ErikS schreef:Oilservice, inspection...... Goedkoop = duurkoop!
Eens. Aan de andere kant. Als ie een beetje slim was geweest had ie voor het nemen v.d. foto's de service indicator een reset gegeven.
Ja dat juich ik niet toe, maar ik laat BMW geen inspectie I/II om op me auto uitvoeren, waarbij de helft van de punten visuele inspecties zijn. Dat kan ik zelf ook wel ipv voor €90 p/uur ex.
Maar daarna reset ik wel de indicator.
Kreeg deze gisteren doorgestuurd via ander forum (zelfde persoon?) of het een echte M is.
Op basis van de foto's zeg ik ja. Grill meegespoten zoals dat bij de 3.0 het geval was. Juiste model (niet-M) sideskirt, tellerpak met rode gebied vanaf 7k en (ook) een sticker op de temperatuurmeter. Oude model M velgen (waren Contours er toen al?)
Blijft apart als je een M3 te koop zet niet even de motor laat zien.
Hout vind ik zo bij zwart interieur niet eens fout. Ik heb het nu ook in de M3 en als ik geen origineel carbon delen had, liet ik het mooi zitten.
Fabian schreef:Jeroen schreef:Af fabriek had de sedan altijd houten lijstjes; wat een vreselijke combinatie met de kleur van de lak, maar destijds kon het!
De mijne had af-fabriek gelukkig geen hout, maar de zwarte lijsten en middenconsole!

Het standaard plastic dus.