Marktplaats humor

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HJ2

Re: Marktplaats humor

Bericht door HJ2 » 23 apr 2013, 22:21

Ruben schreef:Niet marktplaats, maar een Lotusforum waar ik mijn banden te koop heb staan. Al meerdere keren interesse berichtjes gekregen, maar als ik antwoord krijg je geen reactie meer. Toppunt was afgelopen week. Na reactie van waar en wanneer kreeg ik reactie dat ie ze wel gratis op wilde komen halen en dat ik daar dan maar blij mee moest zijn.

Paupers zijn het die Lotusrijders! Ja toch Robin? :mrgreen:

Is dat met oranje velgen? Of is dat weer een ander forum ;-)
:duck:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 23 apr 2013, 23:34

hanske schreef:
Luco schreef:Ja hij komt uit Friesland, zegt natuurlijk al genoeg :lollerdelol:
:hmmm: Dat Fries blijft voor ons zuiderlingen toch een apart taaltje!!!
Ik moet, als Fries zijnde (Damwâld ligt hier 10 min vandaan), dat ik er helemaal niks Fries in herken. :mrgreen:

Hier schaam ik me voor. :blackeye:

hanske

Bericht door hanske » 24 apr 2013, 00:14

matthyssie schreef:Ik moet, als Fries zijnde (Damwâld ligt hier 10 min vandaan), dat ik er helemaal niks Fries in herken. :mrgreen:

Het zij je vergeven, niet elke Fries is van origine Fries hoor................................... :lollerdelol:

Afbeelding

matthyssie

Bericht door matthyssie » 24 apr 2013, 00:32

Dat is te merken. Lijkt meer op zo'n dialect van onder de rivieren. :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 24 apr 2013, 08:21

matthyssie schreef:Dat is te merken. Lijkt meer op zo'n dialect van onder de rivieren. :mrgreen:
Ja zon 2000km onder de rivieren :tooth:

matthyssie

Bericht door matthyssie » 24 apr 2013, 10:24

Luco schreef:
matthyssie schreef:Dat is te merken. Lijkt meer op zo'n dialect van onder de rivieren. :mrgreen:
Ja zon 2000km onder de rivieren :tooth:
:mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 26 apr 2013, 08:13

hanske schreef:
matthyssie schreef:Ik moet, als Fries zijnde (Damwâld ligt hier 10 min vandaan), dat ik er helemaal niks Fries in herken. :mrgreen:

Het zij je vergeven, niet elke Fries is van origine Fries hoor................................... :lollerdelol:

Afbeelding
hahahha die foto is uit ene filmpje van GS dacht ik met die boer die door nederlandse dorpjes trekt :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 16 mei 2013, 19:16

Geen humor om opgelicht te worden over de rug van je zoontje :|

Maargoed een beetje spitten en je komt op Facebook uit van ................&.................. dus maar eens kijken of ik via Facebook mail reactie krijg. :devil:
Beste ....... en ook .......... (vriendin) uit .........,

Aangezien ik via mail geen enkele reactie meer krijg op de aankoop van het spiderman pakje voor mijn zoontje waarvan ik het bedrag meer dan een maand geleden heb over gemaakt, probeer ik het maar even via deze weg.

Zie mailwisseling hieronder. Mijn laatste mail was van 10-5-2013 en ook daarop geen enkele reactie!

Dat het spiderman pakje nog komt? Daar geloof ik niet meer in. Daarom verzoek ik je dringend om het betaalde bedrag van 31,70 terug te storten op rekening ........................ tnv .........................

Indien dit niet gebeurd beschouw ik het als een oplichting. Overigens is het in triest dat ik opgelicht moet worden over de rug van mijn 4 jarig zoontje die met smart op het zwarte spiderman pakje zit te wachten.

Maar goed ik reken er op dat het goed komt. Overigens heb ik zowel de vriendenlijst van facebook van jou als van je vriendin gekopieerd. Daar met beide namen op Marktplaats werd geadverteerd. Zie hieronder: Wat ik met die vriendenlijst ga doen als het geld niet terug geboekt gaat worden mag je zelf bedenken.

