Een mooi vervolg?Robin schreef:Ik heb 7500,- ex btw toebetaald.Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.
Goh hoe zou dat toch komen?
Ik tevreden. Jij tevreden?
En nu STFU.
Ik snap niet hoe jij die constant elke dag any BMW rijder van repliek dient, jaar in jaar uit zo in de kont kruipt van Frank, BMw rijder. Wat 'n hypocrite vent ben je eigenlijk ......ongelovelijk. Heb je gvd niks beters te doen?
Dit draadje is 'n mooi vervolg op 't 1M en M135 i draadje. En nu ik dit weer lees denk ik, ja we gaan nog meer uitzuigen, nog meer zeiken. Gewoon omdat 't kan!
Lees het topic nog even na anders. Dit draadje mondt uit in een trieste verzameling van posts, waarbij de laatste pagina's met name vol geluld zijn door mensen die zichzelf graag zien praten en/of anderen hun mening opdrukken. Het gaat onderhand nergens meer over. Of eigenlijk toch wel, aannames als feiten poneren om het project van Frank toch vooral in diskrediet te brengen. Het is meer dan droevig.
Als het topic nou ging over de Manhart an sich, zou het minder uitmaken, maar hier wordt gewoon regelmatig op de man en zijn auto gespeeld. Echt heel raar dat de eigenaar daar op een gegeven moment helemaal klaar mee is