Het grote FAIL topic Pt. II
- RVV
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Wat ik pas echt dom vind is dat mensen dit soort filmpjes van zichzelf (crash dus) op het internet zetten.
-
Zo hard reed ie niet, dus wat mij betreft zeer zeker een prutsreactie.KW schreef:Jouw reactie is wel intelligent zekerDownforce Hans schreef:Tuurlijk joh, het is hartstikke leuk dat hij zijn auto kort rijd..........wat een domme reactie zeg......
Nee natuurlijk is dat niet leuk, maar een gevalletje eigen schuld dikke bult ga ik gewoon geen medelijden mee hebben. Echt niet. Wat hij deed was gewoon dom en staat daarom terecht in dit fail topic.
-
OnlineLuco
Het straatbeeld is er iig weer stukken beter op geworden 

- Downforce Hans
Mijn reactie is in iedergeval een stuk inteligenter dan die van jou en jou reactie is ook 100% op zijn plaats in dit topic.KW schreef:Jouw reactie is wel intelligent zekerDownforce Hans schreef:Tuurlijk joh, het is hartstikke leuk dat hij zijn auto kort rijd..........wat een domme reactie zeg......
Nee natuurlijk is dat niet leuk, maar een gevalletje eigen schuld dikke bult ga ik gewoon geen medelijden mee hebben. Echt niet. Wat hij deed was gewoon dom en staat daarom terecht in dit fail topic.
- KW
Ik moet volgens jou medelijden met hem hebben of zo? Lol. Eigen schuld dikke bult, en niet anders.
Ik zeg niet dat ik het leuk vind, dat is het namelijk niet, ik zeg alleen dat ik met zo'n rijstijl op een ogenschijnlijk onbekende weg (en als het een voor hem bekende weg is is het nog stommer) geen medelijden met de gevolgen heb, gevolgen die hij zelf ook had kunnen bedenken. Just learning the hard way zal ik maar zeggen.
Ik zeg niet dat ik het leuk vind, dat is het namelijk niet, ik zeg alleen dat ik met zo'n rijstijl op een ogenschijnlijk onbekende weg (en als het een voor hem bekende weg is is het nog stommer) geen medelijden met de gevolgen heb, gevolgen die hij zelf ook had kunnen bedenken. Just learning the hard way zal ik maar zeggen.
Laatst gewijzigd door KW op 12 jun 2013, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- JWD
Het liefst zou je buiten-binnen-buiten doen zoals op het circuit maar aangezien deze 'flapdrol' op de openbare weg reed weerhield hij zich hiervan, waarschijnlijk had hij door de bergwand de bocht niet goed overzien en knelde hij net iets harder dan verwacht.
Mijn ervaring is dat dergelijke bergweggetjes nog weleens vuil kunnen zijn en dat per bocht de grip verschilt.
Je ziet overigens dat hij al een beetje schrikt van de bocht en daardoor te ver naar binnen instuurt, daar nog wat meer vuil opgepakt et voilà glijden maar.
Mijns inziens doet hij niet veel verkeerd buiten dat hij te hard rijd op een weg die hij blijkbaar niet goed genoeg kent.
Medelijden? Ach, ik kan mij voorstellen dat je niet vrolijk wordt als je E46je van een heilige koe in een hoop schroot veranderd, dus ja een beetje
En dat hij het online gooit? Hulde! Hebben wij weer wat om over te discussiëren.
Was een duur filmpje dus misschien kan hij nog wat terugverdienen met Youtube hits en heeft hij z'n 1.30 minutes of fame, kan je toch zeggen "ik was die gast in dat filmpje van die M3 die van de klif af lazert".
Mijn ervaring is dat dergelijke bergweggetjes nog weleens vuil kunnen zijn en dat per bocht de grip verschilt.
Je ziet overigens dat hij al een beetje schrikt van de bocht en daardoor te ver naar binnen instuurt, daar nog wat meer vuil opgepakt et voilà glijden maar.
Mijns inziens doet hij niet veel verkeerd buiten dat hij te hard rijd op een weg die hij blijkbaar niet goed genoeg kent.
Medelijden? Ach, ik kan mij voorstellen dat je niet vrolijk wordt als je E46je van een heilige koe in een hoop schroot veranderd, dus ja een beetje

En dat hij het online gooit? Hulde! Hebben wij weer wat om over te discussiëren.
Was een duur filmpje dus misschien kan hij nog wat terugverdienen met Youtube hits en heeft hij z'n 1.30 minutes of fame, kan je toch zeggen "ik was die gast in dat filmpje van die M3 die van de klif af lazert".
- KW
Hall of Shame noemen ze datJWD schreef:en heeft hij z'n 1.30 minutes of fame

