TV Series

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: TV Series

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 10:17

Nog steeds Nikita en Arrow hiero.

Maar ook veel Criminal Minds, NCIS de laatste maanden en dat Special Victims Unit NYC.

Verder volgt m'n vrouw en dochter GoT, ik kan me er niet toe zetten, teveel hoofdpersonages. En we zijn begonnen aan Leonardo Da Vinci Demons(?), een serie over de kunstenaar/uitvinder met wat heroisch vecht en ramwerk. Wel geinig.

De laatste tijd kijk ik ook vaak 'weer' 2 and a half men, want ik begin het daarna komende Big Bang Theory wel geinig te vinden, beetje laat misschien, maar die Sheldon gast is meesterlijk:)

DDX

Bericht door DDX » 04 jun 2013, 10:18

Tip: Hannibal
Je moet alleen wel tegen de verhalen/beelden kunnen ;)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 04 jun 2013, 10:57

Staat hier ook al klaar! :ken ik jou:

Recente ontdekking:

Rectify

Kerel komt na 19 jaar in 'death row' (vanaf z'n 18de) door nieuw DNA-bewijs vrij, en moet opnieuw wennen aan de wereld buiten z'n cel. Erg sterk op psychologisch gebied, van de makers van Breaking Bad.
Daniel Holden heeft bijna twintig jaar vastgezeten in de dodencel, omdat hij verdacht werd van de verkrachting en moord op zijn vriendin. Maar zijn veroordeling wordt teniet gedaan door nieuw DNA bewijs. Van de ene op de andere dag wordt Daniel teruggeworpen in een maatschappij die hem totaal vreemd is. Zijn hele leven heeft hij zich voorbereid op de dood, maar nu moet Daniel de zin in het leven weer zien terug te krijgen.
Rectify is gemaakt door de producenten van de hitserie Breaking Bad en ging in première tijdens het Sundance filmfestival in 2013. Ray McKinnon is de bedenker van Rectify en is vooral bekend als acteur in de serie Sons of Anarchy. McKinnon baseerde Rectify op de werkelijkheid; tien jaar geleden werden in Amerika meerdere ter dood veroordeelde criminelen vrijgelaten door nieuw DNA bewijs.

David van Kampen

Bericht door David van Kampen » 04 jun 2013, 11:29

Robin Hartog schreef:Aflevering 9 van Game of Thrones... Wow.
Die was idd behoorlijk shocking ja....

Metchu

Bericht door Metchu » 04 jun 2013, 12:19

@ Martijn, lijkt m zeer interessante serie! Krijgen ze niet een gigantische vergoeding van de staat? Je had vroeger de serie Life, dat was ook gaaf! Ging over een detective die ten onrechte was veroordeeld en daarna weer vrij kwam en een dikke som geld kreeg en toen weer aan het werk ging met een bentley onder z'n kont! haha helaas was die serie gecanceled :(

@ Game of Thrones, ik heb de laatste aflevering niet gezien, gelukkig hebben jullie niets gespoilerd, behalve de tweet van Robin.... op facebook :P Maar ga meteen vanmiddag ff kijken!

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 04 jun 2013, 12:24

Metchu schreef:@ Martijn, lijkt m zeer interessante serie! Krijgen ze niet een gigantische vergoeding van de staat? Je had vroeger de serie Life, dat was ook gaaf! Ging over een detective die ten onrechte was veroordeeld en daarna weer vrij kwam en een dikke som geld kreeg en toen weer aan het werk ging met een bentley onder z'n kont! haha helaas was die serie gecanceled :(

@ Game of Thrones, ik heb de laatste aflevering niet gezien, gelukkig hebben jullie niets gespoilerd, behalve de tweet van Robin.... op facebook :P Maar ga meteen vanmiddag ff kijken!
Dat was toch geen spoiler? Die opmerking geldt voor de hele series al, haha.

Metchu

Bericht door Metchu » 04 jun 2013, 12:29

ah gelukkig... maar verwacht wel iets in die richting... Ned Stark proporties zeg maar... ik ga vandaag wel kijken :blink:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 04 jun 2013, 12:37

De paar afleveringen die ik zag noemde ik 't al Game of Tits. Ben ik de enige.:)

Maar niet voldoende om me te blijven boeien....

RutgerK

Bericht door RutgerK » 04 jun 2013, 13:18

Homeland vind ik ook een zeer vermakelijke serie. Ik weet niet of aflevering 12 de laatste is van seizoen 2 maar ik kijk uit naar de volgende afleveringen.

WJ

Bericht door WJ » 04 jun 2013, 17:08

http://www.imdb.com/title/tt1759761/?ref_=fn_al_tt_1" onclick="window.open(this.href);return false;

Veep! Leuk!

Metchu

Bericht door Metchu » 04 jun 2013, 18:07

Robin Hartog schreef:
Metchu schreef:@ Martijn, lijkt m zeer interessante serie! Krijgen ze niet een gigantische vergoeding van de staat? Je had vroeger de serie Life, dat was ook gaaf! Ging over een detective die ten onrechte was veroordeeld en daarna weer vrij kwam en een dikke som geld kreeg en toen weer aan het werk ging met een bentley onder z'n kont! haha helaas was die serie gecanceled :(

heb het net gekeken

DAFUQ!

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 04 jun 2013, 18:13

Metchu schreef:
Robin Hartog schreef:

heb het net gekeken

DAFUQ!
Nu snap je zeker wel die opmerking beter? :mrgreen:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 04 jun 2013, 19:34

Vanmiddag de eerste aflevering van Hannibal gezien. Denk dat ik de volgende afleveringen ook een kans ga geven, het heeft wel wat :)

Game of Thrones lijkt me niks. Maar ik kan bijna niet meer om de positieve berichten heen en zal daar ook maar eens een start mee maken :D

HansD

Bericht door HansD » 04 jun 2013, 21:09

Game of thrones is gaaf maar dat komt wellicht ook omdat ik die hele serie gelezen heb en sowieso veel fantasy lees.

Oscar29

Bericht door Oscar29 » 04 jun 2013, 21:48

MartijnGizmo schreef:Staat hier ook al klaar! :ken ik jou:

Recente ontdekking:

Rectify

Kerel komt na 19 jaar in 'death row' (vanaf z'n 18de) door nieuw DNA-bewijs vrij, en moet opnieuw wennen aan de wereld buiten z'n cel. Erg sterk op psychologisch gebied, van de makers van Breaking Bad.
Daniel Holden heeft bijna twintig jaar vastgezeten in de dodencel, omdat hij verdacht werd van de verkrachting en moord op zijn vriendin. Maar zijn veroordeling wordt teniet gedaan door nieuw DNA bewijs. Van de ene op de andere dag wordt Daniel teruggeworpen in een maatschappij die hem totaal vreemd is. Zijn hele leven heeft hij zich voorbereid op de dood, maar nu moet Daniel de zin in het leven weer zien terug te krijgen.
Rectify is gemaakt door de producenten van de hitserie Breaking Bad en ging in première tijdens het Sundance filmfestival in 2013. Ray McKinnon is de bedenker van Rectify en is vooral bekend als acteur in de serie Sons of Anarchy. McKinnon baseerde Rectify op de werkelijkheid; tien jaar geleden werden in Amerika meerdere ter dood veroordeelde criminelen vrijgelaten door nieuw DNA bewijs.
Is dit concept niet 90% gelijk aan 'Life' ?

http://www.imdb.com/title/tt0874936/?ref_=fn_al_tt_1" onclick="window.open(this.href);return false;

Metchu

Bericht door Metchu » 04 jun 2013, 22:54

dat is wat ik hierboven ook al zei idd... viel me ook op dat het op life leek...

stefan740

Bericht door stefan740 » 04 jun 2013, 23:31

Net de eerste aflevering eens gekeken. Te vroeg om er echt wat over te zeggen maar het is toch wel wat anders als Life zo te zien.

BrianV

Bericht door BrianV » 05 jun 2013, 09:59

Op dit moment volg ik:

Suits - wachten op seizoen 3

Scandal
http://www.imdb.com/title/tt1837576/?ref_=sr_1

House of cards
http://www.imdb.com/title/tt1856010/?ref_=fn_al_tt_1" onclick="window.open(this.href);return false;

Alle drie erg vermakelijk!

dvh

Bericht door dvh » 08 jun 2013, 21:54

True Blood.
Ben nu een paar afleveringen verder van het eerste seizoen.
Is het een goede serie? Tot nu toe vind ik hem maar matig..

David van Kampen

Bericht door David van Kampen » 11 jun 2013, 16:00

dvh schreef:True Blood.
IMHO een goede serie...je moet er gewoon even een beetje inkomen.... eind deze maand begint gelukkig weer het nieuwe seizoen!

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 11 jun 2013, 17:45

Oscar29 schreef:Is dit concept niet 90% gelijk aan 'Life' ?

http://www.imdb.com/title/tt0874936/?ref_=fn_al_tt_1" onclick="window.open(this.href);return false;
De trailer die ik postte is misschien niet helemaal representatief, Rectify heeft echt een heel andere insteek. De hoofdpersoon is juist vrij treurig, serie gaat erg diep op psychologisch gebied.

Tom V

Bericht door Tom V » 16 jun 2013, 09:00

Orphan Black had ook een erg leuk eerste seizoen. :)

dvh

Bericht door dvh » 16 jun 2013, 09:06

David van Kampen schreef:
dvh schreef:True Blood.
IMHO een goede serie...je moet er gewoon even een beetje inkomen.... eind deze maand begint gelukkig weer het nieuwe seizoen!
Ben inmiddels halverwege seizoen1.. het begint te komen :D

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 17 jun 2013, 10:54

Dit weekend begonnen aan House Of Cards, die Netflix-serie. Erg vermakelijk, maar af en toe wel goed opletten ivm het gecompliceerde Amerikaanse politieke systeem... :)

BrianV

Bericht door BrianV » 19 jun 2013, 10:51

MartijnGizmo schreef:Dit weekend begonnen aan House Of Cards, die Netflix-serie. Erg vermakelijk, maar af en toe wel goed opletten ivm het gecompliceerde Amerikaanse politieke systeem... :)
Netflix is binnenkort ook verkrijgbaar voor de Nederlandse markt.

Deze week begonnen met het tweede seizoen van de uitstekende serie Homeland
http://www.imdb.com/title/tt1796960/

Plaats reactie