BMW M5 F10 - Eindresultaten!!

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Gesloten
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: BMW M5 F10 - Eindresultaten!!

Bericht door Bram » 07 jun 2013, 09:44

Robin schreef:
Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.

Goh hoe zou dat toch komen?
Ik heb 7500,- ex btw toebetaald.

Ik tevreden. Jij tevreden?

En nu STFU.

Ik snap niet hoe jij die constant elke dag any BMW rijder van repliek dient, jaar in jaar uit zo in de kont kruipt van Frank, BMw rijder. Wat 'n hypocrite vent ben je eigenlijk ......ongelovelijk. Heb je gvd niks beters te doen?

Dit draadje is 'n mooi vervolg op 't 1M en M135 i draadje. En nu ik dit weer lees denk ik, ja we gaan nog meer uitzuigen, nog meer zeiken. Gewoon omdat 't kan!
Een mooi vervolg?

Lees het topic nog even na anders. Dit draadje mondt uit in een trieste verzameling van posts, waarbij de laatste pagina's met name vol geluld zijn door mensen die zichzelf graag zien praten en/of anderen hun mening opdrukken. Het gaat onderhand nergens meer over. Of eigenlijk toch wel, aannames als feiten poneren om het project van Frank toch vooral in diskrediet te brengen. Het is meer dan droevig.

Als het topic nou ging over de Manhart an sich, zou het minder uitmaken, maar hier wordt gewoon regelmatig op de man en zijn auto gespeeld. Echt heel raar dat de eigenaar daar op een gegeven moment helemaal klaar mee is :tooth:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 07 jun 2013, 09:46

Afbeelding

:D

JP

Bericht door JP » 07 jun 2013, 09:46

Robin Hartog schreef:
Roy RS schreef:niet om het een of ander, maar ik heb gisteren een Swirl gekocht op het station en dat was echt fucking lekker
Swirls zijn wel de bom. :mrgreen:
WTF is een Swirl? Doe mij maar een broodje Limburger van Bufkes...... :df:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 07 jun 2013, 09:47

Gaaf ding!

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 07 jun 2013, 09:49

Robin Hartog schreef:Afbeelding

:D
mooie foto :thumbup: echt een dikke kar :df:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 07 jun 2013, 09:51

Afbeelding

Strasse Forged. :love:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 07 jun 2013, 09:54

Luco schreef:
Downforce Hans schreef:
Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.

Goh hoe zou dat toch komen?
Volgens mij heeft Robii al een paar keer aangegeven dat die 3 serie niet zo fantastisch was.
Dat zuigen zal die wel van jou geleerd hebben want jij bent daar de afgelopen jaren wel een meester in gebleken en met deze post doe je in mijn ogen precies het zelfde.
Reageer gewoon niet meer in dit topic dan kunnen we weer verder (dit geld overigens voor iedereen) en dan verdwijnt dit topic gewoon op de achtergrond.
Over twee maanden zullen er vast wel wat snelweg filmpjes opduiken waarop te zien is hoe snel Frank zijn m5 is.

Grtz,Hanz06
Hadden de zuurpruimen en jaloerse zielepootjes dit maar gedaan, dan hadden we hier nog een leuk topic aan gehad.
Dit. Ik heb een paar keer in dit topic gekeken sinds de herrie begon en snap gewoon niet wat sommige mensen bezielt door een enorm vat met zuur open te trekken. Frank heeft alles op een relaxte en koele manier proberen te weerleggen om het leuk te houden met als gevolg dat er kost wat kost op een ronduit botte manier nog even wat meningen doorgedrukt moesten en zouden worden, is dat echt Driving-Fun ja?
Was het eigenlijk überhaupt wel duidelijk dat dit een nieuwe auto betreft waarbij zich nu eenmaal kinderziektes voordoen als men er meer vermogen en koppel in wil stoppen? In plaats van er hersenloos mee te gaan stampen doet Frank het verstandige door er zuinig mee om te springen en krijgt hij daar zulke reacties op? Hopelijk hebben sommigen zich al een spiegel voor gehouden maar dat zal wel niet :?

Snipe

Bericht door Snipe » 07 jun 2013, 09:55

WJ schreef:Misschien is een slotje wel zo handig, alles is ondertussen wel gezegd. TS post toch geen updates meer, als je de prijs wil weten pak je de telefoon op en bel je Manhart.
We zijn even een tijdje op vakantie.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 07 jun 2013, 10:57

WJ schreef:Misschien is een slotje wel zo handig, ..
Goed id

Gesloten