http://www.peugeot-sport.com/fr/accueil.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oude record aan splinters, natuurlijk. Loeb doet nooit zomaar ff mee...
Vergeet niet dat Peugeot en Red Bull dit project hebben opgestart om te winnen, fabrieksteam, fabrieksrijder, miljoenenbudget tegenover de rest wat in principe allemaal "amateurs" zijn met eventueel wat ondersteuning.Roy RS schreef:baan is wel veranderd en verhard, maar niet tov het record van vorig jaar, dus het vergelijk is eerlijk...2 de tijd was nu ook boven de 9 minuten
Klopt. Het mag in Amerika dan een grote naam hebben, van competitiviteit en professionaliteit is er nauwelijks sprake geweest. Loeb is een sublieme rijder, maar als je de nr. 2 met 1,5 minuut verslaat dan is er sprake geweest van een non-event.Luco schreef:Vergeet niet dat Peugeot en Red Bull dit project hebben opgestart om te winnen, fabrieksteam, fabrieksrijder, miljoenenbudget tegenover de rest wat in principe allemaal "amateurs" zijn met eventueel wat ondersteuning.Roy RS schreef:baan is wel veranderd en verhard, maar niet tov het record van vorig jaar, dus het vergelijk is eerlijk...2 de tijd was nu ook boven de 9 minuten
Appels met peren dus.
Ik ook. Kanontijd van Loeb, maar het ging allemaal met weinig drama en actie. Dat ging vroeger toch met een stuk meer spektakelMaar ik vond Röhrl met de S1 en Vatanen met de 405 ivm de gravel ondergrond veel mooier om te zien...
Dat is wat ze inderdaad hopen, aan de andere kant natuurlijk wel jammer, tot nu toe was het een redelijk leuke competitie met allemaal "amateurs" , als de fabrikanten er zich mee gaan bemoeien wordt het allemaal anders, en naar mijn mening niet per definitie beter.PD power schreef:@Hileke, nummer 2 had volgens mij 9.02, volgens mij een hyundai, dus zo'n kleine 50 seconden, maar het blijft een belachelijk verschil, beetje dubbel gevoel, maar misschien prikkelt de aandacht andere fabrikanten ook.
Macboy schreef:Zijn die mensen die langs de kant staan levensmoe of zo
*Course shortenedRichardt. schreef:@ Robin, in jou lijstje staan een aantal tijden die flink sneller zijn dan die van Loeb. Echter staat daarachter een sterretje (*), wat betekend dat sterretje volgens jou bron?
Idd zeg...Tom V schreef:Macboy schreef:Zijn die mensen die langs de kant staan levensmoe of zo
Gebruikers op dit forum: BartMS en 9 gasten