GTRene schreef:idd netjes, lijkt me best ingewikkeld om de boel aan de praat te krijgen met al die bedrading e.d.
wel mooi als zoiets lukt

Heb wel 1km aan krimpkous verwerkt

. De klus is redelijk te doen alleen zijn er veel kleine dingetjes waar je tegenaan loopt. Een donor waar je kan afkijken is wel fijn dan.
Qua ophanging zijn de stangen onderhuids van het dashboard anders en zijn de ophangpunten iets hoger. Een beetje vervorming past het wel. Aan de buitenkant zie je hier trouwens niets van. Het dashboard sluit ook naadloos aan op het raam, deurkaarten en C stijlen. De bevestigingspunt zijn hetzelfde als het compact dashboard.
De elektronica is in de basis het watervalprincipe alleen ben ik daar nog wel zoet mee geweest. Kleurcodes zijn anders bij de compact zodat het soms multiple-gok wordt. Ook de 18 knops OBC was wel een werkje. Alles doet het behalve check control. Ik moet hier nog op inlezen omdat de printstraat v/d achterlichten anders zijn bij Check control uitvoeringen. De climate control heeft diverse relais om te functioneren ( K19 / 20 / 21) daar moest wel een dradenboompje zelf voor gevlochten worden. Mijn auto had trouwens ook geen airco. Compact met airco heeft dit al wel.
Tijdens de swap kwam ik erachter dat de sedan koplampen met projectors passen. De aansluitingen dienen alleen omgesoldeerd te worden. Een quick fix.
Groeten Jans