Nogal wiedes dat je je ermee durft te vertonen, dat durf je ook met een Grandis...Leen schreef:Ik had er 2 weken geleden ook 1 besteld als vervanger voor de grandis .
Parelmoer wit met zwart leren interieur , nog even een mooie 19" antraciete zomerset scoren en ik durf me er wel mee te vertonen
Mitsubishi Outlander PHEV
- Snipe
Re: Mitsubishi PHEV
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Mitsubishi PHEV
Toevallig net vandaag een berichtje binnen.Geachte relatie,
In de media is momenteel veel aandacht over de levertijd van de Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid.
Mitsubishi meldt dat 70 procent van de bestelde PHEV's dit jaar wordt geleverd.
Wat betekent dit voor u?
Wij kunnen u melden dat de leveringsindicatie van uw bestelde auto in 2013 valt.
Binnenkort komen wij met de exacte leveringsdatum van uw bestelde PHEV en zullen wij u hierover informeren.
Met vriendelijke groet,
Paul van Z....., Peter M... en Thijs W.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Re: Mitsubishi Outlander PHEV
Nou, donderdagavond om 22:00 uur de showroom uitgereden met de Metshubsidi Foutlander.
Ik onthoudt me nog even van commentaar, misschien moet ik nog aan wat dingen wennen....
en foto's plaatsen doe ik ook nog even niet, de commentaren gaan meetal meer over de omgeving enzo...
To be continued... (voor zover het DFers interesseert.....)
Ik onthoudt me nog even van commentaar, misschien moet ik nog aan wat dingen wennen....
en foto's plaatsen doe ik ook nog even niet, de commentaren gaan meetal meer over de omgeving enzo...
To be continued... (voor zover het DFers interesseert.....)
- dvh
Re: Mitsubishi Outlander PHEV
Ben wel benieuwd waar je aan moet wennen ?
Ook vraag ik me af met welk gevoel je zo'n auto nou koopt. En of dat gevoel na de aankoop en bij het bezit ervan ook overeind blijft.
In ieder geval. Véél plezier ermee !
Ook vraag ik me af met welk gevoel je zo'n auto nou koopt. En of dat gevoel na de aankoop en bij het bezit ervan ook overeind blijft.
In ieder geval. Véél plezier ermee !