- Downforce Hans
Lees de post van JWD even door, misschien dat het muntje dan bij je gaat vallen.......KW schreef:Ik moet volgens jou medelijden met hem hebben of zo? Lol. Eigen schuld dikke bult, en niet anders.
Knap dat jij al bij voorbaat weet dat het allemaal aan hem licht en dat daar bv geen zand of andere troep heeft gelegen........of het nou een bekende weg voor hem is of niet.
Kennelijk ben jij net zoals zoveel Nederlanders zo`n typje wat gelijk gaat staan te schreeuwen "eigen schuld dikke bult"........
Ik heb niet zoveel met dat soort mensen.......
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Het is in Arizona ergens en het maatje van deze gast postte wat op Bimmerpost /E46 M3 forum.
Twee dingen:
De rijder is daar goed bekend en kent de weg daar.
Het was 5 uur 's ochtends.
Een soort hobby van de mannen...
Voor zover ik begreep reed hij met TC aan en dit is natuurlijk 'n kwestie van fysiek boven systemen.
Niet goed ingeschat of toch wat vuil op de weg.
Een enorme bonk onderstuur was z'n deel.
Hoe je dat op het 'moment supreme' in goede banen kan leiden: Niet
De snelheid was te hoog. Normaal kom je langs de baan/gras/grind
En nu in dat ravijn.
Het 'Eigen schuld dikke bult' neemt een ieder hier maar voor z'n eigen konto.
Want achter 'n scherm weten we 't toch allemaal beter en hebben we allemaal een E46 M3 behoorlijk en beter onder controle dan deze gast....
Twee dingen:
De rijder is daar goed bekend en kent de weg daar.
Het was 5 uur 's ochtends.
Een soort hobby van de mannen...
Voor zover ik begreep reed hij met TC aan en dit is natuurlijk 'n kwestie van fysiek boven systemen.
Niet goed ingeschat of toch wat vuil op de weg.
Een enorme bonk onderstuur was z'n deel.
Hoe je dat op het 'moment supreme' in goede banen kan leiden: Niet
De snelheid was te hoog. Normaal kom je langs de baan/gras/grind
En nu in dat ravijn.
Het 'Eigen schuld dikke bult' neemt een ieder hier maar voor z'n eigen konto.
Want achter 'n scherm weten we 't toch allemaal beter en hebben we allemaal een E46 M3 behoorlijk en beter onder controle dan deze gast....
- Robin
Laat binnenkort maar even zien hier dan. En dan bedoel ik vóór de Kerst 2013....Ruben schreef:Das best wel knap daar kan ik je zeggen, maar met een beetje (meer) oefening kan ik dat ook
Deze snap ik even niet. Wat voor auto heeft Ruben? Een Lotus toch?Snipe schreef:Koop eerst maar eens een auto. Een OV-jaarkaart elke bocht dwars gooien kunnen we allemaal
Nou laat maar zien Ruben. Komop!
-
Geen auto Robin (de Lotus is reeds een tijdje geleden verkocht)
En met de 130i heb ik daar wel eens een bochtje aan de andere kant gedrift
Dus het is wel mogelijk, alleen ben ik vaak voorzichtig en zeker als het andermans auto betreft 
Los daarvan, gezien de beperkte breedte van de bocht en de snelheid waarmee Andre het doet, met deze voor hem onbekende auto, is het uiteraard gewoon erg netjes.

Los daarvan, gezien de beperkte breedte van de bocht en de snelheid waarmee Andre het doet, met deze voor hem onbekende auto, is het uiteraard gewoon erg netjes.
- RVV
Nou deze gast heeft hem dus blijkbaar niet onder controle, als die met een beetje meer reserve had gereden waarschijnlijk wel. Moraal, om een auto onder controle te houden moet je met voldoende reserve rijden.Want achter 'n scherm weten we 't toch allemaal beter en hebben we allemaal een E46 M3 behoorlijk en beter onder controle dan deze gast....
- JWD
Dit is wel een goed punt wat je aanroert want zo te zien reed deze beste jongen zonder enig systeem.Robin schreef: Voor zover ik begreep reed hij met TC aan en dit is natuurlijk 'n kwestie van fysiek boven systemen.
TC is sowieso uit, dat is het gele DSC tekentje in het midden van het dashboard, maar zorgwekkender is het feit dat zowel het tekentje van versleten remblokken als het tekentje van de bandenspanning controle verlicht zijn.
Zou dus best kunnen dat hij te zachte voorbanden en versleten blokken had, dit in combinatie met het niet dragen van een gordel (rode lampje onderin) maakt hem toch wel een grotere flapdrol dan initieel gedacht.
Tot zover mijn video breakdown, next!

