Het grote FAIL topic Pt. II

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Robin » 12 jun 2013, 12:09

Mathieu schreef:Onderstuur is sowieso eng.
Wie dat bedacht heeft...........................
De constructeurs.

Met 200 is onderstuur eng, maar wat dacht je van overstuur op die snelheid?:)

LOL @ Tristan:))))

A:nother
U:ndersteered
D:ickhead
I:nside

????

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 12 jun 2013, 12:12

Tristan schreef:
Audi
:roflol:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 12 jun 2013, 12:12

Nou, dat ligt eraan hoe breed of smal de weg is.
Op een smal weggetje met bochtjes heb ik toch echt liever overstuur i.p.v. onderstuur.
Want als de bietencampagne is geweest en de landweggetjes liggen weer onder de modder dan floep je zo onderstuurt de sloot in :oops:
Dan heb je aan gas los ook niets meer, dan is te snel ook echt te snel.

Met overstuur heb ik altijd 'het idee' de auto de baas te zijn.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 12 jun 2013, 12:14

Bram schreef:
Tristan schreef:
Audi
:roflol:
:tooth:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 12 jun 2013, 12:18

JWD schreef:Het liefst zou je buiten-binnen-buiten doen zoals op het circuit maar aangezien deze 'flapdrol' op de openbare weg reed weerhield hij zich hiervan, waarschijnlijk had hij door de bergwand de bocht niet goed overzien en knelde hij net iets harder dan verwacht.
Mijn ervaring is dat dergelijke bergweggetjes nog weleens vuil kunnen zijn en dat per bocht de grip verschilt.

Je ziet overigens dat hij al een beetje schrikt van de bocht en daardoor te ver naar binnen instuurt, daar nog wat meer vuil opgepakt et voilà glijden maar.

Mijns inziens doet hij niet veel verkeerd buiten dat hij te hard rijd op een weg die hij blijkbaar niet goed genoeg kent.
Medelijden? Ach, ik kan mij voorstellen dat je niet vrolijk wordt als je E46je van een heilige koe in een hoop schroot veranderd, dus ja een beetje :P

En dat hij het online gooit? Hulde! Hebben wij weer wat om over te discussiëren.
Was een duur filmpje dus misschien kan hij nog wat terugverdienen met Youtube hits en heeft hij z'n 1.30 minutes of fame, kan je toch zeggen "ik was die gast in dat filmpje van die M3 die van de klif af lazert".
Eigenlijk zou jij met de kans op tegemoet komend verkeer buiten-binnen (blijven) willen hanteren.
Voordeel is dat je de bocht wat ruimer kan aansnijden en met het uitkomen van de bocht niet op de verkeerde weghelft terecht komt i.v.m. eventueel onderstuur. En mocht je toch onderstuur hebben dan heb je de ruimte voor een eventuele correctie. Dus veeeeel later insturen en wat hoekiger rijden.

jaydee

Bericht door jaydee » 13 jun 2013, 00:35

Mathieu schreef:Eigenlijk zou jij met de kans op tegemoet komend verkeer buiten-binnen (blijven) willen hanteren.
Voordeel is dat je de bocht wat ruimer kan aansnijden en met het uitkomen van de bocht niet op de verkeerde weghelft terecht komt i.v.m. eventueel onderstuur. En mocht je toch onderstuur hebben dan heb je de ruimte voor een eventuele correctie. Dus veeeeel later insturen en wat hoekiger rijden.
Dagje met Dolf Dekking (Autovisie Driver's Academy) op weg geweest, Mathieu? Daar ken ik dit van.

KW

Bericht door KW » 13 jun 2013, 06:02

Downforce Hans schreef:Knap dat jij al bij voorbaat weet dat het allemaal aan hem licht en dat daar bv geen zand of andere troep heeft gelegen........
Het ligt wel aan hem want hij is de enige die het ding bestuurt en de snelheid bepaalt.
of het nou een bekende weg voor hem is of niet.
Als hij de weg kende is het des te stommer om die bocht met zo'n absurde snelheid te nemen, dan is het gewoon vragen om problemen.
Kennelijk ben jij net zoals zoveel Nederlanders zo`n typje wat gelijk gaat staan te schreeuwen "eigen schuld dikke bult"........
Ik heb niet zoveel met dat soort mensen.......
Dat mag, ik heb niet zoveel met mensen die dergelijk rijgedrag vertonen en het dan ook nog op internet zetten.
Robin schreef:Want achter 'n scherm weten we 't toch allemaal beter en hebben we allemaal een E46 M3 behoorlijk en beter onder controle dan deze gast....
Eenieder die een beetje kan rijden weet datie op zo'n weg zonder uitzicht wat rustiger aan moet doen, en ook al ken je de weg en weet je elke bocht als je broekzak, dan ben je stom als je volle polle een blinde bocht in gaat waarvan je weet dat er een ravijn achter ligt :bag:
RVV schreef:Nou deze gast heeft hem dus blijkbaar niet onder controle, als die met een beetje meer reserve had gereden waarschijnlijk wel. Moraal, om een auto onder controle te houden moet je met voldoende reserve rijden.
Dat dus. Iets dat ik iig altijd doe.
Metchu schreef:+heel veel voot de JWD reacties!

