Gran Turismo 6 demo icm GT Acadamy.
- WJ
Gran Turismo 6 demo icm GT Acadamy.
GT6 Acadamy Demo is nu te downloaden.

- Gert.
Re: Gran Turismo 6 demo icm GT Acadamy.
Het is nog steeds racen op biljartlakens, dat vind ik wel jammer.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Gewoon als DLC als ik GT5 ga spelen?
- WJ
Nee je moet het spel apart downoaden in de playstation store, gewoon gratis.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
De PS3 toch maar weer eens aansluiten dan.
Ik zit er sterk over te denken om het ding te kopen, ding heeft al maanden niet aangestaan.
Wat kan ik verwacht van de GT6 demo?
Ik zit er sterk over te denken om het ding te kopen, ding heeft al maanden niet aangestaan.
Wat kan ik verwacht van de GT6 demo?
- Linc (Bas)
Inmiddels ook gedownload en vandaag even 2 uurtjes m'n best gedaan.
Sta nu op plek 103 met een 2:20,821
Misschien van het weekend maar eens proberen onder de 2:20 te komen.
Sta nu op plek 103 met een 2:20,821
Misschien van het weekend maar eens proberen onder de 2:20 te komen.
-
Sta nu 68e met 2.20 rond. Wel een gave competitie.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Met welke setup spelen jullie? Stuur of controller?
Rij zelf met de Fanatec CSR.

-
Bmw clubsport fanatec wheel hier.
- Hielke
2.22,2 na een half uurtje trainen bij Andre.
Huidige model playstation heeft er wel moeite mee. FPS storten soms behoorlijk in. Dat schokkerige is niet goed voor de controle.
Huidige model playstation heeft er wel moeite mee. FPS storten soms behoorlijk in. Dat schokkerige is niet goed voor de controle.
- Fernando
Nog geen last van gehad moet ik zeggen...Hielke schreef:2.22,2 na een half uurtje trainen bij Andre.

- Linc (Bas)
Ik gebruik de Thrustmaster T500 RS.Rivanov schreef:Met welke setup spelen jullie? Stuur of controller?
Van het weekend nog even kunnen rijden. Inmiddels zit ik op een 2:20,377
Vind het wel irritant dat je de ene bocht meer mag snijden voordat je een penalty krijgt dan de andere.
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
Dat is ook bij mij een grote frustratie. Ik zag dat er in de top 10 ook mensen met een controller spelen. Dus ik heb nog hoop.
Het is hier alleen ''iets'' te warm om binnen te zijn (39°)
Het is hier alleen ''iets'' te warm om binnen te zijn (39°)
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
FPS stort voornamelijk in bij cockpitview. Wanneer je hood of bumper pakt is er niets aan de hand.Hielke schreef:2.22,2 na een half uurtje trainen bij Andre.
- Hielke
Mmm, ok, ik weet niet eens in welke view ik gespeeld heb. Zal er op letten.Rivanov schreef:FPS stort voornamelijk in bij cockpitview. Wanneer je hood of bumper pakt is er niets aan de hand.Hielke schreef:2.22,2 na een half uurtje trainen bij Andre.
Ook met de ghost in beeld heb ik gemerkt dat de fps teruglopen.
-
1.19.6
Er zijn dus lui die rijden 2.16 dat is ongelooflijk. Ik heb me al compleet stuk gereden op 2.19.6
Ik wil graag lui uitnodigen uit de top 10 en in een kart zetten.
Als je op bijv circuit assen 3 sec langzamer rijd dan je concurrent kan je dat beschouwen als een uitloop ronde. Zoveel is een seconde in realtime.
Er zijn dus lui die rijden 2.16 dat is ongelooflijk. Ik heb me al compleet stuk gereden op 2.19.6
Ik wil graag lui uitnodigen uit de top 10 en in een kart zetten.
Als je op bijv circuit assen 3 sec langzamer rijd dan je concurrent kan je dat beschouwen als een uitloop ronde. Zoveel is een seconde in realtime.
- Hielke
2.21.0 hier.
Niet slecht voor een ouwe man die racesims heeft afgezworen en alleen nog maar extern rijdt. Er zit ook nog wel wat reserve in.
Gat naar die 2.16 en 2.17 rijders is inderdaad pijnlijk. Daar moet een studie van gemaakt worden.
Niet slecht voor een ouwe man die racesims heeft afgezworen en alleen nog maar extern rijdt. Er zit ook nog wel wat reserve in.
Gat naar die 2.16 en 2.17 rijders is inderdaad pijnlijk. Daar moet een studie van gemaakt worden.
Handrem gebruiken in turn 1 voor betere rotatie. 2.17 is goed mogelijk 

