Ik meen je te hebben gespot in de de Steeg een paar weken geleden. Ik was uiteraard met de benenwagen anders was ik je wel even

Groeten Jans
Vrij veel voor- en achterlichten hebben van die niet-functionele chromen delen erin zitten die je prima zwart kunt maken. Vaak doen fabrikanten dit zelf ook bij een facelift of blackline oid... Je moet alleen even kijken hoe je de lichten schadevrij open kunt maken. Met een beetje warmte en een stukje behendigheid met een Dremel is vrijwel alles wel open te krijgen.Stefan van Elst schreef:Staat 'm echt heel erg goed.
Eens kijken of ik je idee kan pikken om de achterlichten van m'n Mégane Grand Tour hiermee ook wat kan verduisteren.
Dat is wat ik dacht toen ik je laatste update las...ding heeft inmiddels al heel wat upgrades gehad wat wegligging betreft....like!Tristan schreef:Wat moet dat ding de hoek om gaan. Net als wij vroeger met modelauto's speelde, haakse bochten.
Tristan schreef:Wat moet dat ding de hoek om gaan. Net als wij vroeger met modelauto's speelde, haakse bochten.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast