Ik ben Bob, 25 jaar, autogek en woonachtig in het Oosten van het land.
Al vele jaren lees ik mee op dit forum, zonder mijzelf netjes voor te stellen. Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik zo'n 20 verschillende auto's in bezit gehad. Sinds een ruime 2 weken heb ik weer een nieuwe bolide voor het dagelijks gebruik; een 2008 Volvo C30 met R-design pakket.
Motorisch is het een 1.8 met 125 pk, dus meer een ontspannen cruiser dan een racer.
Zelf woon ik dicht bij de grens en is een dagje Nurburgring slechts een kleine 2 uur rijden, hierdoor ben ik een beetje aangestoken met het 'race-virus'. Omdat mijn dagelijkse auto niet ringwaardig genoeg is, heb ik een 1995 BMW M3 E36 gekocht, betreft een schadeauto, dus er moet nog het nodige aan gebeuren om deze wagen rijklaar te maken. Een vriend van mij heeft een schadeherstelbedrijf, dus in de rustige uurtjes wordt er aan mijn auto geklust.
Hier een foto van de auto, voorzien van Heico verlaging. Enige update tot nu zijn de sunniboys achterin, verder is de auto compleet uitgerust, alleen de lederen bekleding ontbreekt.
Ondertussen net terug uit Italie, na een 2 weekse vakantie, de auto rijdt geweldig, en wat een super fijne stoelen!! Hier een foto van langs de autostrada:
Hebben jullie nog vragen of tips voor bij als newby, ik hoor het graag!
Groetjes Bob