Robin schreef:Tja de M135i is natuurlijk wel even wat praktischeren te horen aan romo's verhaal irl op 'n recht stuk eigenlijk net zo snel. Maar buiten dat 't beide 6pitters zijn houdt 't daar wel op.
Dit is nog hydraulische besturing en 'n handbak toch?
Adembenemend karretje wat ik al zei toen je 'm kreeg.. Wel jammer dat je 'm niet elk seizoen kan/gaat gebruiken. No offence, maar dat heb je met dit soort karren.
Mijn bottleneck:
Geluidsproductie op snelweg?
Hoeveel kofferruimte(kun je met 2 man 'n dag of 10 bepakt en bezakt door Europa met dat ding?)
Andere vraag, hoe is 't verbruik?
Is er 'n winterbanden/wielenset leverbaar en hij heet toch 'n lsd?
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik een dergelijke kar reed ik hem ook alleen in de zomer uit de garage zou halen, een andere kar ernaast. Dit mede vanwege beperkte zitplaatsen en bagage ruimte, het is en blijft een byzondere kar met enerzijds mega rij en geluid eigenschappen, anderzijds ook met de voornoemde beperkingen, maar dat is oplosbaar met een simpele kar erbij. Winterbanden verhaal is dan ook passé.
Dat is uiteraard ook met een Cayman zo, ik zit er alleen in, (hoewel, er is een mogelijkheid dat ik even Gent op en neer moet doen

Ik moet er eens even voor gaan zitten en wat denkwerk verrichten, het concept is zeer overtuigend, ondanks dat het niet altijd even praktisch is, maar dat moet je dan maar accepteren denk ik.