dit soort 5 sterretjes zekersJP schreef:Die GTi kost maar 1/3e en krijgt ook 5 sterren.....![]()

dit soort 5 sterretjes zekersJP schreef:Die GTi kost maar 1/3e en krijgt ook 5 sterren.....![]()
Dit lijken me meer 5 sterren van de NCAP .... na de crashGTRene schreef:dit soort 5 sterretjes zekersJP schreef:Die GTi kost maar 1/3e en krijgt ook 5 sterren.....![]()
En als je dan 120k+ meeneemt dan kan je de meteorietgrijze meenemen bij Pon. Defintely want oneFerdiACS1 schreef:Dat kan. Als je pakweg 105k+ hebt liggen kun je die stuk slaan tegen een mooie groene R bij Porsche Leusden. Vandaag betalen, maandag rijdenGTRene schreef:je zou er toch zo 1 kopen...de R lijkt me ook een leuk ding
Dat wordt dus geen Cayman R, want voor je 't weet zit je in Kia met je picanto.FerdiACS1 schreef: Zit ik de hele avond naast een schitterende Koreaanse dame.
Robin schreef:Dat wordt dus geen Cayman R, want voor je 't weet zit je in Kia met je picanto.FerdiACS1 schreef: Zit ik de hele avond naast een schitterende Koreaanse dame.
*Neemt z'n eerst bak koffie*
Robin schreef:... of heb je d'r toch één besteld?
Dán heb ik niks gezegd.
SpyderFerdi schreef:Robin schreef:... of heb je d'r toch één besteld?
Dán heb ik niks gezegd.Ik rij er al in rond. Spyderferdi is een slappe grap op Spyderman. Dat kan beter inderdaad ...
Is net gebeurdRobin schreef:En de foto's en 'Mijn Auto' dan?
Fout. De oude is de echte analoge sportwagen de nieuwe is een gt met een panamera interieur.romo schreef:De oude kan niet in de schaduw staan van de 981 IMHO
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Majestic-12 [Bot] en 4 gasten