Tristan schreef:@Emiel: Denk dat je erin moet rijden.
Chris was ook erg sceptisch, maar van bv. de 4-wiel besturing merk je niks. Ja, hij wordt agieler op lage snelheid en stabieler op hoge snelheid, zei hij. In het geval er niks ingeleverd wordt op de rij-ervaring is er niks mis mee, toch?
Andreas zei het ook: Waarom zouden we moeten stoppen met technologie en ontwikkeling? De techniek is ervoor immers...
Tristan, Ik vind, als techneut, de techniek ook prachtig en een ware vooruitgang. Meer concentratie vermoed ik doordat je minder met schakelen bezig bent daarnaast is het razendsnel en een stabielere auto met het 4wiel sturen.
Vele roepen dat DSC/DTC/TC/ABS/RBS

allemaal onzin is, maar op de openbare weg ben ik blij met alle veiligheid die men kan bieden zodat ik bij een ongeval door eigen schuld of door een andere partij veilig weg kan lopen.
De vergelijking paard en wagen gaat te ver vind ik persoonlijk, maar ik vind dat een auto iets spartaans en puurs moet hebben. De auto's worden zo geadvanceerd dat je duur onderhoud moet laten doen, storingen complex worden, etc. Begrijpelijk, maar zonde.