Super dat het probleem is oogelost en je nu kan genieten!
Respect dat je de eer aan jezelf houd en toch nog meld hoe het ervoor staat op het moment.
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik zie net op een filmpje dat die auto van Frank 200 pk meer heeft dan die Arie........is dus ook niet zo gek dat hij die standaard fiat voorbij gaat.Erik K. schreef:Hielke, voor jou informatie. We hebben een goeie sprint gedaan tegen de zwarte 458 vanaf ongeveer 150km/u tot zo'n 270km/u. Daarbij ging de Ferrari een fractie eerder op het gas, Frank reageerde bliksemsnel en dat was voldoende om de Ferrari meteen voorbij te steken en op steeds grotere achterstand te doen zetten.
Helaas was ik op dat moment niet zo bliksemsnel met mijn camera...
M-bitious schreef:@Joel
Stage 5 specs zijn nog onbekend, maar de target is 850pk.
Ik weet precies wat zijn gedachten zijn, want hij is ook lid van de "cars and business club". Het hele idee van de reis, en al die runs was juist om te kijken hoe al onze auto's zich onderling qua acceleratie verhouden. Bovendien werden alle runs gestart door de andere auto's: De Ferrari's, Lambo's, Porsche en AMG's. Maar Andre, niemand verplicht je om hier te komen lezen, maar dat doe je toch steeds. Blijf dan lekker uit dit draadje joh, er zijn zat mensen die hier wel van houden. Jij houdt van standaard auto's en circuit rijden, en dat kun je als de beste, maar het valt me dan wel tegen dat jij denkt dat een M5 ergens in een raceklasse past.Andre schreef:Al dat getune doet me denken aan het extreme machines forum. Waar de subaru 555 de m3 e46 rijders konden bijhouden.
Dat werd hier op dit forum snel afgeschilderd als de sjonnies in de 555.
Wat denk je wat die ferrari rijder voor gedachte had?
Ga aub zelf genieten van je peeeekaaas en wil je de snelste zijn ga dan in aub in een of andere race klasse rijden.
Ze vreten dat asfalt op alsof het pudding is!frank de jonge schreef:Wat buldert zo'n AMG ook zeg. Niet normaal. Die 640d deed ook lekker mee. Geniaal die autobahn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten