@Ton: het enthousiasme voor de Ring is inderdaad ook wat getemperd, maar mogelijk dat dat weer terug komt. Met de 535 heb ik wat pech gehad en ook het verder van de Ring wonen in combinatie met de racer gestald hebben in regio den Bosch komt dat enthousiasme niet echt ten goede. Voordat ik vanuit Oosterhout bij de Ring ben moet ik eerst met de X5 langs Velddriel om de racer op te halen en dan weer door Ringwaarts. Alles bij elkaar ben ik zo 4 uur kwijt voordat ik het met het hele circus am Ring ben. Vervolgens 's avonds weer hetzelfde liedje maar dan in omgekeerde richting. Da's toch even wat anders als voorheen toen ik thuis in de auto stapte en een kleine 2 uur later am Ring was. Met name voor dagtripjes is dat een aardig verschil. Na de vakantie verhuizen we echter weer richting de regio Eindhoven wat de afstand tot de Ring weer een stuk korter maakt
@Reind: de pech die ik met de 535 heb gehad speelt ook wel een beetje mee, maar ondanks het magistrale onderstel onder de 535 ben ik er ook achter dat een lichtgewicht autootje me ook meer aanspreekt op de Ring. Velgen gaan niet los in de verkoop want dat bepaalt toch ook wel de "stoere" look van de auto

Hieronder een foto hoe hij bij Intrax op de site staat op "normale" velgen. Da's toch heel wat anders al de foto daaronder op de dikke Rota's.