Komop Rene..GTRene schreef: +4
als de afstand tot het stuur en zithouding zo al goed zijn...Xave30 schreef:Komop Rene..GTRene schreef: +4
Martijn M schreef:-5.
Moet gewoon aftermarket zijn, omdat raceauto.
Ze wil een grotere comfortabeler auto die haar een wat veiliger gevoel geeft. Haar vorige 500 heeft ze bij een aanrijding total loss gereden terwijl dat niet eens hard ging.Martijn_bmw schreef:Waarom deze move?
Vind persoonlijk de 500 leuker dan een c30....
Je zit in een c30 veel beter en veiliger dan in een 500, je hebt een beetje neus voor je en wat meer motor. Achterin kun je als volwassene prima zitten in tegenstelling tot de 500 en de kofferbak is geel ruimer, daarnaast is er geen vaste hoedenplank dus kan er standaard al meer in, maar je kunt ook de bank in delen neerklappen en kun je er serieus veel in kwijt. Mijn ouders en schoonouders hebben beide auto's en ik rijdt in beide regelmatig. 500 is een kekke accecoire en de c30 is gewoon een prettige, complete 2de auto, die ook nog eens goed rijdt.Martijn_bmw schreef:Oke dan snap ik het. Al is een C30 niet ruim hoor
Voorin wel aardig achterin wil je niet zitten en achterbak kan 1 kratje in.
Golf niks? Heb je stuk meer ruimte.
Klopt idd, de Bose is veel te schel in mijn oren, ook een veel gehoorde klacht.Ferdi Gielen schreef:Menrik van hier rijd met een C30.
Zelf een V50 gehad, onderstel als prettig ervaren.
Probeer er alleen wel eentje met een High Performance Audio te vinden, de standaard Base verbleekt daarbij totaal ondanks dat het maar 1 stapje hoger is.
Gebruikers op dit forum: ArjanS, bleu_dust, KoenM, mark123, Ti-Tourist (Erik) en 6 gasten