BMW dealers gaan naar de haaien
-
Re: BMW dealers gaan naar de haaien
Sjoerd dat klopt tot een zekere hoogte maar
Als je bij dit soort dealers een lage inruil krijgt en je koopt een occasion die ook laag geprijsd is tja dan maakt het niks uit. (terwijl je beter je eigen voor hogere prijs zelf kan verkopen en dan die goedkope occasion bij de dealer halen)
Maar ga je dus naar deze dealers en je koopt nieuw dan gaat het verhaal niet meer op en ben dus dief van je eigen beurs. Deze dealers willen hun occasions dus laag geprijsd houden dus krijg je minder inruil.
Het loont daarom ook heel erg om niet meer altijd je auto bij dezelfde dealer te halen.
Als je bij dit soort dealers een lage inruil krijgt en je koopt een occasion die ook laag geprijsd is tja dan maakt het niks uit. (terwijl je beter je eigen voor hogere prijs zelf kan verkopen en dan die goedkope occasion bij de dealer halen)
Maar ga je dus naar deze dealers en je koopt nieuw dan gaat het verhaal niet meer op en ben dus dief van je eigen beurs. Deze dealers willen hun occasions dus laag geprijsd houden dus krijg je minder inruil.
Het loont daarom ook heel erg om niet meer altijd je auto bij dezelfde dealer te halen.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Zeker, shoppen loont altijd.
Mbt BMW: in de propositie van BMW missen wel een paar dingen.
1) Iets meer 14 en 20% bijtellers om de schrapers te pleasen. De ontwikkeling van de driecilinders vind ik in dat opzicht wel een goede zaak. En ik dat qua geluid en rijbeleving deze blokken meer plezier geven dan de vrij matige viercilinder blokken die BMW maakt.
2) In het huidige modelreeksen zijn er te weinig zescilinders om de liefhebbers te pleasen. Ik vind het echt een gemiste kans dat BMW is overgestapt op de viercilinders. BMW staat voor Bayerische Motor Werke. Met zoveel kennis en ervaringen hadden ze vol moeten inzetten op het zuiniger maken van de zescilinders. Dat had imo de strategie van BMW moeten zijn. Ik hoorde vandaag nog een BMW 328i wegtrekken met viercilinder. Klonk waardeloos. Iedereen die ooit een Reihensechser gereden heeft zal beamen dat dit fantastische blokken zijn.
Mbt BMW: in de propositie van BMW missen wel een paar dingen.
1) Iets meer 14 en 20% bijtellers om de schrapers te pleasen. De ontwikkeling van de driecilinders vind ik in dat opzicht wel een goede zaak. En ik dat qua geluid en rijbeleving deze blokken meer plezier geven dan de vrij matige viercilinder blokken die BMW maakt.
2) In het huidige modelreeksen zijn er te weinig zescilinders om de liefhebbers te pleasen. Ik vind het echt een gemiste kans dat BMW is overgestapt op de viercilinders. BMW staat voor Bayerische Motor Werke. Met zoveel kennis en ervaringen hadden ze vol moeten inzetten op het zuiniger maken van de zescilinders. Dat had imo de strategie van BMW moeten zijn. Ik hoorde vandaag nog een BMW 328i wegtrekken met viercilinder. Klonk waardeloos. Iedereen die ooit een Reihensechser gereden heeft zal beamen dat dit fantastische blokken zijn.
Laatst gewijzigd door sitechris op 29 jun 2013, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^Mee eens
But times, they are changing................
Niet in het voordeel van een DF-er that is.....................
But times, they are changing................
Niet in het voordeel van een DF-er that is.....................
- RVV
Nou hou je hart maar vast... Dit gaat er aankomen straks in September. Upcomming BMW i3 

- Bijlagen
-
- image.jpg (40.27 KiB) 2061 keer bekeken
-
- image.jpg (38.4 KiB) 2061 keer bekeken
-
- image.jpg (43.59 KiB) 2063 keer bekeken
- alt
Een BMW Multipla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Wat een achterlijk lelijk ding; ik denk dat ik maar voor altijd in mijn E39 blijf rijden.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Nee, deze is lelijker. 

- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Wat een gedrocht!
- Martijn_bmw
Dramatisch!! Echt horror
Bmw is de weg kwijt...
Bmw is de weg kwijt...
- Snipe
Ik vond de concept car wel cool maar ze hebben wel erg hun best gedaan om de productieversie tóch nog lelijk te maken. Wat dachten ze in godsnaam toen ze de normale achterdeuren van de concept vervingen door deze veredelde kattenluikjes?
- Hielke
Niet zeuren stel rechtelijnbranders. Dit is de toekomst. Waarom denken jullie dat De Beier uitbreidt, die dingen gaan straks als broodjes over de toonbank.
- JP
Straks als die I3 er is, als sDrive 0.35i quadturbo en met M-pakket uitmonstering, dan staan de DF'ers weer in rijen van 10breed klaar om te bukken bij de lokale BMW-dealer
- Snipe
Ik ben al wel vanaf dag 1 heel benieuwd naar die i3, omdat ze van alles doen om 'm licht te houden. In plaats van steeds maar groter en zwaarder komt er nu eens een BMW die kleiner en lichter is. Nu nog even die elektromotor overzetten naar de vibrator van je vriendin en dan een fatsoenlijke zes-in-lijn in de auto - dan komt alles goed.
- dvh
Vet ding!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Freude am FahrenSnipe schreef:Ik ben al wel vanaf dag 1 heel benieuwd naar die i3, omdat ze van alles doen om 'm licht te houden. In plaats van steeds maar groter en zwaarder komt er nu eens een BMW die kleiner en lichter is. Nu nog even die elektromotor overzetten naar de vibrator van je vriendin en dan een fatsoenlijke zes-in-lijn in de auto - dan komt alles goed.
wordt dan;
Freude am Freundin

- dvh
Die vind je niet meer met zo'n auto 

- Peric
Wél als je de elektromotor overgezet hebt in een vibrator hoor..
Net zoiets als GTRené die overal een V8 in wil frotten..
Net zoiets als GTRené die overal een V8 in wil frotten..

- romo
dvh schreef:Die vind je niet meer met zo'n auto
Als ie maar lekker trilt tussen de billen die auto, gaan al die maneges weer over de kop, crisis nog aan toe.
- PD power
Doet me een beetje denken aan de A2 van Audi van 10 jaar geleden, dingen wordt trouwens nog steeds redelijk geld voor betaald.RVV schreef:Nou hou je hart maar vast... Dit gaat er aankomen straks in September. Upcomming BMW i3
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hoi Luco, heb jij de account van JP gehacked?JP schreef:Straks als die I3 er is, als sDrive 0.35i quadturbo en met M-pakket uitmonstering, dan staan de DF'ers weer in rijen van 10breed klaar om te bukken bij de lokale BMW-dealer

-
goed topic luco! interessante materie of bmw's!
- Luco
Uit onderzoek is ook gebleken dat de verkopen van nieuwe bmw's en familieverpakkingen vaseline vrijwel synchroon lopen.