Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tom

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 24 jun 2013, 19:43

romo schreef:GVD;

http://www.nujij.nl/algemeen/eu-overwee ... 0634.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
Fucking tuig. Vertrouw het voor geen meter meer.
En met die rentes van tegenwoordig ook geen reden meer om het op de bank te laten staan.
Wat voor site is de bron trouwens?

Hoe is dat trouwens afgelopen in Cyprus?

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2013, 20:07

romo schreef:Dat zou een optie zijn , maar das mijn pensioen pot
denk je dat jij het eeuwige leven hebt? ;-) (denk aan het eeuwige leven topic :mrgreen: )

eerst nog de pensioen halen...veels te veel variabelen nog onderweg volgens mij.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 24 jun 2013, 20:10

Bert ///M3 schreef:
SlowCo schreef:
Martijn_bmw schreef:Is maar een ding waar ik jaloers op ben bij de buurman...

en dat is voor welk bedrag hij zijn huis gekocht heeft :kikker:

20 jaar geleden voor 70K EUR waar ik dus 20 jaar later voor exact hetzelfde huis 230K moest betalen...

Dat is jammer maar helaas niks aan te doen ;-)
Geen probleem joh, binnen de 20 jaar is jouw huis ook weer 70k waard.... :bag: :tooth:

P.S. Volgens mij valt Andre op dikke vrouwen :headbang:
Met de huidige ontwikkelingen op de kredietmarkt kon dat nog wel eens eerder zijn als die 20 jaar.
Dat zal toch wel meevallen :shock:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 jun 2013, 20:21

GTRene schreef:
romo schreef:Dat zou een optie zijn , maar das mijn pensioen pot
denk je dat jij het eeuwige leven hebt? ;-) (denk aan het eeuwige leven topic :mrgreen: )

eerst nog de pensioen halen...veels te veel variabelen nog onderweg volgens mij.

Zover ben ik niet van het pensioen af, dat haal ik wel :tooth:

Maar het pensioen haalt mij niet.............

dvh

Bericht door dvh » 24 jun 2013, 20:22

Gewoon opmaken en je rollator bij de gemeente scoren.
Doet de rest ook. :swinging:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 24 jun 2013, 20:36

dvh schreef:Gewoon opmaken en je rollator bij de gemeente scoren.
soms vraag je je inderdaad af waarom je niet ook zo gaat leven :kikker:

gewoon nu een porker 993 halen van me spaarcenten en als het dan fout gaat gewoon lekker kluif ophouden bij de overheid :tooth:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 jun 2013, 20:40

Rijksoverheid, leuker kunnen we het niet maken;

Veranderingen in het basispakket in 2013
In 2013 verandert het basispakket van de zorgverzekering als volgt:
Het eigen risico gaat omhoog naar € 350. Wie een laag inkomen heeft, krijgt als compensatie extra zorgtoeslag.
Rollators en andere eenvoudige loophulpmiddelen gaan uit het basispakket.
U betaalt een eigen bijdrage van 25% bij de aanschaf van gehoortoestellen.
De eigen bijdrage in de curatieve geestelijke gezondheidszorg (tweedelijns ggz) wordt afgeschaft.
Het stoppen-met-rokenprogramma komt terug in het basispakket.
Maximaal 3 behandeluren dieetadvies worden vergoed.
Er is recht op vergoeding van totaal 3 ivf-behandelingen, waarbij:
tot 38 jaar alleen recht bij terugplaatsing van 1 embryo bij de 1e 2 ivf-pogingen, bij de 3e poging 1 of 2 embryo’s;
van 38 jaar tot 43 jaar alleen recht bij terugplaatsing van 1 of 2 embryo’s bij alle 3 pogingen;
vanaf 43 jaar geen recht meer op vergoeding van ivf-pogingen of andere vruchtbaarheidsgerelateerde zorg.
Kinderen onder de 6 jaar die ‘blijvende’ tanden en kiezen krijgen, krijgen de fluoridebehandeling vergoed.

RVV

Bericht door RVV » 24 jun 2013, 20:42

Martijn_bmw schreef:

gewoon nu een porker 993 halen van me spaarcenten en als het dan fout gaat gewoon lekker kluif ophouden bij de overheid :tooth:

Dat laatste sowieso! Want tegen die tijd gaat mijn poen echt wel richting mijn nageslacht ipv de overheid.

romo

Bericht door romo » 24 jun 2013, 20:44

Ook bij de gemeente (Middels de WMO=Wet Maatschappelijke Ondersteuning) gaat het niet meer lukken;

Eenvoudige loophulpmiddelen niet meer vergoed
Eenvoudige loophulpmiddelen, zoals rollators, krukken en looprekken, zitten vanaf 2013 niet meer in het basispakket van de zorgverzekering. U kunt deze hulpmiddelen zelf kopen of huren. Bijvoorbeeld bij een thuiszorgwinkel. Het is ook mogelijk dat uw zorgverzekeraar deze hulpmiddelen heeft opgenomen in een aanvullende verzekering. Vraag dit na bij uw zorgverzekeraar.
Kunt u deze hulpmiddelen niet zelf betalen? Dan komt u misschien in aanmerking voor bijzondere bijstand. Neem hiervoor contact op met uw gemeente.

romo

Bericht door romo » 24 jun 2013, 20:48

Tom schreef:
romo schreef:GVD;

http://www.nujij.nl/algemeen/eu-overwee ... 0634.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
Fucking tuig. Vertrouw het voor geen meter meer.
En met die rentes van tegenwoordig ook geen reden meer om het op de bank te laten staan.
Wat voor site is de bron trouwens?

