Fotos sedan interieur in 328Ti

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
328Ti

Re: topic mag weg

Bericht door 328Ti » 28 apr 2013, 20:14

InjectTheVenom schreef:Gaat de ombouw niet door dan??

Alles zit erin behalve de leidingen naar buiten van de airco nog ( ik mis 2 leidingen). Google is erg gefocust op DF materiaal. Verder ben ik niet van "het uitstallen" van courant materiaal. Daarbij zoals eerder aangegeven heb ik 2 kennissen die hebben "gemod", klaar zijn met de investering en nu de auto ervan gejat is. Niet dat ik een porsche heb, maar wil graag even genieten...

Voor mij geen showroom meer ( heb ook op ander fora alles eraf geflikkerd). Sorry guys. Noem me een drama-queen, so be it. Krijg er een onrustig gevoel van.

Groet Jans

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 apr 2013, 20:36

Zonde, vond het erg leuk om te lezen. Als je een topic in "Besloten Meetings" aanmaakt wordt die niet door Google geïndexeerd geloof ik.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 29 apr 2013, 20:26

Inderdaad jammer, is een interessante ombouw waar ik vanwege de gelijkenis met mijn eigen ombouw erg benieuwd naar ben.

GTRene

Bericht door GTRene » 29 apr 2013, 20:33

als ze willen jatten ze hem toch wel op bestelling, ze volgen je bv na een show oid naar huis en bingo bewijze van.
opletten oke maar laat je er niet te veel door leiden, missen we te veel hiero.

328Ti

Bericht door 328Ti » 01 jun 2013, 09:52

GTRene schreef:als ze willen jatten ze hem toch wel op bestelling, ze volgen je bv na een show oid naar huis en bingo bewijze van.
opletten oke maar laat je er niet te veel door leiden, missen we te veel hiero.

Is ook wel weer zo....

Hier een paar piccas:

Verjaardagskadootje uit de UK
Afbeelding

500 gram gemonteerd en wel: Het hakerige schakelgedrag is vloeiender geworden
Afbeelding

Interieur in de 328Ti voor 80% af: MFL stuur nog aan de praat krijgen via ibus en C33 ( CC en radiobediening ) en CC inbouwen
Afbeelding

Plaatje hé...
Afbeelding

ErikS

Bericht door ErikS » 01 jun 2013, 10:14

Netjes, erg netjes. :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2013, 10:21

idd netjes, lijkt me best ingewikkeld om de boel aan de praat te krijgen met al die bedrading e.d. :gek:
wel mooi als zoiets lukt :D

328Ti

Bericht door 328Ti » 01 jun 2013, 14:38

GTRene schreef:idd netjes, lijkt me best ingewikkeld om de boel aan de praat te krijgen met al die bedrading e.d. :gek:
wel mooi als zoiets lukt :D

Heb wel 1km aan krimpkous verwerkt :tooth: . De klus is redelijk te doen alleen zijn er veel kleine dingetjes waar je tegenaan loopt. Een donor waar je kan afkijken is wel fijn dan.

Qua ophanging zijn de stangen onderhuids van het dashboard anders en zijn de ophangpunten iets hoger. Een beetje vervorming past het wel. Aan de buitenkant zie je hier trouwens niets van. Het dashboard sluit ook naadloos aan op het raam, deurkaarten en C stijlen. De bevestigingspunt zijn hetzelfde als het compact dashboard.

De elektronica is in de basis het watervalprincipe alleen ben ik daar nog wel zoet mee geweest. Kleurcodes zijn anders bij de compact zodat het soms multiple-gok wordt. Ook de 18 knops OBC was wel een werkje. Alles doet het behalve check control. Ik moet hier nog op inlezen omdat de printstraat v/d achterlichten anders zijn bij Check control uitvoeringen. De climate control heeft diverse relais om te functioneren ( K19 / 20 / 21) daar moest wel een dradenboompje zelf voor gevlochten worden. Mijn auto had trouwens ook geen airco. Compact met airco heeft dit al wel.

Tijdens de swap kwam ik erachter dat de sedan koplampen met projectors passen. De aansluitingen dienen alleen omgesoldeerd te worden. Een quick fix.

Groeten Jans

Vlokmans

Bericht door Vlokmans » 01 jun 2013, 16:16

Bijzonder dat een pookknop zo'n effect kan hebben op het schakelgevoel. Had ik niet verwacht!

328Ti

Bericht door 328Ti » 01 jun 2013, 21:10

Vlokmans schreef:Bijzonder dat een pookknop zo'n effect kan hebben op het schakelgevoel. Had ik niet verwacht!

Een beetje et kracht x arm effect maar dan anders :blink:

Plaats reactie