[Groupbuy] GoPro HD Motorsports
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: [Groupbuy] GoPro HD Motorsports
Er zit een mini usb stekker aansluiting aan de zijkant van je gopro.
Daarmee kun je tegelijk laden en filmen.
De ingebouwde microfoon is niet at te best, en een losse is aan te raden:
http://dx.com/p/mini-stereo-microphone- ... jack-30186" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze gaat in de splitterkabel van gopro (los aan te schaffen), zodat je kunt laden en de microfoon kunt aansluiten. (is diezelfde mini usb aansluiting)
Als je op batterij draait is de 3.5mm adapter kabel genoeg)
De standaard casing is niet geschikt voor bovenstaande kabels.
Of je boort er een gat in, of je koopt de skeleton housing of "the frame" variant.
Die accesoires kosten klauwen met geld, en met wat creativiteit kun je die bekabeling ook zelf maken van standaard verlengstukken/splitters etc.
Daarmee kun je tegelijk laden en filmen.
De ingebouwde microfoon is niet at te best, en een losse is aan te raden:
http://dx.com/p/mini-stereo-microphone- ... jack-30186" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze gaat in de splitterkabel van gopro (los aan te schaffen), zodat je kunt laden en de microfoon kunt aansluiten. (is diezelfde mini usb aansluiting)
Als je op batterij draait is de 3.5mm adapter kabel genoeg)
De standaard casing is niet geschikt voor bovenstaande kabels.
Of je boort er een gat in, of je koopt de skeleton housing of "the frame" variant.
Die accesoires kosten klauwen met geld, en met wat creativiteit kun je die bekabeling ook zelf maken van standaard verlengstukken/splitters etc.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Nog even gezocht voor zo'n kabeltje voor de externe mic ...
http://dx.com/p/3-5mm-stereo-headphone- ... able-23540
Zou volgens mij moeten werken, voor ongeveer 1/20e van de prijs die GoPro hanteert
...
Ben
http://dx.com/p/3-5mm-stereo-headphone- ... able-23540
Zou volgens mij moeten werken, voor ongeveer 1/20e van de prijs die GoPro hanteert

Ben
- Petrolhead Tom
Even 8 besteld. Als het werkt dan heb ik er ook wat voor andere DF-ers. 

-
Onlinesmiley
Ja, de gopro accesoire prijzen zijn van de ratten besnuffeld.Booooh schreef:Zou volgens mij moeten werken, voor ongeveer 1/20e van de prijs die GoPro hanteert...
Hier een topic over een maatwerk laad en mic kabel freubelen. (ben zelf nog niet aan het aanschaflijstje toegekomen)
http://www.goprofanatics.com/gopro-hd-h ... -time.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zoiets:
De reden dat de bedrading aan de de gopro zijde gestript is, is omdat de 90 graden hoek mini usb aansluiting zo ingekort is, dat hij in de standaard behuizing past, zonder erin te boren.
- Peric
Dit wat voor de heren??
http://www.1dayfly.com/nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GoPro vandaag in de aanbieding..
GOPRO HERO 3 BLACK EDITION MET INGEBOUWDE WIFI voor € 360,-.
http://www.1dayfly.com/nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GoPro vandaag in de aanbieding..
GOPRO HERO 3 BLACK EDITION MET INGEBOUWDE WIFI voor € 360,-.
-
Ook ik ben op zoek naar een GoPro HD 3 Black, iemand nog tips waar deze aan te schaffen? Zo goedkoop als via onedayfly zal wel niet gaan lukken, maar als iemand goede ervaringen heeft tegen scherpe prijzen hoor ik dat graag.
Thanks.
Thanks.
- Petrolhead Tom
Ik heb de kabels inmiddels binnen. Zal binnenkort eens testen.
- Roy RS
nu bij groupon 269 voor de silver en 369 voor de black
ik heb hem zelf uit Amerika meegenomen voor 320

- Downforce Hans
Zo, goed zeg van je..................... 

- Booooh
Zeker niet netjes aangifte gedaanRoy RS schreef:nu bij groupon 269 voor de silver en 369 voor de black

Ben
PS Wel lekker voor die prijs

-
Helaas komen de GoPro's van Groupon uit Frankrijk, dat is tevens ook het retouradres, Dus grote kans dat je daar ook moet zijn voor je garantieafhandeling.
De dealers in Nederland worden helaas erg strak gehouden m.b.t. prijsstunten, dus kunnen ook moeilijk tegen zulke acties opboxen.
Gelukkig zag ik net dat deze officiële Gopro Dealer wel vrolijk meedoet met de Groupon stunt met de Hero3 Black voor 369 , dat is wel zo prettig als je nog garantie verwacht.
http://shop.wvm-design.com/index.php/ca ... pathway-17" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: zo te zien moest je blijkbaar mailen om te reserveren
De dealers in Nederland worden helaas erg strak gehouden m.b.t. prijsstunten, dus kunnen ook moeilijk tegen zulke acties opboxen.
Gelukkig zag ik net dat deze officiële Gopro Dealer wel vrolijk meedoet met de Groupon stunt met de Hero3 Black voor 369 , dat is wel zo prettig als je nog garantie verwacht.

http://shop.wvm-design.com/index.php/ca ... pathway-17" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: zo te zien moest je blijkbaar mailen om te reserveren

- Roy RS
Booooh schreef:Zeker niet netjes aangifte gedaanRoy RS schreef:nu bij groupon 269 voor de silver en 369 voor de black
ik heb hem zelf uit Amerika meegenomen voor 320...
Ben
PS Wel lekker voor die prijs...
Nope, is ook niet nodig tot 430 euro...!
@wirewess: als je binnen europa koopt heb je gewoon europese garantie, als je in USA koopt zoals ik wellicht niet.
- Booooh
Dus verder niets meer gekochtRoy RS schreef:Booooh schreef:Zeker niet netjes aangifte gedaanRoy RS schreef:nu bij groupon 269 voor de silver en 369 voor de black
ik heb hem zelf uit Amerika meegenomen voor 320...
Ben
PS Wel lekker voor die prijs...
Nope, is ook niet nodig tot 430 euro...!
@wirewess: als je binnen europa koopt heb je gewoon europese garantie, als je in USA koopt zoals ik wellicht niet.

