Weekend topic "boze automobilist sleurt parkeerwachter mee"

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Wat vind jij er van

Dat is niet zo netjes.
6
22%
Die automobilist moeten ze alles afpakken en vervolgen.
5
19%
20 meter maar, had ie niet meer gas kunnen geven.
3
11%
Laat die parkeerwachter met z'n poten van andermans spullen afblijven.
9
33%
We hebben veel te veel parkeerwachters, dussss.
1
4%
Nou en , volgende.
2
7%
Iedereen moet zich gewoon aan de regels houden
1
4%

Totaal aantal stemmen: 27

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Weekend topic "boze automobilist sleurt parkeerwachter m

Bericht door Bram » 26 mei 2013, 14:03

:roflol: :roflol: :roflol:

350 Z

Bericht door 350 Z » 26 mei 2013, 16:49

Parkeerbon is in Belgie geloof ik maar 35 euro ofwel minder als het parkeertarief voor een dagje Amsterdam.

Rupie

Bericht door Rupie » 26 mei 2013, 17:51

Bert ///M3 schreef:LOL @Wouter81

Dat werkt nog het beste ja. Zeg stuur maar op en succes er mee.

De mooiste die ik ooit gezien heb was in Knokke-Heist in Belgie. Badplaats voor de wat beter gestelde belg zeg maar. Daar liep ook een parkeerwachter te schrijven, komt een man aan in een Jaguar XKR oid, perkeert hem half op de stoep, zegt tegen de parkeerwachter "Hey vergeet je die van mij niet!!!" En liep vervolgens een zaak binnen. De blik van die parkeerwachter was priceless. Wij zaten er als jong opgeschoten hollands volk tegenover op een terras, kwamen werkelijk niet meer bij :lol:
Heerlijk :clap:

Jussi

Bericht door Jussi » 27 mei 2013, 01:29

350 Z schreef:Parkeerbon is in Belgie geloof ik maar 35 euro ofwel minder als het parkeertarief voor een dagje Amsterdam.
21 dacht ik en dus het dagtarief. Dat is toch zo in Antwerpen. Fout parkeren 75 geloof ik. Maar parkeer je fout en je hebt geen bon is het 100.

hanske

Bericht door hanske » 27 mei 2013, 13:16

Laatst parkeerde ik voor de deur van een elektronica zaak voor één of ander interface kabeltje voor mijn dochter. Het was daar betaald parkeren, betaalautomaat stond zeker 100 meter verderop. Kwam er achter dat ik geen klein geld opzak had en liep de betreffende zaak binnen (5 meter) om te wisselen. Twee minuten later kom ik weer buiten om te gaan betalen voor het parkeren en wat schetst mijn verbazing, een over ijverige vadsige parkeerwachter stond al te schrijven. Ik moet hem bij wijze van spreken bijna aangereden hebben zo snel stond hij al bij mijn auto. Ik leg hem het verhaal uit en vertel hem dat ik er zo kort stond dat ik niet eens naar de betaalautomaat op en neer had kunnen lopen in die korte tijd. Het interesseerde hem niets en schreef de bon gewoon uit (de EIKEL).

Tien minuten later sta ik op het marktplein bij de viskraam, hier geld een algeheel stopverbod. Tot veler ergernis staan hier toch altijd auto's hinderlijk geparkeerd van klanten van die visboer (notabene op een bushalte). Daar komt mijn vriend de parkeerwachter aanrijden in zijn dienst auto, doet vervolgens niets aan de hinderlijk geparkeerde auto's en besteld een dubbele grote portie kibbeling voor zichzelf. Toen zijn bestelling klaar was nam hij hem in ontvangst samen met een dikke knipoog van de visboer. Meneer hoefde niets af te rekenen. Ik was te erg met stomheid geslagen dat ik er niets van gezegd heb waar ik nu nog spijt van heb.

Hopelijk vreet deze diender zich nog dood aan de kibbeling, het is hem wat mij betreft gegund!!! :dood:

Het zure van het verhaal, interface kabeltje van een paar euro was niet op voorraad, parkeerboete 56 euro.
Wel een lekker visje gegeten. :wink:

Luco

Bericht door Luco » 27 mei 2013, 13:21

Bezwaar maken tegen de boete en gelijk het visverhaaltje erbij.

Plaats reactie