RVV
Aan: ......................zsqi745l5h4yuin203z4wztr52y@zend.nu

Beste ...........&................,

Ik zou graag onderstaande spiderman pak willen kopen.

Kan het verzonden worden naar:

RVV

(adres)

Kun je aangeven naar welke rekening ik het geld kan overmaken ?

Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Spiderman pak: DE ZWARTE SPIDERMAN
http://link.marktplaats.nl/................" onclick="window.open(this.href);return false;.
Het reknr is ................................. ten name .........................
Prijs is excl verzendkosten a €6,75 of ophalen.
Mvg
....................
Beste ..................

Ik heb zojuist 31,70 overgemaakt naar jullie rekening ( tegen rekening ................. ). 24,95 plus 6,75 verzendkosten.

Zou je het pak willen opsturen naar:

RVV

(adres)

Alvast hartelijk dank.

mvg RVV
Beste ..................

Zou je kunnen aangeven of je het geld hebt ontvangen? En wanneer ik het pakje ongeveer kan verwachten?
Hallo ...................,

Een maand geleden kocht en betaalde ik een zwart spiderman pak. Na betaling zou het ca. 3 weken duren. Tot op heden heb ik nog geen pakje mogen ontvangen. Kun je aangeven wanneer ik het pakje uiterlijk kan ontvangen? Ik hoop op een reactie daar ik op de vorige mail van mij ook geen reactie heb gekregen.

RVV
10-5-2013

Aan: ...............................

Tot op heden krijg ik geen enkele reactie van u! Langzaam bekruipt mij het gevoel dat ik opgelicht ben. Ik hoop dat hier geen sprake van is en ik alsnog snel het spiderman pakje mag ontvangen, daar ik deze mijn zoontje van 4 heb beloofd. Mocht u deze afspraak niet kunnen of willen nakomen dan verzoek ik u per omgaande het geldbedrag terug te storten.

Mocht dit niet gebeuren dan zal ik genoodzaakt zijn om bepaalde maatregelen te nemen. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat u de afspraak na zal komen.

RVV

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mei 2013, 19:33

goed zo Rico,

Zo zit ik zelf ook al een hele tijd achter wat aan, na lang aandringen e.d. toch wat gekregen...wacht nog op de rest want zonder dat doet ie niet dus blijven mailen...
blijf wel netjes maar eigenlijk wil je ze wel :devil:

ook na tig keer herinneren...zegt ie, ja is eergister al verstuurd toen ik iets persoonlijker werd als ware wist ik nu wie hij is.
kreeg toen 2 dage daarna een pakket binnen...ja het belangrijkste zat er in, gewoon zonder bescherming, magoed leek verder oke...keek naar de stempel van postkantoor gewoon gestuurd die dag dat we dat laatste contact hadden, hij dacht toen denk, hm...konden we nog wel eens een verkeerde aan hebben.

magoed. nu de drives en discs en nog aardig wat zaken erbij anders doet dat ding het nog niet...ja zegt ie toen, heeft m'n vriendin ingepakt, ik ga vandaag de rest opsturen...dat was dus afgelopen maandag...heb het dus natuurlijk nog niet ;-) pfff

gaat om een dell laptop met accessoires en windows 8 enz enz enz...jaja

zal morgen eens weer mailen :bag:

Luc B

Bericht door Luc B » 16 mei 2013, 20:20

Keer akkefietje gehad met Porsche klauwen met schijven. Geld overgemaakt en niets meer laten horen. Uiteindelijk na wat kort contact het geld terug geeist. Hierna liet die weinig horen en het enigste nummer dat ik had was slecht te bereiken en alleen via de voicemail contact gehad. Hij belde altijd op onmogelijke tijdstippen terug zodat die alleen de voicemail in hoefde te spreken en geen gesprek te voeren. de held

Totdat die knuppel belde met z'n werk telefoon. :tooth: Heel lief nog eens naar zijn prive nummer gebeld en nog eens netjes gevraagd of die het nog terug ging storten, anders kwamen we wel een keertje langs shoppen in de desbetreffende zaak. Volgende ochtend geld op de rekening :)

