Atmosferisch? LPG? Ik rij met een state of the art turbodiesel rond Erik. Denk je nou echt dat ik in een auto uit het jaar kruik gezien wil worden? Pfff.Erik K. schreef:(atmosferische?)Auto op LPG voor €400,- en dan 20% vermogen erbij??Hielke schreef:Ik kan m'n Pinto voor 400 euro bij Tsjipmeister laten tjoenen. Heb er dan ook 20% 'vermogen' extra bij.
Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn.
Raketten doen ik dan weer niet aan. Tijd voor een Cornetto!
Veel succes...
BMW M5 F10 - Eindresultaten!!
- Hielke
Re: BMW M5 F10 - Eindresultaten!!
- WJ
Heb je daar filmpjes en een vbox uitdraai van? (wel vanuit stilstand)Hielke schreef:Ik kan m'n Pinto voor 400 euro bij Tsjipmeister laten tjoenen. Heb er dan ook 20% 'vermogen' extra bij.
Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn.
Raketten doen ik dan weer niet aan. Tijd voor een Cornetto!
Doe mij ook maar een cornetto!
- dvh
- Sperdy

Ja, is leuk dvh
- GTRene
potdorie, krijg nu ook trek in een cornetto of Mc flurry M&M's 

- Peric
Heb je een Ford tegenwoordig Hielke?
- Macboy
Frank post eens wat meer interieurpics !
- Fernando
Frank is hier gestopt met posten...Macboy schreef:Frank post eens wat meer interieurpics !
- Downforce Hans
Macboy schreef:Frank post eens wat meer interieurpics !

- PD power
Robin schreef:André refereert aan eind '90s toen we voor 49995,- GULDEN (= 22.725 EURO) een 1230kg 218pk Impreza konden kopen. en dat deden we ook. Die 3 mille van Martijn is dus een auto uit 1998 dus 15 jaar oud.En non informatie wat mij betreft:)
Deze hele draad is het toonbeeld van non informatie geworden. We weten nu nog niks. Als je 'n draad begint weet je dat je reacties kan verwachten en info 'zou moeten' geven. Dat halfslachtige en wij maar raden hoe en wat zorgt voor 'n hoop ruis en wrijving imho....
Dus als iemand het over een Subaru heeft , moet wij automatisch weten, dat het een nieuwe moet wezen, en dat ie refereert aan eind "90s.......

Wie levert hier nu half slachtige info, en wie raad er hier nu van alles.
Valt me op, als het echt op discuseren aankomt, op basis van argumenten en feiten, haken redelijk wat "oneliners" af, en beginnen over vanalles en nog wat.
Komop, dat kan beter.
-
Echt waar Fernando??Fernando schreef:Frank is hier gestopt met posten...Macboy schreef:Frank post eens wat meer interieurpics !

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zit je me nou werkelijk in de maling te nemen PD?PD power schreef:Robin schreef:André refereert aan eind '90s toen we voor 49995,- GULDEN (= 22.725 EURO) een 1230kg 218pk Impreza konden kopen. en dat deden we ook. Die 3 mille van Martijn is dus een auto uit 1998 dus 15 jaar oud.En non informatie wat mij betreft:)
Deze hele draad is het toonbeeld van non informatie geworden. We weten nu nog niks. Als je 'n draad begint weet je dat je reacties kan verwachten en info 'zou moeten' geven. Dat halfslachtige en wij maar raden hoe en wat zorgt voor 'n hoop ruis en wrijving imho....
Dus als iemand het over een Subaru heeft , moet wij automatisch weten, dat het een nieuwe moet wezen, en dat ie refereert aan eind "90s.......![]()
Valt me op, als het echt op discuseren aankomt, op basis van argumenten en feiten, haken redelijk wat "oneliners" af, en beginnen over vanalles en nog wat.
Komop, dat kan beter.

Denk je nou echt dat André voor 3 mille een gebruikte 98er Impreza bedoelde.

Ik zie jou vaak als redelijke slimmerik hier , jij bent hier altijd en leest ook 'alles' en ga ik dit ook nog uitleggen aan jou.... met je komop dat kan beter...?
Kortom:
Wat kostte die Manhart Stage 4 tuning dan wél?
want Sjoerd van Stokkum was al redelijk duidelijk.
Frank zelf post hier nog één keertje kort dat ie dát er niet voor heeft betaald.
Wat dan wél blijft totnutoe een raadsel.
Dan blijft alleen Sjoerd's info staan. En dan vind ik 't een hele dure grap voor 't gebodene.
Dan mag en kan 'men' mij wel verbeteren dat 't niet zo is maar kom dan met méér info. Maar dat komt men totnutoe niet.