Hoe is dat trouwens afgelopen in Cyprus?

Bron;

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten ... n-sparern/" onclick="window.open(this.href);return false;

Daaruit;
Die Finanzminister wollen ab Mittwoch weiterverhandeln. Alles spricht dafür, dass die Banken-Rettungen am Ende die europäischen Steuerzahler und die europäischen Bank-Kunden gleichermaßen belasten werden.

Die Schulden der Banken sind gewaltig. Die Risiken sind unbeherrschbar. Die Europäische Politik glaubt, das Problem mit einer Kombination aus Enteignung und Zwangsabgabe lösen zu können.

Am Ende dürfte sich jedoch herausstellen, dass selbst dieser giftige Cocktail nicht die Krankheit vertreibt, sondern den Patienten hinwegrafft.

Lees vooral de weinig aan de verbeelding overlatende commentaren onderaan die Duitse site :goodnight:

Tom

Bericht door Tom » 24 jun 2013, 20:50

Ja, dat zag ik, maar hoe staat die site bekend? Dat is namelijk de enige site waar dat bericht op staat. Niet dat het één of andere complot-site is om mensen bang te maken.

romo

Bericht door romo » 24 jun 2013, 20:53

Tom schreef:Ja, dat zag ik, maar hoe staat die site bekend? Dat is namelijk de enige site waar dat bericht op staat. Niet dat het één of andere complot-site is om mensen bang te maken.

http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/impressum/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tom

Bericht door Tom » 24 jun 2013, 21:01

OK duidelijk. Prima bron dus.

Luco

Bericht door Luco » 24 jun 2013, 21:35

RVV schreef:
Martijn_bmw schreef:

Dat laatste sowieso! Want tegen die tijd gaat mijn poen echt wel richting mijn nageslacht ipv de overheid.
Dan ben je al te laat.

Joy

Bericht door Joy » 24 jun 2013, 21:54

Ik zou er niet gek van staan kijken als die verplichte spaargeld-afdracht er nog komt ook, al dan niet in een afgezwakte variant. Cyprus is ons al voor gegaan.

Je vraagt je af waar het bestuur van de EU en USA achter de schermen allemaal mee bezig zijn, maar ik denk dat je ervan zou schrikken. Totale controle en het volledig afhankelijk maken van iedere ingezetene lijkt het koersdoel te zijn. 4.500 miljard is er inmiddels al in het gapende gat gekieperd, belastinggeld oftewel ons zuur verdiende geld. En dat voor iets wat volledig buiten onze macht om is veroorzaakt door machtige organisaties.

Er is straks een selecte eliteclub die volledig los staat van het 'gewone' volk, een club die voor iedereen beslist zonder verdere inspraak, geldstromen weet los te maken cq te beheren die bij de 'groten der aarde' terecht komen, het gewone volk wantrouwt en onder het mom van terrorisme-bestrijding vrijheden en privacy inperken tot nihil.

Het vervelende is dat ze het op een sluipende manier aanpakken waardoor de gemiddelde burger straks al tot z'n nek in de shit zit voordat ze wakker schrikken.

Maar ja, morgen weer een dag. :wink:

RVV

Bericht door RVV » 24 jun 2013, 22:08

Precies! Andre appte mij nog een foto door, de hele vliering is doorgezakt compleet over de zeik is ie.
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (36.67 KiB) 865 keer bekeken

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 24 jun 2013, 22:10

:roflol:

dvh

Bericht door dvh » 24 jun 2013, 22:17

Was er nog taart over ?

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2013, 22:20

:tooth:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 24 jun 2013, 22:25

dvh schreef:Was er nog taart over ?
Over 3 weken is zijn dochter jarig.
Ik geloof dat iedereen onder de 100 kilo welkom is.

ErikS

Bericht door ErikS » 25 jun 2013, 18:58

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=28341

Vooral een bepaald gedeelte van Nederland!

dvh

Bericht door dvh » 25 jun 2013, 19:07

RVV schreef:Precies! Andre appte mij nog een foto door, de hele vliering is doorgezakt compleet over de zeik is ie.
Hier nog wat beeldmateriaal waar ze gezellig aan 't dansen waren.
http://www.vkmag.com/magazine/dikkerdje" onclick="window.open(this.href);return false; ... t_clubben/

romo

Bericht door romo » 25 jun 2013, 20:12

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/12330/4- ... t-op.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Daaruit;
Maakt u zich zorgen over de stand van het land?
'Ik vrees dat mensen binnen afzienbare tijd ook in Nederland de straat op gaan. Dat hebben we in zuidelijke Europese landen natuurlijk al gezien maar dat gaat hier ook gebeuren. Nog een keer 6 miljard bezuinigen of nog een ingreep in het sociale stelsel, en moet je kijken wat er gaat gebeuren.'

The clock is ticking

Luco

Bericht door Luco » 25 jun 2013, 20:36

Als er al iemand de straat op gaat of een noodkreetactie doet zoals die cafeeigenaar vorig jaar of de man die brandbommen naar de politie gooide omdat die een hek weg moest halen omdat de gemeente niks aan het getterroriseer van de kampbewoners deed of iemand die amok maakt in het gemeentehuis omdat die nergens hulp krijgt dan spreekt heel nederland daar weer schande van, dus ik denk dat het niet gaat gebeuren.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 25 jun 2013, 21:13

Ik denk dat die 8% spaartegoed inleveren wel wat teweeg brengt. (ie mensen de straat opbrengt)

Plaats reactie