Ook eens een advertentie erop gezet: Gratis golden retriever pups af te halen ! Beller is sneller.
Hierbij het telefoonnummer van een klasgenootje gezet. Blind van het lachen gelegen nadat de zoveelste beller onder de les vraagt of hij nog pups heeft. :mrgreen:

matthyssie

Bericht door matthyssie » 16 mei 2013, 20:40

Luc B schreef: Ook eens een advertentie erop gezet: Gratis golden retriever pups af te halen ! Beller is sneller.
Hierbij het telefoonnummer van een klasgenootje gezet. Blind van het lachen gelegen nadat de zoveelste beller onder de les vraagt of hij nog pups heeft. :mrgreen:
:roflol:

Shakes

Bericht door Shakes » 24 mei 2013, 18:17

Hoe is dit afgelopen Rico?

RVV

Bericht door RVV » 24 mei 2013, 20:46

Opgelicht dus.. Speel nog met de gedachte om al hun Facebook vrienden in te lichten met dit minne gedrag.. Kost wel veel tijd... Laag bedrag. Tja zo komen ze er mee weg. Grootste fuck up is dat ik mijn zoontje nu heb moeten teleurstellen.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 24 mei 2013, 21:06

Sorry kon het niet laten. :tooth:

Shakes

Bericht door Shakes » 24 mei 2013, 21:12

Veel tijd? Kwestie van verhaal typen, taggen en klaar of zie ik dat verkeerd? Afhankelijk van de hoeveelheid vrienden 30 min ofzo?

RVV

Bericht door RVV » 24 mei 2013, 21:22

Ja is een idee.

GTRene

Bericht door GTRene » 24 mei 2013, 21:28

ik heb vandaag de rest van de spullen binnen gekregen :D
had hem vorige week Vrijdag een wat strengere mail gestuurd en gezegd dat ik normaal heel vriendelijk ben, u hebt nog tot Woensdag de tijd om het op te sturen en u zult zien dat ik dan vriendelijk blijf, zoiets.

toen een mail terug dat ie dat niet zo leuk vond en als een soort bedreiging zag, die man kwam elke keer z'n eigen afspraken niet na en lulde maar wat maar kwam niks/weinig na, ik was het helemaal zat.

vandaag dus alles binnen, nu kom ik wat verder met die laptop welke alleen voor nood en garage werk gebruikt zal worden dus heel af en toe.
maja ding komt nu wel wat verder met die media-guide cd ding...en cd windows xp en 7 en een ander ding met drives, maar Laptop komt steeds niet verder, dan blijft ie of ergens in steken of herkent die CD's die je dan weer upload niet als zijnde echt of getekent oid?

en dus kan ik er nog niks mee :mrgreen: ik snap er ook weinig van...veuls te ingewikkeld voor mij, maar der zal ook wel wat mee zijn, achja...
wellicht ooit eens iemand na laten kijken en dat ding instellen voor niet nerd :ongeveer als: zodat ik er wat mee kan.

afijn, ik heb de spullen dus voor mij is die kous af, voor Rico dus nog niet...mooi balen met dat soort
figuren die de boel verzieken en er weinig mensen zijn die er wat tegen doen.

owja, als het via MP is kun je ze inlichten over oplichting, is een apart iets/linkje voor op MP waar je die dingen kan melden, wel doen.

Shakes

Bericht door Shakes » 24 mei 2013, 21:43

Heb ik laatst ook op mp gedaan. Reactie gegeven op een ad maar niks terug. Stond dezelfde ad er nog 4 keer met een andere naam. Mailtje naar MP en in orde gemaakt door ze. Vond het wel netjes.

Rico, doen!

Peric

Bericht door Peric » 24 mei 2013, 22:16

Je mag 't ook hier publiek maken, dan doen wij ook wel wat op FB hoor.. :)
Zoooooo'n teringhekel aan zulk soort mensen.. :kotsen:

Shakes

Bericht door Shakes » 25 mei 2013, 06:12

Als je dat hele free record verhaal kunt typen :)

SnakeMind

Bericht door SnakeMind » 25 mei 2013, 08:21

Hahaha ja idd, maar idd, maak het hier publiek en ze zullen dankzij de DF digitale knokploeg zeker twee keer nadenken de volgende keer ;)

Plaats reactie