-
+heel veel voot de JWD reacties!
-1 voor de eigen schuld reactie, DUH!
-1 voor de eigen schuld reactie, DUH!
- Robin
Onderstuur door te hoge snelheid icm vuil denk ik toch(want we waren er allemaal bij, dus:))
Hiero, bijv vanaf 20 sec. Onderstuur bij <50kmh
http://www.youtube.com/watch?v=NW61twlDOZM" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe kwalificeren 'we' deze rijder?
Hiero, bijv vanaf 20 sec. Onderstuur bij <50kmh
http://www.youtube.com/watch?v=NW61twlDOZM" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe kwalificeren 'we' deze rijder?
- JWD
Wanhopig?Robin schreef: Hoe kwalificeren 'we' deze rijder?
Weet je hoe #$#@% lang de Nurburgring is als je net op je slicks de pits langsrijd en het begint te regenen?

Je probeert nog een beetje snelheid erin houden maar eigenlijk is het een kwestie van tijd voor je er af gaat.
Slicks op (veel) regen is bijna vergelijkbaar met zomerbanden op een ijsbaan.
-
OnlineLuco
Wat een onzinvergelijking
stukje toeren of racen in de regen.
- Robin
Met heel je verhaal eens JWD hoor.
Laat ik 't zo stellen. Hier op dit autoforum hrebben we toch allemaal wel eens (aan onszelf liggend) hachelijk moment gehad met al dan niet nare tot zeer nare gevolgen?
Ik wel. Meerdere malen.
Dan is 't wat knullig om te roepen tegen diegene(jezelf is beter) : Eigen schuld dikke bult , lekker puh.
Wie zonder zonden is...etc.
Laat ik 't zo stellen. Hier op dit autoforum hrebben we toch allemaal wel eens (aan onszelf liggend) hachelijk moment gehad met al dan niet nare tot zeer nare gevolgen?
Ik wel. Meerdere malen.
Dan is 't wat knullig om te roepen tegen diegene(jezelf is beter) : Eigen schuld dikke bult , lekker puh.
Wie zonder zonden is...etc.
- Robin
Onderstuur is onderstuur.Luco schreef:Wat een onzinvergelijking
De snelheid bij het stukje toeren(...) lag even wat hoger dan bij die racerts...LOL
-
OnlineLuco
Je hebt gelijk hoor.Robin schreef:Onderstuur is onderstuur.Luco schreef:Wat een onzinvergelijking
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik ben wel eens onderstuurd met m'n BMW de bomen ingevlogen. Was blij dat de airbags het deden en ik m'n gordel om had.
De M3 bestuurder zal ook blij zijn dat die er levend vanaf komt. Al ben je wel een ontzettende idioot als je gaat racen zonder gordel, met de TC uit, in zo'n omgeving waar een fout genadeloos afgestraft wordt. Dan neem je bewust risico's waarvan de gevolgen niet, of slecht te overzien zijn.
De M3 bestuurder zal ook blij zijn dat die er levend vanaf komt. Al ben je wel een ontzettende idioot als je gaat racen zonder gordel, met de TC uit, in zo'n omgeving waar een fout genadeloos afgestraft wordt. Dan neem je bewust risico's waarvan de gevolgen niet, of slecht te overzien zijn.
- dvh
Onderstuur is klote en soms onvoorspelbaar.
Als je eenmaal gaat, dan ga je. Die mag had gewoon een foutmarge.. Gewoon pech.
Had iedereen kunnen overkomen imho.
Als je eenmaal gaat, dan ga je. Die mag had gewoon een foutmarge.. Gewoon pech.
Had iedereen kunnen overkomen imho.
- Robin
Onderstuur is niet zo fijn in 't algemeen. Maar ik geloof dat Senna(...) of Piquet zei : Wat heb je liever bij 200, onder- of overstuur?
-------
Hangt van verschillende situaties af.
Als 't om de fun gaat nekt onderstuur die hevig(hence m'n autootje die daar niet helemaal op afgesteld is, integendeel, maar desondanks soms gewoon nog wel eens heeft:)))
-------
Hangt van verschillende situaties af.
Als 't om de fun gaat nekt onderstuur die hevig(hence m'n autootje die daar niet helemaal op afgesteld is, integendeel, maar desondanks soms gewoon nog wel eens heeft:)))
- Mathieu
Onderstuur is sowieso eng.
Wie dat bedacht heeft...........................
- Tristan
AudiMathieu schreef:Onderstuur is sowieso eng.