1M Coupe tuning
-
1M Coupe tuning
De startvelden van de verschillende race klasses zijn gehalveerd en zelfs bij CPZ grote leegloop. In de racing sectie van DF is het de laatste tijd zo stil. Misschien wordt het wel tijd voor een nieuwe route maar dan zonder bochten.
Nou is mijn vraag onder jullie deskundigen. Wat zijn mijn mogelijkheden om de 1M dermate te kunnen tunen. Een GTR heeft ook een 6 cil turbo daar halen ze wel 800 plus pk uit. Zou dat voor mij ook in de mogelijk heden liggen?
Als ik hier mee doorga wil ik wel to the max. Wat zijn mijn opties?
Nou is mijn vraag onder jullie deskundigen. Wat zijn mijn mogelijkheden om de 1M dermate te kunnen tunen. Een GTR heeft ook een 6 cil turbo daar halen ze wel 800 plus pk uit. Zou dat voor mij ook in de mogelijk heden liggen?
Als ik hier mee doorga wil ik wel to the max. Wat zijn mijn opties?
-
OnlineWJ
Re: 1M Coupe tuning
Ik denk dat je beter kan doorsparen. Zo'n 1m tunen heeft geen zin, daar valt niks uit te halen.
- Robin Hartog
Ik geloof dat Manhart wel wat leuke pakketjes heeft. 

- Hielke
Zonder bochten zeg je he?
Da's geen makkelijke. Ik zal er eens over nadenken.
Da's geen makkelijke. Ik zal er eens over nadenken.
- Robertdj
Hou het maar bij dikke wijven en driften, dan ben je wel grappig.
- Hielke
Ik ken Andre een beetje. Hij heeft het voor de centen liever in één keer goed.Robin Hartog schreef:Ik geloof dat Manhart wel wat leuke pakketjes heeft.
-
Ik wil er wel ook serieus grote remmen op. Het moet ook allemaal wel goed kunnen stoppen.
Iemand hier ervaring mee. Dit ziet er mega goed uit.

Iemand hier ervaring mee. Dit ziet er mega goed uit.
Laatst gewijzigd door Andre op 26 jun 2013, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- markk
Geen verstand van specifieke 1M tuning maar idd als ze uit een 4 cylinder 2l 400pk weten te peuteren moet zo'n 3l 6 cylinder ook wel wat meer kunnen leveren.
Denk wel dat je je moet afvragen wat je exact wilt bereiken. Topvermogen ? meer koppel ? In hoeverre wil je aan drivabilty inleveren op straat, wil je katloos gaan rijden en elke APK sleutelen of moet er een kat in blijven zitten die door de APK heenkomt, etc.
Mark.
Denk wel dat je je moet afvragen wat je exact wilt bereiken. Topvermogen ? meer koppel ? In hoeverre wil je aan drivabilty inleveren op straat, wil je katloos gaan rijden en elke APK sleutelen of moet er een kat in blijven zitten die door de APK heenkomt, etc.
Mark.
-
Mark hij moet wel op kenteken blijven. Wil ook op straat wel eens even los gaan zeg maar.
-
OnlineLuco
Dan moet die iig geen bmw nemen.Hielke schreef:Ik ken Andre een beetje. Hij heeft het voor de centen liever in één keer goed.Robin Hartog schreef:Ik geloof dat Manhart wel wat leuke pakketjes heeft.
En verhuizen, alles in Friesland verzuurt namelijk.
-
Luco als je niet normaal in deze draad kan mee discusseren kan je beter je heil ergens anders zoeken.