Het is inderdaad een 308 Robin. Een GTB Quattrovalvole uit '85, Euro-versie.Robin schreef:308 toch?(Lijkt me geen 328) Mooi.
Heb je nog meer info? Bouwjaar etc...US versie?
Wat is je vakantie kar voor de zomer?
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Re: Wat is je vakantie kar voor de zomer?
- Ar
- Auto: Prius
@Riceaux
Ik weet het nog niet. De Avalanche is klaar gemaakt voor de vakantie (onderhoud+ aanvulling op de koeling; grotere bakkoeler en een extra fan aan de voorzijde).
De Savana wordt het. Vandaag heb ik hem deels laten inspecteren en een afspraak gemaakt voor onderhoud en ook hier een extra bakkoeler. Ik weet nog niet wat ik er achter hang.
Ik weet het nog niet. De Avalanche is klaar gemaakt voor de vakantie (onderhoud+ aanvulling op de koeling; grotere bakkoeler en een extra fan aan de voorzijde).
De Savana wordt het. Vandaag heb ik hem deels laten inspecteren en een afspraak gemaakt voor onderhoud en ook hier een extra bakkoeler. Ik weet nog niet wat ik er achter hang.
- Martijn M
Moet zeggen dat het me vorig jaar echt is meegevallen. Ok de ophanging is nu een stuk stugger en nu met kuipstoelen. Maar qua temperatuur is het goed te doen. Gewoon veel water drinkenWJ schreef:Hardcore? Volgensmij ging iedereen zo voor 1995 op vakantie..Petrolhead Tom schreef:Mwoah ik vind Martijn meer de winnaar. Met een rallye zonder enige vorm van luxe de hitte opzoeken is meer hardcore.WJ schreef:AAAAAAAAAAAAAAND we have a winner.![]()
Gaaf man!

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ik plak altijd aan mijn stoel vast als het heel warm is (zwart leer......), als het heel warm wordt zet ik misschien maar een stoffen stoel erin, ziet er niet uit, maar zit wel beter....
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik rijd gewoon 's nachts naar Italië, nergens last van, overdag de ARKO aan 

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
ARKO heb ik bijna altijd aan, lekker naar mijn motor luisteren. 

- Peric
€ 200,- per maand MRB.. Zou het een beetje te veel vinden.dvh schreef:Opvolger wordt denk ik een oud model X5. De 3.0 diesel.
Lijkt me ook een heerlijke reisauto.
Dit jaar niet op zomervakantie, dus ook geen auto daarvoor nodig..

-
OnlineMartijn_bmw
Ik heb nu voor het eerst leer in mijn auto maar dit valt me dus inderdaad ook op... staat mooi maar weet niet of ik mijn volgende auto weer met leer zou kiezen, het plakt snel met warm weer vind stof comfortabeler zitten.Joël D. schreef:Ik plak altijd aan mijn stoel vast als het heel warm is (zwart leer......), als het heel warm wordt zet ik misschien maar een stoffen stoel erin, ziet er niet uit, maar zit wel beter....
- Riceaux
Lijken me allebei heerlijke vakantieauto's! En dan ook nog een leuk auto'tje erachter. Aardig perfecte combo lijkt me!@Riceaux

Ik heb grijs leer in de BMW zitten. Moet zeggen dat het plakken met warm weer me nog meevalt. Stuur en dashboard+versnellingspook worden warmer dan de stoelen. Maar we zullen zien of ik daar na de vakantie anders over denk.Ik heb nu voor het eerst leer in mijn auto maar dit valt me dus inderdaad ook op... staat mooi maar weet niet of ik mijn volgende auto weer met leer zou kiezen, het plakt snel met warm weer vind stof comfortabeler zitten.

-
OnlineMartijn_bmw
Volgens mij is het nog helemaal geen warm weer geweest sinds jij dat leer er in hebt zittenRiceaux schreef:
Ik heb grijs leer in de BMW zitten. Moet zeggen dat het plakken met warm weer me nog meevalt. Stuur en dashboard+versnellingspook worden warmer dan de stoelen. Maar we zullen zien of ik daar na de vakantie anders over denk.