- Fernando
Een hoge 2.17:
- Hielke
Welke handrem?Hashiriya schreef:Handrem gebruiken in turn 1 voor betere rotatie. 2.17 is goed mogelijk

- WJ
Nog geen meter gereden. 
Heb al wel gelezen dat je wat gedrift hier en daar nodig heb om bij de snelste tijden te komen..
Het blijft een sim, dus bergen tijd + hier een daar wat dubieuse bocht strategieën = win.
Is het niet meer mogelijk om de ghost van de snelste tijd in te laden en te kijken hoe of wat?

Heb al wel gelezen dat je wat gedrift hier en daar nodig heb om bij de snelste tijden te komen..
Het blijft een sim, dus bergen tijd + hier een daar wat dubieuse bocht strategieën = win.
Is het niet meer mogelijk om de ghost van de snelste tijd in te laden en te kijken hoe of wat?
-
Ja ghost kan je van de top 10 laden.
- Robin
Ik heb 'm gedownload, maar nog niet gespeeld, junior heeft dat ding met Black Ops al maanden in beslag:)
Zou 't met 'n controller 't snels kunnen dan? Dat tijdsverschil waar Andre 't over heeft is inderdaad merkwaardig, en handremmenwerk en driftwerk voor 'nbeter tijd ? Op Silverstone? Dit is toch niet de 1000 Meren Rally?:)
Fearfactor en feeling met de echte mechaniek in 'n echt voertuig alsmede de G krachten die voel je gewoon net niet in any sim.
Greger Hutu is daar toch 'n goed voorbeeld van?
Zou 't met 'n controller 't snels kunnen dan? Dat tijdsverschil waar Andre 't over heeft is inderdaad merkwaardig, en handremmenwerk en driftwerk voor 'nbeter tijd ? Op Silverstone? Dit is toch niet de 1000 Meren Rally?:)
Fearfactor en feeling met de echte mechaniek in 'n echt voertuig alsmede de G krachten die voel je gewoon net niet in any sim.
Greger Hutu is daar toch 'n goed voorbeeld van?
Greger Huttu is inderdaad erg snel maar totaal niet fit. Er zijn wel andere voorbeelden te noemen welke wel een succes zijn. Vooral de vorige winnaars van GT Academy. Daar is het is niet zo van hier heb je een auto kijken wat je kunt en thats it. Nee, ze kennen de basis wat prima te leren is in een sim: weight transfers, lijnen, gas/rem/stuur inputs. Als je daar zo goed in bent dat je bij de beste hoort dan kan je op zn minst zeggen dat je potentieel hebt. Daarnaast is er een fysiek aspect waar gamers (vaak) te kort schieten. Daar wordt wel hard aan gewerkt na het winnen en tijdens de competitie van GT Academy.
Dat tijdsverschil is wel groot inderdaad. Er zijn ook altijd gasten bij die 24/7 blijven proberen om een tiende eraf te rijden en er zullen ongetwijfeld flaws zijn waar misbruik van gemaakt kan worden.
Ik rijd nu zelf 2:18. Gebruik van de handrem heb ik net geprobeerd maar ik ben er niet sneller mee. Het is een aan/uit knopje.
Dat tijdsverschil is wel groot inderdaad. Er zijn ook altijd gasten bij die 24/7 blijven proberen om een tiende eraf te rijden en er zullen ongetwijfeld flaws zijn waar misbruik van gemaakt kan worden.
Ik rijd nu zelf 2:18. Gebruik van de handrem heb ik net geprobeerd maar ik ben er niet sneller mee. Het is een aan/uit knopje.
- Robin
Dat zou dan bijna betekenen dat 'n Gr B RS200/Delta S4/SportQuattro S1 over gravel plankgas a la Vatanen voor mij in real life ook is weggelegd, peuleschil , hence mijn 'vaardigheden' in Richard Burns Rally(RSRBR mod)