BMW M5 F10 - Eindresultaten!!
- ASW
Re: BMW M5 F10 - Eindresultaten!!
Ik heb er overigens al mee proef gereden en had de volgende constateringen ten opzichte van mijn 535D:
- iets lomper (zwaarder) in korte snelle bochten
- mooier (fake) geluid
- vanuit stilstand sneller en woester
- geen grote verschillen op tussen acceleratie
Ik had geruchten gehoord dat de 550D met de facelift een vermogensgroei van ongeveer 40 pk zou krijgen maar zie hier niks van terug in de berichten rond de 'nieuwe' 5 serie.
- iets lomper (zwaarder) in korte snelle bochten
- mooier (fake) geluid
- vanuit stilstand sneller en woester
- geen grote verschillen op tussen acceleratie
Ik had geruchten gehoord dat de 550D met de facelift een vermogensgroei van ongeveer 40 pk zou krijgen maar zie hier niks van terug in de berichten rond de 'nieuwe' 5 serie.
- GTRene
is het nou zo dat de UK wel alleen RWD krijgt van die vlotte diesel?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
@Rene, neen, allen zijn Xdrive.
@ASW ik weet ook zo niks van 40pk meer bij de LCI die binnenkort komt.
@ASW ik weet ook zo niks van 40pk meer bij de LCI die binnenkort komt.
- frank de jonge
Frank! Had je de M5 al weer terug van Manhart? Storing noodloop oogelost?
- Downforce Hans
Als het zover is dan zal hij het echt wel melden hoor..................
- M-bitious
Uit fatsoen meld ik dat de pomp in de tank is vervangen, en niet alleen dat, er is een krachtigere ingezet van Bosch Motorsport, zodat ik ook bij verdere tuning gewoon door kan gassen. Laatste update voor dit project. Dank voor het lezen allemaal en een goed weekend.
Voor de azijn................
De pomp kon de benodigde druk ook voor een standaard M5 niet continue leveren, waardoor bij langere runs onvoldoende brandstof beschikbaar was.
Voor de azijn................
De pomp kon de benodigde druk ook voor een standaard M5 niet continue leveren, waardoor bij langere runs onvoldoende brandstof beschikbaar was.
Laatst gewijzigd door M-bitious op 31 mei 2013, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Jammer dat je stopt met posten Frank.
Niet een ander forum waarop je het bijhoudt/gaat bijhouden?

- M-bitious
Nee, ik laat het er bij. Het project is nu toch klaar en geslaagd. Ook op internationale forums, kwamen er opeens malloten uit Nederland langs om de boel op te n**ien. Zonde van mijn tijd. Bij meetings praat ik liever de mensen gewoon bij. Als ik iets post, zal dat op bimmerpost zijn.
- Martijn_bmw
zonde dat een paar mensen het voor de rest moeten vern**ken maargoed ik begrijp je wel 
super dat het opgelost is en veel plezier met deze uber dikke M5

super dat het opgelost is en veel plezier met deze uber dikke M5

-
Bedankt voor de update Frank 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Mooie update Frank
Ik hoop dat het grote genieten nu echt kan gaan beginnen

Ik hoop dat het grote genieten nu echt kan gaan beginnen

- Robin Hartog
Laten we hopen dat het nu is opgelost, Frank. Jammer dat het de laatste update hier is, maar gelukkig zit ik ook nog @ Bimmerpost. 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi toch.
Op bimmerpost heb ik niks gelezen over de mankementen en heb me daar ook niet laten zien in dat draadje, al zit ik er dagelijks. En zal dat ook niet doen overigens.
Prachtproject die van beide kanten nogal belabberd gecommuniceerd werd waardoor er wat wrijving ontstond. Spijtig, maar niet getreurd. Op bimmerpost gaat ie verder.
Op bimmerpost heb ik niks gelezen over de mankementen en heb me daar ook niet laten zien in dat draadje, al zit ik er dagelijks. En zal dat ook niet doen overigens.
Prachtproject die van beide kanten nogal belabberd gecommuniceerd werd waardoor er wat wrijving ontstond. Spijtig, maar niet getreurd. Op bimmerpost gaat ie verder.

- Luco
Jammer, vond het altijd leuk om te lezen.
- Hitz
- Auto: KIA
Vond het leuk om te lezen? Was gewoon een van de dikste auto's sowieso hier op het forum!
Veel plezier in ieder geval met deze anabolen-M5!
Veel plezier in ieder geval met deze anabolen-M5!
-
Veel succes met je project verder! Jammer dat het zo eindigde 

- BartB.
Ik reageer hier bijna nooit,maar nu wil ik toch wel even melden dat ik het betreur dat je je hier niet meer laat zien Frank. Alhoewel ik je punt wel begrijp... toch is het jammer. Een van de leukere auto's hier op DF...
K*tvolk/internethelden met ''verstand'' van alles die even komen vertellen hoe de vork in de stel zit...
K*tvolk/internethelden met ''verstand'' van alles die even komen vertellen hoe de vork in de stel zit...

