Het is nog wel wat vochtig en koud nu... en mn saldo is negatief door de aankoop van het raceframe..... ik wacht nog ff tot maart/april... maar wil altijd graag mee op de passagiersstoel, dat wel
Rustig is wel oke, maar ik vind het makkelijker rijden op droog, meer marge.
Ben met de mondeo een keer bijna eraf gegaan waar clarkson de s-type ook bijna in de vangrail geplant heeft..... daar is het glad, en zoals je me ook verteld hebt, off-camber.
Hammer schreef:
Wat zijn zo de kosten van zo'n dagje?
In mijn geval is het nog goedkoop (tsja, gratis is pas goedkoop, maargoed).
Zorg dat ik met een volle tank vertrek, hiermee een beetje rustig (niet topspeed) naar de ring rijden, 5 ronden draaien en wat door de omgeving om vervolgens via Limburg binnen te komen en m daar vol te gooien en af te rekenen met de tankpas van de zaak.
Enige kosten zijn dus mn 5 ronden, neem vaak zelf brood en fles water en frisdrank mee.
Zolang je geen schade rijdt moet je rekenen op minimaal zo'n 300 euro per dag, op basis van R'dam-Ring, 10 rondjes rijden , en hap eten.
Met prive auto zou ik in Duitsland tanken, scheelt een hoop.
In mijn geval ben ik dus de zuinige ringer, diesel van de zaak, banden en remmen van de leasemij, eten en drinken van thuis meenemen, ben ik totaal 56 euro kwijt voor 2 rondjes wennen en 2 wat snellere rondjes. Daarna rond 17:00 afzakken richting huis om daar rond 20:00 wat lekkers te bakken achter de 4pits.
Dennis Cavallino schreef:Zaterdag net over de grens was ik 1.30 kwijt voor Ron100.
Vanochtend hier in NL 1.35 kwijt voor euro 95 (dat gelukkig in mijn blok mag).