Werd een beetje meilg toen ik het las, zonder trouwens de feiten te kennen, maar daardoor is er wel veel fantasie mogelijk, geef je mening, lekker ongenuanceerd, want Tom elke dag plagen is ook niet leuk voor die jongen

100% lockPD power schreef:BMW met dubbele mechanische sper......![]()
Zo, ik ben r weer!Riceaux schreef:Altijd weer die boefjes uit Putten. ErikS weet vast wel wie het was.
Hebben ze je weer vrijgelaten na die aanslag op die melkertparkeerwachter.ErikS schreef:Zo, ik ben r weer!Riceaux schreef:Altijd weer die boefjes uit Putten. ErikS weet vast wel wie het was.
Klop Ruben, vandaar ook mijn openingspost, want die info, is er niet, zag de discussie op Nu.nl, in mijn ogen kun je zoals jij ook aangeeft de discussie niet op een serieuze manier voeren, dus dan maar een discussie met knipoog, want zo'n titel laat je fantasie wel werken.Ruben schreef:Welke reden heeft de parkeerwachter gehad om zich aan de auto vast te grijpen? Lijkt me wel belangrijk om te weten voordat je bovenstaande uitspraak doet.
Wist trouwens niet dat Luco tegenwoordig parkeerwachter isRuben schreef:100% lockPD power schreef:BMW met dubbele mechanische sper......![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Arstey, Eric Z, Majestic-12 [Bot], Martijn M, MartijnGizmo, Miesjel, Nivek, Peter-Paul, Richardt., RS-Ron, SAH, Streamline, vester86, Wimo en 6 gasten