He wat modern weerJP schreef:dvh schreef:We kunnen natuurlijk ook gewoon op het Up-forum gaan spanmenik weet waar je winkel woont vriend !!

He wat modern weerJP schreef:dvh schreef:We kunnen natuurlijk ook gewoon op het Up-forum gaan spanmenik weet waar je winkel woont vriend !!
+ heel veel.Petrolhead Tom schreef:Weetje wat ik pas een fail vind? Dit soort topics offline halen. Laat dat toch lekker staan. Het goed een het kwade. reageer er niet meer op en het verdwijnt vanzelf.
Is SKRD weer gebanned? Was hij dan toch initial D? Jammer wel dat dat voorsteltopic niet meer te vinden is, dat was op zich toch leuk?JP schreef:Zo spectaculair was het einde nou ook weer niet, maar toch is er dan een overijverige moderator die besluit er niet alleen een hangslot aan te hangen, maar dan ook nog eens ff alles weg te kieperen......![]()
Hetzelfde met de terugkeer van SKRD. Geef zo'n vent een 2e kans, maar nee......"befehl ist befehl"....(hij had eerder een ban)
Petrolhead Tom schreef:Initial D is dus ook gebant. Duidelijk. Mooi.
Gaat mij niet wijsmaken dat je van 'm onder de indruk was.... :pPetrolhead Tom schreef:Initial D is dus ook gebant. Duidelijk. Mooi.
Buffed right out.Bram schreef:Eeeh djeezDie knakker heeft redelijke mazzel volgens mij, assuming he's alive
Tuurlijk joh, het is hartstikke leuk dat hij zijn auto kort rijd..........wat een domme reactie zeg......KW schreef:Lol omg, geen medelijden mee hoor
Kwam z'n naam onlangs nog tegen.Petrolhead Tom schreef:Initial D is dus ook gebant. Duidelijk. Mooi.
Petrolhead Tom schreef:Aangezien ik hier bij naam genoemd word voel ik de noodzaak om te reageren: het gaat mij er niet om dat die draadjes van Initial D en SKRD weggeflikkerd worden dat moet je lekker zelf weten. Waar het mij om ging is dat RVV een eco-blaster-heilig-verklaar-draadje start en bij de nodige weerstand dat topic zonder pardon afgevoerd wordt op het moment dat er eindelijk een fatsoenlijke discussie ontstaat. Dat is toch niet nodig? Laat dat topic lekker staan dan was het nu ergens onderaan beland.
P.s. als ik kijk naar het modteam staat Rico er nog steeds tussen.
Vrij duidelijk toch Tom?RVV schreef:Allereerst iedereen de beste wensen voor 2013! En dat het maar een voorspoedig en mooi DF jaar voor iedereen mag worden. Vandaag is ook de dag dat ik stop als mede eigenaar van Driving-fun.com. Ik draag het stokje in goed overleg volledig aan Peter over. Achter de schermen zal ik nog wel wat hand en spandiensten voor Peter en DF verrichtenmaar voor alle zakelijke contacten, informatie over circuitdagen etc graag rechtstreeks mailen met peter@driving-fun.com
ook stop ik met ingang van vandaag met inhoudelijke moderator taken op het forum. Op het technische vlak zal ik nog wel af en toe wat dingetjes doen, maar dat valt in de categorie verkooptopics sluiten na verkoop van een artikel. Vanzelfsprekend blijf ik wel gewoon forumbezoeker. Iedereen hartelijk dank voor het vertrouwen wat jullie afgelopen jaren in mij hebben gehad. En misschien tot op een volgende meeting.
Je kunt het nooit iedereen naar z'n zin maken. Voor mij persoonlijk had dat topic niet weg gehoeven, maar een van de andere moderators heeft het gesloten en dat is ook prima. Ik zal even een van de laatste posts uit het topic hier quoten:Petrolhead Tom schreef:Waar het mij om ging is dat RVV een eco-blaster-heilig-verklaar-draadje start en bij de nodige weerstand dat topic zonder pardon afgevoerd wordt op het moment dat er eindelijk een fatsoenlijke discussie ontstaat. Dat is toch niet nodig?
En daarbij, ik zeg dat het voor mij persoonlijk niet weg had gehoeven, maar ik kan het je nog sterker vertellen. Dit is DF, voor mij persoonlijk hoeft niemand hier überhaupt een topic te openen over 1.0-eco-blast-brommobieltjes.Wat een ENORM zielig draadje is dit toch geworden. Waar maakt iedereen zich druk om.
Keuzes verdedigen, digitale zelfinflatie, persoonlijke vetes en dat alles op een auto forum. Sorry hoor, maar waar ben je dan mee bezig?
Jouw reactie is wel intelligent zekerDownforce Hans schreef:Tuurlijk joh, het is hartstikke leuk dat hij zijn auto kort rijd..........wat een domme reactie zeg......
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], Bjeffindividual, Edwin de Haas, EmielS60, Fabian, GRzep, Kadett, Paul76, Rnd, RS-Ron, Semrush [Bot], vigilante, zegmaarboris en 9 gasten