- Luco
Ondanks dat ik niks met BMW heb, kan ik het hier alleen maar mee eens zijn.BartB. schreef:Ik reageer hier bijna nooit,maar nu wil ik toch wel even melden dat ik het betreur dat je je hier niet meer laat zien Frank. Alhoewel ik je punt wel begrijp... toch is het jammer. Een van de leukere auto's hier op DF...
- Individual
Ben ook niet zo'n poster, meer een lezer. Ik heb je uitgebreide berichtgeving rondom je M5 en de tuning altijd met veel plezier gelezen.
Mocht je je bedenken, schroom dan niet om hier weer een update te geven.
Mocht je je bedenken, schroom dan niet om hier weer een update te geven.
-
Een beetje spam, maar ik wil jullie onze reportage van Frank zijn bezit niet onthouden.
http://www.autogespot.nl/reportage%3A-d ... -europa%21" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogespot.nl/reportage%3A-d ... -europa%21" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bijlagen
-
- 1.jpg (798.46 KiB) 1052 keer bekeken
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Roy RS
Jammer dat die paar types t verpesten voor de hele club, maar je hebt het eigenlijk nog lang volgehouden, ik was eerder gestopt.
- Downforce Hans
Nou Bart, misschien is het inderdaad goed dat je hier niet zo vaak post en we niet van jou aan hoeven te nemen hoe de vork in de steel zit.BartB. schreef:Ik reageer hier bijna nooit,maar nu wil ik toch wel even melden dat ik het betreur dat je je hier niet meer laat zien Frank. Alhoewel ik je punt wel begrijp... toch is het jammer. Een van de leukere auto's hier op DF...

Ik vind de verheerlijking van Frank en zijn auto nu wel erg ver gaan en ik denk dat Frank nu met plaatsvervangende schaamte in topic aan het volgen is.......wat een onzin lees ik hier zeg........
De Bmw is een plaatje maar eerlijk gezegd zou het net een omgebouwde 528 kunnen zijn.
In dat opzicht vind IK hem zeker niet de dikste auto van het Forum.
Wat prestaties gezien natuurlijk een ander verhaal is, maar dat zou ik dan ook graag een keer op een filmpje zien of mee willen maken.
Dik italiaans spul, of bv de viper van Kees of Elmar vind IK dan eerder dik spul hier op het Forum,Zelfs die kitcar van Roy valt daar onder en vergeet de GTR niet.
IK vind dat dit topic een beetje teveel de verafgoding van een m5 en zijn eigenaar is geworden, en dat is jammer.
Nu zal er wel gezegd worden dat ik jaloers ben op Frank, maar ik heb een verlengde M7 dus toch de langste van jullie allemaal.

- frank de jonge
Hans..... wakker het nou niet steeds aan. Jij reageert ook steeds overal zo fel op.Downforce Hans schreef:Nou Bart, misschien is het inderdaad goed dat je hier niet zo vaak post en we niet van jou aan hoeven te nemen hoe de vork in de steel zit.BartB. schreef:Ik reageer hier bijna nooit,maar nu wil ik toch wel even melden dat ik het betreur dat je je hier niet meer laat zien Frank. Alhoewel ik je punt wel begrijp... toch is het jammer. Een van de leukere auto's hier op DF...
K*tvolk/internethelden met ''verstand'' van alles die even komen vertellen hoe de vork in de stel zit...![]()
Ik vind de verheerlijking van Frank en zijn auto nu wel erg ver gaan en ik denk dat Frank nu met plaatsvervangende schaamte in topic aan het volgen is.......wat een onzin lees ik hier zeg........
De Bmw is een plaatje maar eerlijk gezegd zou het net een omgebouwde 528 kunnen zijn.
In dat opzicht vind IK hem zeker niet de dikste auto van het Forum.
Wat prestaties gezien natuurlijk een ander verhaal is, maar dat zou ik dan ook graag een keer op een filmpje zien of mee willen maken.
Dik italiaans spul, of bv de viper van Kees of Elmar vind IK dan eerder dik spul hier op het Forum,Zelfs die kitcar van Roy valt daar onder en vergeet de GTR niet.
IK vind dat dit topic een beetje teveel de verafgoding van een m5 en zijn eigenaar is geworden, en dat is jammer.
Nu zal er wel gezegd worden dat ik jaloers ben op Frank, maar ik heb een verlengde M7 dus toch de langste van jullie allemaal.
Die M5 is gewoon ruig, jou Corvette is gaaf en jou 7 is huge.
Klaar nu?
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dit topic van Frank over z'n auto en de updates die hij plaatste deden mij weer terug denken aan het topic van Femme over zijn 'avonturen' met de Z4 en de aanpassingen die hij daaraan deed.
Ik vind het altijd mooi om te lezen hoe mensen hun passie/liefde voor iets beleven en daarover verhalen.
Om die reden vind ik het jammer dat er geen bijdrages meer komen van Frank.
Ik vind het altijd mooi om te lezen hoe mensen hun passie/liefde voor iets beleven en daarover verhalen.
Om die reden vind ik het jammer dat er geen bijdrages meer komen van Frank.