Niels schreef:LOL
Auto's uit het top segment zijn gewoon drama in principe, destijds een hoop kinderziektes en er is een hoop kennis voor nodig. BMW, Audi, Mercedes... het maakt niet uit. Een A8 van 2006 heeft gewoon een computer of 30 en zelfs de accu moet van een bepaald merk en type zijn om ingeleerd te kunnen worden. Heb je een andere erin dan bekrachtigd de dynamo niet en laadt ie niet bij. Daar heb je mee te maken hier...

daar heb je geen A8 voor nodig hoor

zelfs bij een E90 vanaf het goedkoopste type is dat al zo...
speciaal soort accu à 300EUR en moet ingeleerd worden anders klopt het oplaadprogramma van de dynamo niet meer bij de capaciteit van de accu
Ik vind het ongelooflijk vraag me inderdaad wel eens af waar het heen moet... E46 is nog prima te 2de hands te rijden maar als je dingen over die E90's hoort...
ED bobines en injectoren die om de haverklap stuk gaan, distributie kettingen die breken en voor het gemak achter het blok zitten zodat je er helemaal niet bij kan, voorbeeld dus van de accu, electronisch stuurslot ivm sleutelblokje gaat regelmatig kapot en wegens veiligheid mag alleen de hele stuurkolom vervangen worden à 1000EUR en zo kan ik nog wel ff doorgaan helaas