een Massa gevalletje?
lijkt trouwens meer op een E30/Z3 e.d. type achterveer
Omdat er nog steeds mensen verlagen, met alleen veren......stoerMParallel schreef: En hoe verlies je een veer?!
Volgens mij een maatje van hem.Bram schreef:Dat is wel bizar joh. Heeft die Renault rijder (vast zo'n Luco achtige bestuurder) daar nog iets over te horen gekregen?
Zow dan, da's geen gevalletje mazzel meer, maar gevalletje heel erg mazzelJP schreef:De man heeft echt geluk gehad. Die veer is afgeketst op het stuur.
http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... in-the-air" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit was alleen met een trackday...MParallel schreef:Dat TF lijkt wel met de dag gevaarlijker te worden.
Bedoelde meer in het algemeen. Lijkt wel schering en inslag.Martijn M schreef:Dit was alleen met een trackday...MParallel schreef:Dat TF lijkt wel met de dag gevaarlijker te worden.
Uhh ja dat kan wel..dan reed ik zeker richting Brünnchen..daNpy schreef:Volgens mij heb ik jou gespot op de B412, tegen 1500u kan dat?
Idd erg druk op de baan, heb er ook een aantal gezien waarvan de computer de auto op de baan hield en niet de bestuurder
JupMichel Huisman schreef: Uhh ja dat kan wel..dan reed ik zeker richting Brünnchen..
Haha bedanktOh..tip voor de volgende keer ; http://goo.gl/maps/hA6cp" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Dan kwam je zowat precies voor het verkeerslicht uit..
Jep, reden dat ik gestopt ben. Had een GSX-R750, dus bij lange na niet de snelste, maar overal rijd je te hard. Gas open, schakelen van 1 naar 2 en je zit al ruim over elke limiet.GTRene schreef:motorrijder (ff vertaalt ik begreep niet wat er stond) R.I.P.
op zo'n motor is het daar ook wel scary, sowieso op een motor vind ik, darom wilde ik vroeger ook geen motor-rijbewijs ook al reed ik altijd opgevoerde brommers, had wel eens op zo'n motor gereden destijds en dacht toen, dat wordt m'n dood als ik dat doe, dat gaat veel te makkelijk hard, wel leuk maar bochten en remmen en gladheid oid...nope, not for me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten