Klopt maar ik ga zowiezo niet met de auto naar school, dat kost me klauwen met geld (haarlem naar driebergen), en allemaal file terwijl ik gewoon OV kaart krijg. Daarbij moet een auto speciaal zijn voor mij, en ga ik dus geen simpelle auto kopen maar moet het toch wel iets leuks zijn. Word dan ook een vervanger van de race auto en de M3....
En waarom boven mijn stand auto's rijden? als je iets kan betalen is het toch niet boven je stand of wel dan?
S65 of S54 in n E46 bouwen.
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: S65 of S54 in n E46 bouwen.
@RutgerK: het heeft geen zin 

-
Aanschaf is makkelijk, behoud is vaak wat moeilijker wat nu ook weer bleek.
Maar ik ben wel blij dat de hele HOAX omtrent de M3CS one and only voorbij is. Kan ik me weer concentreren op belangrijker zaken.
Maar ik ben wel blij dat de hele HOAX omtrent de M3CS one and only voorbij is. Kan ik me weer concentreren op belangrijker zaken.
- dvh
Ja joh, blij ? Serieus?Ruud schreef:Aanschaf is makkelijk, behoud is vaak wat moeilijker wat nu ook weer bleek.
Wist niet dat je er zo druk mee bezig was.

Vind bovenstaande post minstens zo merkwaardig als den gemiddelde JeroenK post.
-
Slaat nergens op, stond de auto in nederland was er een nieuw blok in gegaan. Dat is gewoon in kuwait te moeilijk. Of ik had een 2JZ erin moeten leggen (wat nu helaas ook gaat gebeuren bij de volgende eigenaar). bij een 330i prima, maar een M3 no way.Ruud schreef:Aanschaf is makkelijk, behoud is vaak wat moeilijker wat nu ook weer bleek.
- RutgerK
-
@dvh;
Nee natuurlijk niet, en de post haalt ook geen hoog niveau daar heb je natuurlijk gelijk in. Jammer dat DF verworden is tot wat het nu is. Een jaar of vijf zes geleden was het hier zeker vermakelijk, nu vind ik het slechts een hoopje na-aperij.
Reacties als; je hoeft hier niet te lezen/posten kunnen achterwege blijven. Die conclusie trek ik prima zelf.
Nee natuurlijk niet, en de post haalt ook geen hoog niveau daar heb je natuurlijk gelijk in. Jammer dat DF verworden is tot wat het nu is. Een jaar of vijf zes geleden was het hier zeker vermakelijk, nu vind ik het slechts een hoopje na-aperij.
Reacties als; je hoeft hier niet te lezen/posten kunnen achterwege blijven. Die conclusie trek ik prima zelf.