 jul 2013, 00:07

Ik roep al jaren dat mensen met negatieve input niet moeten reageren. Betekent niet dat iedereen iets maar leuk of mooi moet vinden. Maar negatieve energie heeft niemand wat aan. De blije poster niet en de lezer ook niet. Is alleen om jezelf te behagen. En daar schiet niemand wat mee op. Vind je een draadje niks, blijf er dan gewoon weg.

Dit waren de regels die we bij de start van DF hanteerden en toen ik nog moderator was ook strak hanteerden. Deze norm geldt al jaren op buitenlandse fora waar het dan ook prima gaat.

Als het zelfreinigende vermogen van alle forumbezoekers niets oplost moet er maar harder worden opgetreden en alle negatievelingen gewoon opbokken.

Maar ja dan wordt het ook zo saai :)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 jul 2013, 08:52

Sperdy schreef:Wat? 1395kg? Da's een boot zeg :shocking: :D
Maar Hans, je rijdt een Corvette, dus ik vind het wel een plezierjacht :D
Ik weet werkelijk niet wat dat hok van mij weegt :lol: ik heb wel zo'n lithium-accu, vergis je niet!
658pk op 1395 kg...........die pk/ gewichtsverhouding ga jij niet redden ben ik bang......ondanks die Duracel batterij van je :wink:

RVV

Bericht door RVV » 22 jul 2013, 11:21

Macboy schreef:Ik roep al jaren dat mensen met negatieve input niet moeten reageren. Betekent niet dat iedereen iets maar leuk of mooi moet vinden. Maar negatieve energie heeft niemand wat aan. De blije poster niet en de lezer ook niet. Is alleen om jezelf te behagen. En daar schiet niemand wat mee op. Vind je een draadje niks, blijf er dan gewoon weg.

Dit waren de regels die we bij de start van DF hanteerden en toen ik nog moderator was ook strak hanteerden. Deze norm geldt al jaren op buitenlandse fora waar het dan ook prima gaat.

Als het zelfreinigende vermogen van alle forumbezoekers niets oplost moet er maar harder worden opgetreden en alle negatievelingen gewoon opbokken.

Niet om het een of ander, maar dvh riep dat 1400 kilo plus auto's gewoon zware bakken zijn (feit). Als dat al een lont in een kruidvat is en daar niet tegen kunnen, tja dan moet je je zelf terecht iets afvragen.

Hielke

Bericht door Hielke » 22 jul 2013, 11:57

Macboy schreef:Ik roep al jaren dat mensen met negatieve input niet moeten reageren. Betekent niet dat iedereen iets maar leuk of mooi moet vinden. Maar negatieve energie heeft niemand wat aan. De blije poster niet en de lezer ook niet. Is alleen om jezelf te behagen. En daar schiet niemand wat mee op. Vind je een draadje niks, blijf er dan gewoon weg.

Ja, ik mis het M5 topic ook heel erg. Komkommertijd zullen we maar rekenen.

Macboy

Bericht door Macboy » 22 jul 2013, 12:35

Ik bedoelde dit draadje niet Rico maar de algehele forum regels.

Tim N

Bericht door Tim N » 22 jul 2013, 12:46

Het mooie is dat deze laatste pagina in dit topic een goed beeld schept van de stokers en zuigers

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 22 jul 2013, 12:47

En de betweters.......................

tomgtr

Bericht door tomgtr » 22 jul 2013, 12:54

Jezus, waarom missen zoveel mensen een paar relativeer cellen op fora. Iemand zegt iets. Daar vindt je iets vand dus je zegt er iets van. Eens worden mensen het nooit op een forum. Lekker belangrijk, als het je zo stoort kan je je instellingen zo veranderen dat je die persoon z'n reacties niet ziet. Maar echt, zonder ongenuanceerde lompe reacties sterft elk forum af. En mensen die zich lekker makkelijk op de kast zijn te jagen zijn zowel in het echte leven als op fora altijd het bokje. That's life.

Hielke

Bericht door Hielke » 22 jul 2013, 12:56

Tim N schreef:Het mooie is dat deze laatste pagina in dit topic een goed beeld schept van de stokers en zuigers
Dat moeten dan Petrolhead Tom en RVV zijn.

Ik hoop dat ze hun leven vanaf nu beteren.

Plaats reactie