hier het hele verhaal op de Tango site en lijkt overeen te komen met wat Michel zegtConclusie
De benzine van Tango komt bij dezelfde raffinaderijen en brandstofdepots vandaan als de grote oliemaatschappijen. De meeste oliemaatschappijen voegen aan de brandstof additieven toe die de brandstofsystemen schoonhouden. Ook Tango. Bij de "speciale benzines" van de grote oliemaatschappijen worden soms meer additieven toegevoegd. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat u door de extra additieven niet zuiniger rijdt. Doordat nieuwe "speciale benzines" in het voorjaar geïntroduceerd worden, kan het lijken dat u zuiniger rijdt.
http://www.tango.nl/overtango/brandstofkwaliteit/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik merkte gisteren (na de 2de maal achter elkaar Tango tanken) dat de auto er wat minder goed op loopt, ja leek al eerder zo maar gister viel het me echt op, net of die iets minder goed oppakt, nu kan ik me dat ook wat inbeelden maar toch.
Rijd helaas te weinig (wel goed voor de knip) om het verschil meteen te merken na bv een goede brandstof voor mijn knor en een mindere of met toegevoegd spul voor de kar.
ff kijken wat Firezone zegt...