En zelf verhuren ze die GoPro dingen.
Grappenmakers daar.
Gek hè?Martijn M schreef:Ze hebben die versoepeling ingevoerd omdat iedereen na het poortje op de baan stil ging staan om hun camera te monteren.
ja ik zag m al voorbijkomen, pffffFabian schreef:Realitycheck:
http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... -flugplatz" onclick="window.open(this.href);return false;
Helaaa afgelopen week een motorrijder om het leven gekomen uitgang Fuchsrohre
Het enige juiste woord inderdaad.Rickstah schreef:WOW! afgelopen zondag heb ik deze GT2 nog als een malle voorbij zien (en vooral horen) komen..
Wat is er zo gek om jezelf aan de regels te houden op het terrein van degene bij wie je op bezoek bent?MParallel schreef:
Gek hè?
Zal wel een eeuwig discussiepunt blijven, maar de mens is nou eenmaal niet geschapen om regels te volgen die, voor de bezoeker, geen zichtbaar/merkbaar doel dienen anders dan gewoon pesterig overkomen, ofwel regels omdat het regels zijn, ofwel bureaucratie. En zeker met zoiets simpels als het vastleggen van je eigen belevenissen.daNpy schreef:Wat is er zo gek om jezelf aan de regels te houden op het terrein van degene bij wie je op bezoek bent?
Helaas rijden er meer dan genoeg idioten op de Ring. Zelfde geldt voor het timen van rondjes, ze gaan net een stapje verder om voor mooie beelden/een mooi tijd te gaan.MParallel schreef: Alleen een idioot zou ineens anders gaan rijden omdat ie z'n rondje vastlegt.
Precies, voor mij iedem.MParallel schreef:Ik ben het niet oneens met Luco, don't shoot the messenger.
Geef alleen aan dat mensen geen robots zijn.
Dit dus.Robertdj schreef:Helaas rijden er meer dan genoeg idioten op de Ring. Zelfde geldt voor het timen van rondjes, ze gaan net een stapje verder om voor mooie beelden/een mooi tijd te gaan.MParallel schreef: Alleen een idioot zou ineens anders gaan rijden omdat ie z'n rondje vastlegt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten