Luco schreef:Jij verslijt die dingen net als sokken he

Nee, mijn sokken gaan langer mee!
Paskal schreef:
@Metchu: wat gaat de route worden?
Ik zat te denken om eerst richting munchen te gaan, daar de stad bekijken, dan genietend door zwitserland de bergpassen en weet ik veel wat, vervolgens italië in om langs te gaan bij Milan en wat andere steden en dan richting Monaco en als eindbestemming Barcelona. Route is nog niet helemaal uitgestippeld en ik sta open voor veel suggesties.
Petrolhead Tom schreef:
Veel plezier! Die velgjes staan hem goed.
thanks ik was ook positief verrast door de velgen. vind ze best leuk
@Hitz, ik heb ff gekeken, maar zonder naafkapjes is best lelijk
Robin Hartog schreef:Gefeliciteerd Metchu! Gaaf ding. Wanneer gaat deze er ongeveer uit? Dan weet ik hoeveel tijd ik heb om te sparen

zal ik jou dan even als eerste pb'en?

Nee het plan is om ermee op vakantie te gaan en daarna wil m'n schoonzusje erin gaan rijden. Mocht zij er op een of andere manier toch vanaf zien, gaat de wagen uiteindelijk wel de verkoop in denk ik. Maar met mij weet je het niet. Eergister kocht ik bijna een e36 318ti en vandaag zit ik met een mx5 haha!
-Menrik- schreef:
Flinke omweg = alles binnendoor?
uiteraard, met mooie stops om sightseeing te doen!
Bedankt voor de tips betreffende geluidsoverlast. Mijn vrouw valt meestal na 20 minuten toch in slaap, dus oordopjes is geen slecht idee.
Ik heb net een kofferrekje gescoord! en een afspraak gemaakt bij mijn lokale garage voor a.s. dinsdag. Dan wordt eigenlijk alles gedaan aan de auto wat gedaan moet worden. Om met een veilig en goed gevoel de bergen in te knallen!
foto kofferrekje