-1 voor de eigen schuld reactie, DUH!
Ohhhh het gaat alleen om de gebruikte woorden. Nou de achterliggende gedachte is hetzelfde. Lekker belangrijk.
Robin schreef:Onderstuur door te hoge snelheid icm vuil denk ik toch(want we waren er allemaal bij, dus:))

Hiero, bijv vanaf 20 sec. Onderstuur bij <50kmh
http://www.youtube.com/watch?v=NW61twlDOZM" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe kwalificeren 'we' deze rijder?
Een race houden in de regen is bij voorbaat gekkenwerk.
Robin schreef:Met heel je verhaal eens JWD hoor.

Laat ik 't zo stellen. Hier op dit autoforum hrebben we toch allemaal wel eens (aan onszelf liggend) hachelijk moment gehad met al dan niet nare tot zeer nare gevolgen?

Ik wel. Meerdere malen.

Dan is 't wat knullig om te roepen tegen diegene(jezelf is beter) : Eigen schuld dikke bult , lekker puh.

Wie zonder zonden is...etc.
Oh nou moet je er ineens zelf ervaring mee hebben gehad? Nou dat heb ik ook, en dat was idd ook gevalletje eigen schuld dikke bult :)

Nee dat eigen schuld dikke bult is geen politiek-correcte uitspraak, en dat moet ook niet.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 jun 2013, 07:29

Volgens mij ben jij echt zo`n kind wat altijd het laatst woord wil hebben.......... :please:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 13 jun 2013, 08:00

KW schreef:Nee dat eigen schuld dikke bult is geen politiek-correcte uitspraak, en dat moet ook niet.
Dit. Dus je snapt 'm uiteindelijk toch nog :thumbup:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 13 jun 2013, 09:07

jaydee schreef:
Mathieu schreef:Eigenlijk zou jij met de kans op tegemoet komend verkeer buiten-binnen (blijven) willen hanteren.
Dagje met Dolf Dekking (Autovisie Driver's Academy) op weg geweest, Mathieu? Daar ken ik dit van.
Nee, hoor.

Rupie

Bericht door Rupie » 14 jun 2013, 08:33

http://www.autojunk.nl/2013/06/motorrij ... pt-op-juut" onclick="window.open(this.href);return false;

Hahaha, op zijn bakkes!

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 18 jun 2013, 10:21

http://blog.billjacobsbmw.com/2014-bmw- ... g-changes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie auto die nieuwe X5!

Martijn M

Bericht door Martijn M » 22 jun 2013, 13:02

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/hond ... b9c5b7a618" onclick="window.open(this.href);return false;

:dood:

Joël D.
Auto: Alfa 155 / Z4 3.0

Bericht door Joël D. » 22 jun 2013, 13:40

http://buienradar.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je het niet kan voorspellen doe het dan gewoon niet.

KW

Bericht door KW » 22 jun 2013, 14:45

wat klopt er niet aan de voorspellingen dan?

Luc B

Bericht door Luc B » 24 jun 2013, 19:40

Fail
Mijn Nederlands docent die de dag vrij neemt omdat die naar de tandarts moest, vervolgens met z'n volle bakkes in een Pinkpop filmpje te zien is.

Xave30

Bericht door Xave30 » 24 jun 2013, 20:02

:lol:

dvh

Bericht door dvh » 24 jun 2013, 20:11

Luc B schreef:
Fail
Mijn Nederlands docent die de dag vrij neemt omdat die naar de tandarts moest, vervolgens met z'n volle bakkes in een Pinkpop filmpje te zien is.
:------------D

HJ2

Bericht door HJ2 » 24 jun 2013, 21:17

Luc B schreef:
Fail

Give that man a cigar! :headbang:

Joy

Bericht door Joy » 30 jun 2013, 13:03

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... hond.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Just wow... :shock:

Afbeelding

dvh

Bericht door dvh » 30 jun 2013, 13:07

Hierbij ziet u enkele foto's van het transformatieproces dat de Braziliaanse artiest digitaal heeft ondergaan.
Voor het kunststukje, waarvoor ook enkele digitale manipulaties niet werden geschuwd
Gewoon 100% nep dus ?

dvh

Bericht door dvh » 01 jul 2013, 19:25

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 01 jul 2013, 19:44

:nah:

KW

Bericht door KW » 02 jul 2013, 03:21

Had het al gezien ja, ernstig. Jammer dat dergelijke idioten dit soort evenementen nogal op de tocht zetten.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 02 jul 2013, 12:26

Afbeelding

Plaats reactie