- Roy RS
Uhm, de rest zat bij mijn vrouw in t koffer...(samen met nog een gopro, dus dat hielp niet erg)
Heb er overigens ook zo'n batterypac bijgekocht, dat werkt wel mooi, ik kwam er tijdens het filmen in Amerika al achter dat de batterij duur belachelijk kort is. Mijn vorige camera ging veeeeel langer mee, maar die zat niet in een casing en dus teveel windgeruis. Met pac is het goed te doen!
Heb er overigens ook zo'n batterypac bijgekocht, dat werkt wel mooi, ik kwam er tijdens het filmen in Amerika al achter dat de batterij duur belachelijk kort is. Mijn vorige camera ging veeeeel langer mee, maar die zat niet in een casing en dus teveel windgeruis. Met pac is het goed te doen!
- Booooh
Duur is inderdaad korter dan bij de eerdere versies, ik heb 2 extra batterijtjes gekocht bij Miniinthebox, fractie vd prijs die GoPro rekent, batterypack maakt het geheel weer dikker toch? En hoe zit dat dan met eventueel een display, die heb ik en maakt hem ook net zo dik als de oude zonder scherm dan ...
Ben
Ben
- Roy RS
Die batterijtjes die je hebt gekocht had ik ook naar gekeken, maar dan moet je alles uit elkaar halen om de batterij te vervangen. Ik heb geen lcd bacpac, dat kan ook niet met de batterypac inderdaad, maar met de app stel ik de camera in en dan zet ik hem vast en blijft ie op die positie staan. De batterypac verdubbelt de accuduur en maakt het geheel zo'n 5-6mm dikker inderdaad, daar krijg je dan wel 2 andere achterklepjes voor die daar mooi overheen passen. (1 open en gesloten variant net als origineel) De open variant kun je dan ook gebruiken om continu stroom aan te sluiten, dan kun je hem aan je aansteker aansluiten en onbeperkt filmen!Booooh schreef:Duur is inderdaad korter dan bij de eerdere versies, ik heb 2 extra batterijtjes gekocht bij Miniinthebox, fractie vd prijs die GoPro rekent, batterypack maakt het geheel weer dikker toch? En hoe zit dat dan met eventueel een display, die heb ik en maakt hem ook net zo dik als de oude zonder scherm dan ...
Ben
Ik vind dit zo het prettigst, ik stel hem in, monteer hem en hoef er niet meer bij te komen zo lang als ik rijd. Ik gebruik dan altijd de afstandbediening op WIFI, die heb ik met klitjesband op de middenconsole.
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Vraagje aan de GoPro Hero3 BE eigenaren. Ik lees veel ontevreden reviews over de Black Edition. Wat is hiervan jullie ervaring? ervaringen zijn slechte batterijduur, en vastlopen, uitvallen en gewoon kapot zijn..
- daNpy
Ik ben ook bezig met 2 GoPro's hier, want we hebben daar wat problemen mee de laatste tijd.
Gaat om de Hero3 Silver Editions.
Het lijkt erop dat er een accu niet samen wil werken met 1 van de gopro's want dan doet hij het maar 15 min, in de andere gewoon 110+ minuten.
Gaat om de Hero3 Silver Editions.
Het lijkt erop dat er een accu niet samen wil werken met 1 van de gopro's want dan doet hij het maar 15 min, in de andere gewoon 110+ minuten.
- Roy RS
Fedmas schreef:Vraagje aan de GoPro Hero3 BE eigenaren. Ik lees veel ontevreden reviews over de Black Edition. Wat is hiervan jullie ervaring? ervaringen zijn slechte batterijduur, en vastlopen, uitvallen en gewoon kapot zijn..
ik ben na ervaringen met 2 andere (+/- 200 euro) camera's toch erg tevreden met de BE, dit ondanks dat hij inderdaad wel eens vastloopt, dan moet ie even aan de stroom of batterij eruit en dan doet ie weer normaal. Dit gebeurd echter alleen als hij al uitstaat en dan wil hij niet aan...het heeft me itt de vorige camera's geen beeldmateriaal gekost.
De batterijduur is ongeveer een uur bij de black edition, dat kun je zelf bepalen of dat lang is, ik vond dat te kort en heb een batterypack gekocht die dat verdubbelt, ook kun je bij gohero.nl makkelijk 2 imitatie accu's met (auto) lader kopen, das ook handig en erg goedkoop, maar moet je wel batterijen wisselen.
al met al ben ik tevreden en zit er een handige app bij om alle instellingen supersnel overzichtelijk te hebben en aan te passen, dat doet echt veel vind ik.
- daNpy
Gaan die imitatie accu's ook een uur mee?
Mij valt het op dat bij onze spiegelreflex de imitatie accu veel minder lang meegaat dan de originele namelijk.
Mij valt het op dat bij onze spiegelreflex de imitatie accu veel minder lang meegaat dan de originele namelijk.
- Roy RS
volgens die site iets langer zelfs, maar ik heb ze nooit geprobeerddaNpy schreef:Gaan die imitatie accu's ook een uur mee?
-
Onlinesmiley
Zeker voor degenen die het ding zo goed als definitief op de rollbar hebben zitten, is een vaste usb verbinding aanleggen toch een stuk makkelijker.
- Roy RS
smiley schreef:Zeker voor degenen die het ding zo goed als definitief op de rollbar hebben zitten, is een vaste usb verbinding aanleggen toch een stuk makkelijker.
klopt, maar dat kan alleen met het open achterklepje en laat die nou ivm wind niet bruikbaar op mijn auto...
-
Onlinesmiley
Ik heb een gat in de zijkant van mijn casing geboordRoy RS schreef:klopt, maar dat kan alleen met het open achterklepje en laat die nou ivm wind niet bruikbaar op mijn auto...

- daNpy
Daarvoor wil ik nog een skeleton housing aanschaffen.
Alleen kan mijn Hero1 dan alsnog niet tegelijkertijd opladen en filmen
Alleen kan mijn Hero1 dan alsnog niet tegelijkertijd opladen en filmen