-
OnlineLuco
Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.
Goh hoe zou dat toch komen?
- Petrolhead Tom
Welkom op Df.PD power schreef:Robin schreef:André refereert aan eind '90s toen we voor 49995,- GULDEN (= 22.725 EURO) een 1230kg 218pk Impreza konden kopen. en dat deden we ook. Die 3 mille van Martijn is dus een auto uit 1998 dus 15 jaar oud.En non informatie wat mij betreft:)
Dus als iemand het over een Subaru heeft , moet wij automatisch weten, dat het een nieuwe moet wezen, en dat ie refereert aan eind "90s.......![]()
Komop, dat kan beter.
- Downforce Hans
Volgens mij heeft Robin al een paar keer aangegeven dat die 3 serie niet zo fantastisch was.Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.
Dat zuigen zal die wel van jou geleerd hebben want jij bent daar de afgelopen jaren wel een meester in gebleken en met deze post doe je in mijn ogen precies het zelfde.
Reageer gewoon niet meer in dit topic dan kunnen we weer verder (dit geld overigens voor iedereen) en dan verdwijnt dit topic gewoon op de achtergrond.
Over twee maanden zullen er vast wel wat snelweg filmpjes opduiken waarop te zien is hoe snel Frank zijn m5 is.
Grtz,Hanz06
-
OnlineLuco
Hadden de zuurpruimen en jaloerse zielepootjes dit maar gedaan, dan hadden we hier nog een leuk topic aan gehad.Downforce Hans schreef:Volgens mij heeft Robin al een paar keer aangegeven dat die 3 serie niet zo fantastisch was.Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.
Dat zuigen zal die wel van jou geleerd hebben want jij bent daar de afgelopen jaren wel een meester in gebleken en met deze post doe je in mijn ogen precies het zelfde.
Reageer gewoon niet meer in dit topic dan kunnen we weer verder (dit geld overigens voor iedereen) en dan verdwijnt dit topic gewoon op de achtergrond.
Over twee maanden zullen er vast wel wat snelweg filmpjes opduiken waarop te zien is hoe snel Frank zijn m5 is.
Grtz,Hanz06
-
Ik heb 7500,- ex btw toebetaald.Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.
Ik tevreden. Jij tevreden?
En nu STFU.
Ik snap niet hoe jij die constant elke dag any BMW rijder van repliek dient, jaar in jaar uit zo in de kont kruipt van Frank, BMw rijder. Wat 'n hypocrite vent ben je eigenlijk ......ongelovelijk. Heb je gvd niks beters te doen?
Dit draadje is 'n mooi vervolg op 't 1M en M135 i draadje. En nu ik dit weer lees denk ik, ja we gaan nog meer uitzuigen, nog meer zeiken. Gewoon omdat 't kan!
- Roy RS
niet om het een of ander, maar ik heb gisteren een Swirl gekocht op het station en dat was echt fucking lekker
-
Aan de andere kan...Wat Hanz zegt.
Kan inderdaad beter wegblijven uit dit draadje.
- Robin Hartog
Swirls zijn wel de bom.Roy RS schreef:niet om het een of ander, maar ik heb gisteren een Swirl gekocht op het station en dat was echt fucking lekker

-
OnlineLuco
Ik kruip in niemands kont itt een aantal FriesenRobin schreef:Ik heb 7500,- ex btw toebetaald.Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.
En nu STFU.
Ik snap niet hoe jij die constant elke dag any BMW rijder van repliek dient, jaar in jaar uit zo in de kont kruipt van Frank, BMw rijder. Wat 'n hypocrite vent ben je eigenlijk ......ongelovelijk. Heb je gvd niks beters te doen?
Dit draadje is 'n mooi vervolg op 't 1M en M135 i draadje. En nu ik dit weer lees denk ik, ja we gaan nog meer uitzuigen, nog meer zeiken. Gewoon omdat 't kan!

Jaar in jaar uit hahahaha heb geloof ik twee keer iets gepost in dit topic totdat jij ging zuigen met je holmaatjes

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Had je dat niet veel eerder kunnen doen?Robin schreef:Aan de andere kan...Wat Hanz zegt.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Wie is hier nou hypocriet bezig. Omdat jij bent afgezeken in een ander topic heb je opeens het recht om dit ook in andere topics te doen..... Wat een bullshit.Robin schreef:Ik heb 7500,- ex btw toebetaald.Luco schreef:Je doet zelf heel vaag hoe het financieel afgelopen is met die fantastische 3 serie van je, maar je blijft wel zuigen over de kosten die een ander voor iets heeft betaald, en dan noem je in elke drie posten dat er hier regelmatig (hoe noem je het ook alweer) ow ja selectieve verontwaardiging is.
En nu STFU.
- WJ
Misschien is een slotje wel zo handig, alles is ondertussen wel gezegd. TS post toch geen updates meer, als je de prijs wil weten pak je de telefoon op en bel je Manhart. Wil je weten hoe snel die is, hou je het internet in de gaten.
Het topic word er anders niet veel beter op, het niveau heeft weer een dieptepunt bereikt..
Het topic word er anders niet veel beter op, het niveau heeft weer een dieptepunt bereikt..
- Robin Hartog