- Riceaux
1 dag is het warm geweest.Martijn_bmw schreef:Volgens mij is het nog helemaal geen warm weer geweest sinds jij dat leer er in hebt zittenRiceaux schreef:
Ik heb grijs leer in de BMW zitten. Moet zeggen dat het plakken met warm weer me nog meevalt. Stuur en dashboard+versnellingspook worden warmer dan de stoelen. Maar we zullen zien of ik daar na de vakantie anders over denk.![]()

-
OnlineMartijn_bmw
ohja das waar 2 weken terug 30+ gr op dinsdag 

- Aerschtuner
Cross post: Met deze beauty donderdagochtend naar http://www.locandacasteldebritti.com/ gereden. Zondag weer teruggegaan. Veel te kort, maar wel ontzettend gaaf. In september willen we weer gaan. In juli vlieg ik gewoon naar Mallorca en huur ik daar weer een Fiat 500 denk ik 

- frank de jonge
Wij knallen gewoon met een vol bepakte mazda3 mps naar onze bestemming.
Plaatje uppen via phone lukt niet op 1 of andere manier....
Plaatje uppen via phone lukt niet op 1 of andere manier....
- turbofries
Met zoiets moeten wij het komende vakantie in canada gaan doen. Nog een stukkie usa erbij maakt het tripje wel compleet dacht ik.
Meest bizarre van de caravan is toch wel de buitenkeuken

- dvh
-
OnlineMartijn_bmw
Heel gaaf!!
- Ar
- Auto: Prius

- Robin Hartog
Jammer dat die Chevy geen GMC was, dan had het plaatje helemaal geklopt.
Maar gaaf hoor! Heel gaaf!

- Niels
- Auto: Prius+
Super gaaf zo'n pick up combo
Onze vakantie kar is een nieuwe Zafira 1.7 CDTI geworden, beetje saai maar wel prima zeker voor het geld.

Onze vakantie kar is een nieuwe Zafira 1.7 CDTI geworden, beetje saai maar wel prima zeker voor het geld.
- martll
- turbofries
Ik heb dit plaatje maar van google gepikt. Ik zou niet weten wat voor merk dat ding was, want ze lijken toch allemaal op elkaarRobin Hartog schreef:Jammer dat die Chevy geen GMC was, dan had het plaatje helemaal geklopt.![]()

- frank de jonge
Zo'n uberyanktank staat hier nog te koop. Ben er nog nog aan langs gelopen. Ben je denk ik een vrachtwagen rbw voor nodig! Wat een groot hok met dubbele montering achter
- Paskal
- Auto: meerdere
Dat is het zeker. Net weer terug van een maand Corsica. Wat blijft het toch een heerlijk eiland om in het voorseizoen te bezoeken. Heerlijk weer, prachtige natuur en het wegennet is één grote Nürburgring. Ondanks onderstaande een prachtige vakantie gehad.dvh schreef:Opvolger wordt denk ik een oud model X5. De 3.0 diesel. Lijkt me ook een heerlijke reisauto.
Met houdt daar nogal van doorrijden en het snijden van de bochten. No problem zo lang je dat maar niet doet in overzichtelijk bocht. Wij hadden helaas pech dat een jonge tegenligger dat wel deed. Die dwaas kwam met 4 wielen op mijn weghelft in rechter bocht de hoek omzeilen. Ik reed volledig rechts en heb hem nooit kunnen zien dus zonder te remmen met 50 km/u op elkaar. Met zijn linker voorkant zat hij bij mij exact in het midden. Front volledig in elkaar, airbags eruit maar op dat moment ben je toch wel blij met je stevige X5 waardoor we zonder letsel uitstapten. Hadden wij op een motor gezeten dan had ik dit waarschijnlijk niet getypt.....
Vakantie vervolgens voortgezet met een hagelnieuwe V60 T3 R-design met slechts 11 kilometer op de teller. Ik moet zeggen dat ook dat helemaal niet verkeerd reed en verbaasde me met name over de automaat. Alleen aan het geluid hoor je dat hij schakelt en verder was er geen schokje te voelen. Maaaaaar als reisauto kan het bij lange na niet tippen aan de X5. Die is volgende wk weer in NL en dan hopende op een herstel. In t-loss heb ik namelijk weinig zin.
- Robertdj
Dat is zuur Paskal! Soortgelijk verhaal als met Steve destijds.
Gelukkig hebben jullie de vakantie zonder letsel kunnen voortzetten.
Gelukkig hebben jullie de vakantie zonder letsel kunnen voortzetten.