Uit het topic: "Wat doen de DF-ers eigenlijk in het dagelijkse leven?"
Ben toen zo stom geweest om me toch te laten overhalen om te vertellen wat ik voor de kost doe, zit ik nu in een klein kamertje in Vught. De vaste bewoner, ene Willem H. is met ziekte verlof ofzo (tis wel een haatdragend mannetje als ik zo de teksten hier op de wanden lees...), maar gelukkig stond zijn laptop hier nog en kan ik iig nog posten.Elmar schreef:OK stelletje...
Ik ben chemisch laborant die zich voornamelijk bezig houd met kristallisering van calciumsulfaat, in beter Nederlands, ik zit in de witte poeder. En dan niet een halfje wit, maar echt kilo's. Dat mijn broer getrouwd is met een Colombiaanse berust puur op toeval.
En wat de vooroordelen betreft, ja, na een hele dag werken met dat spul komt het je neus, letterlijk wel eens uit...
Zoals we in Dld op de parkplatz mee maakten, lezen er ook "ongure" types mee die bepaalde informatie doorspelen.
Op zich maakte ik mij niet zo druk om die polizei, al schrok ik wel van de honden, was bang dat het drugshonden waren.
Nu heeft er dus een artikel over mij in het AD gestaan, waardoor mensen toch vragen gaan stellen en ik een zware dag achter de rug heb.
Dus mensen,
Pas op met wat je op internet zet.
Oh, hier nog even een foto van het betreffende artikel.
Man heeft grote hoeveelheid Calciumsulfaat in huis