Specs staan ook in een ander topic, hij is zo'n beetje full option. Vooral de zitpositie is enorm veel beter dan in mijn vorige auto. Hier kan ik de komende 2,5 a 3 jaar weer mee voort!

Thanks! De synchronisatie van mijn iPhone 5 werkt zelfs zonder dock vlekkeloos en je zou met mijn rij- en belgedrag inderdaad kunnen zeggen dat ik een heerlijk mobiel kantoor heb!Tim N schreef:Blijf het een lelijk model vinden van buiten, maar je hebt er wel erg lekkere werkplek van gemaakt.
Super geconfigureerd.
Thanks! Ieder zijn smaak natuurlijk, ik vind die velgen juist erg gaaf!Robin Hartog schreef:Als ik eerlijk ben zijn de velgen niet helemaal mijn smaak, maar de rest van de configuratie is heel dik! Gefeli!
Het rijdt echt geweldig. Ondanks dat het een veel sportievere auto is dan mijn vorige (Auris), rijdt hij ook veel comfortabeler.-Menrik- schreef:Lekkere kilometervreter hoor! Heb al eens een weekendje met een 118i mogen rijden en dat reed super. De 116i zal daar weinig van verschillen lijkt me, fijne kilometers!
Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar ik heb het gecheckt en er zit inderdaad een touchpad op. Het werkt ook nog eens verrassend goed! Het verschil tussen hoofd- en kleine letters detecteert hij uitstekend.Sjoerd schreef:Heb je een touchpad op de Idrive controller?
Ik wilde geen standaard auto en dat is hiermee volgens mij wel gelukt!Knot schreef:Ziet er netjes uit, maar wel gewaagd zo met rode lak.
Thanks Xavier! Ik ben er happy mee!Xave30 schreef:Gaaf Max. Heeeerlijke combi.
Ik sprak een collega en die was totaal niet te spreken over zijn (oudere) 1-serie. Hij had waarschijnlijk de kwalen waar jij naar refereert. Tot nu toe heb ik nog niets kunnen ontdekken, dus ik hoop van harte dat dat zo blijft!Marsnel schreef:Vorige week een 116d een dag mogen gebruiken. Heb zelf het oude model 120d maar vond de 116d een stuk beter rijden. Ze hebben de kwaaltjes van het oude model wel groten deels eruit gehaald.
Veel plezier ermee.
Max V schreef:Thanks Xavier! Ik ben er happy mee!Xave30 schreef:Gaaf Max. Heeeerlijke combi.
Thanks Ilja!Macboy schreef:Supermooie kleur die ik graag zelf had willen hebben !
Toch wel mooi hoe verschillend de geluiden zijn die ik hoor over de velgen. De een vindt ze verschrikkelijk, de ander is er helemaal weg van. Ik vind ze in ieder geval prachtig, that's what countsErikS schreef:Prachtig interieur!
Zonder M pakket gewoon een minder mooie auto...
En de velgen, nee.... Liever gewoon net setje volledig zilvergrijs..... Die two-tone velgen zijn echt te lelijk!
Heb laatst in een 114i gereden, ze rijden echt top. 116i is een prima keuze!
Dat is ook best wel wennen kan ik je vertellen. Met de lage zit en forse motorpak is het zicht heel anders dan in mijn vorige auto.dvh schreef:Motorkap lijkt zo lang ook
Thanks Frank! De 118d was fors duurder, dus dat was niet echt een optie voor mij.frank de jonge schreef:Mooie wagen Max. Lijkt wel de twin van mn broer. Alleen die heeft een 118d met die 8 bak sportautomaat.
Thanks, dat gaat wel lukken!JP schreef:Veel veilige kilometers Max !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten