First world problems

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: First world problems

Bericht door Robin » 23 mei 2013, 20:14

Man komt na jaren wikken en wegen vanuit de US voor z'n European Delivery, wat 'n groot feest is/moet zijn. Atlantic Blue lijkt niet op Atlantis Blue. Het zijn geen krasjes ofzo die zomaar even weggewerkt worden wat vaker gebeurt. bij vele nieuwe auto's.

Verder heeft dit niks te maken met 'n meest negatieve gebeurtenis in iemands leven whatever..... Het gaat om DIT verhaal en hoe dDIT opgelost wordt. En daar is hij totnutoe niet tevreden mee. Geen irrelevante dingen erbij verzinnen.

Want dan krijg je weer de titel van dit draadje en da's 'n totale dooddoener imo.

Laat de man dan maar 'emo' doen ofzo.
De tegenstanders lijken verre van 'n inlevingsvermogen te hebben.
Want als je al veel dingen in je leven hebt meegemaakt zou je niet moeten zeiken over 'n totaal andere kleur op die nieuwe speciale kar Komop! Juist dan weer wel. Op je strepen staan.

Je bent toch niet murw? Strijden voor je goed recht!

Wat ik in m'n winkel ook wel eens meemaak met met andere veel lagere bedragen en soms verkeerd besteld/geleverde dingen, waarbij ik de klanten ken die ook een Tweede Wereldoorlog hebben meegemaakt, maar gewoon TERECHT zeuren dat 't product niet voldoet. Ga ik ook door 't slijk(of de importeur) en erken ik de fout etc. eN regel 'n ander wel goed product. En dan hebben we 't over even wat lagere bedragen...
Laatst gewijzigd door Robin op 23 mei 2013, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

SlowCo

Bericht door SlowCo » 23 mei 2013, 20:16

+veel!

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 24 mei 2013, 12:58

Ik geef de man groot gelijk! je spendeerd een hoopgeld, dan wil je dat alles ook goed gedaan word. En niet een donor auto gebruiken omdat het interieur niet optijd lukt ofzo. Dat moet je als merk maar slikken en gewoon de order opnieuw uitvoeren!

In fact, ik zou zelfs eisen dat ze een nieuwe trip betalen, en beide autos naast elkaar zetten bij de aflevering zodat hij zelf persoonlijk kan zien dat het interieur niet is overgebouwd!

Plaats reactie