ik heb vandaag de rest van de spullen binnen gekregen
had hem vorige week Vrijdag een wat strengere mail gestuurd en gezegd dat ik normaal heel vriendelijk ben, u hebt nog tot Woensdag de tijd om het op te sturen en u zult zien dat ik dan vriendelijk blijf, zoiets.
toen een mail terug dat ie dat niet zo leuk vond en als een soort bedreiging zag, die man kwam elke keer z'n eigen afspraken niet na en lulde maar wat maar kwam niks/weinig na, ik was het helemaal zat.
vandaag dus alles binnen, nu kom ik wat verder met die laptop welke alleen voor nood en garage werk gebruikt zal worden dus heel af en toe.
maja ding komt nu wel wat verder met die media-guide cd ding...en cd windows xp en 7 en een ander ding met drives, maar Laptop komt steeds niet verder, dan blijft ie of ergens in steken of herkent die CD's die je dan weer upload niet als zijnde echt of getekent oid?
en dus kan ik er nog niks mee

ik snap er ook weinig van...veuls te ingewikkeld voor mij, maar der zal ook wel wat mee zijn, achja...
wellicht ooit eens iemand na laten kijken en dat ding instellen voor niet nerd

zodat ik er wat mee kan.
afijn, ik heb de spullen dus voor mij is die kous af, voor Rico dus nog niet...mooi balen met dat soort
figuren die de boel verzieken en er weinig mensen zijn die er wat tegen doen.
owja, als het via MP is kun je ze inlichten over oplichting, is een apart iets/linkje voor op MP waar je die dingen kan melden, wel doen.