Met zo`n sub kom je gewoon overal, maar dat idee had ik al toen ik er zelf nog 1 had.

Meestal op streetfire.net de dag erna.Roy RS schreef:Fuck, ik heb het gemist! Komt er een herhaling of is er een stream?
Ik weet niet hoe het zit met linken naar bepaalde sites hier, maar wanneer je googled op finalgear vind je allesRoy RS schreef:Fuck, ik heb het gemist! Komt er een herhaling of is er een stream? Toch niet de BAC mono in deze aflevering he?
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 430592.htm" onclick="window.open(this.href);return false;smiley schreef:Meestal op streetfire.net de dag erna.Roy RS schreef:Fuck, ik heb het gemist! Komt er een herhaling of is er een stream?
Was er zelf per ongeluk bij uitgekomen. Was goed te pruimen, vooral wanneer je de rest van de programma's die avond rond die tijd er eens bij pakte.Ferdi Gielen schreef:En vanavond op de Canvas (België) als ik het goed zeg een aflevering met allemaal bloopers van Top Gear
Ik heb de tv uitgezet, en daarna in slaap gevallendvh schreef:Gedownload , aangezet en in slaap gevallen.
Niks nieuws dus
Morgenavond.Roy RS schreef:Toch niet de BAC mono in deze aflevering he?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten