F1 2013
- Hielke
Re: F1 2013
Mercedes is inderdaad heel sneu bezig. Ik zou niet eens vooraan willen staan als ik wist binnen een paar rondjes al om de oren te worden gereden. Daar moet nog heel veel aan gesleuteld worden.
-
OnlineLuco
Darwinaward.Hielke schreef:Mercedes is inderdaad heel sneu bezig. Ik zou niet eens vooraan willen staan als ik wist binnen een paar rondjes al om de oren te worden gereden. Daar moet nog heel veel aan gesleuteld worden.
- Hielke
Pardon?
-
OnlineLuco
Sneu bezig, domme opmerking
Ik zou niet eens vooraan willen staan blablabla, nog dommere opmerking.
Ze hebben als een van de weinige teams de bandenslijtage nog niet onder controle, daarom zijn ze sneu bezig?
De enige die hier constant sneu bezig is in welk racedraadje dan ook, dat ben jij.
Ze hebben als een van de weinige teams de bandenslijtage nog niet onder controle, daarom zijn ze sneu bezig?
De enige die hier constant sneu bezig is in welk racedraadje dan ook, dat ben jij.
- Hielke
Zo dom van me weer dat ik je persoonlijke aanval als iets semi intelligents interpreteerdeLuco schreef:Sneu bezig, domme opmerking

-
OnlineLuco
Gelukkig lopen jouw posts over van intelligentie.

- PD power
Volgens mij is Rosberg 6e geworden, volgens mij doe je het dan nog niet zo heel slecht.
Met name aan Massa kun je zien dat Ferarri het beste concept heeft op dit moment, want die rijd anders echt niet zo makkelijk vooraan, wel grappig om te zien dat ie zich ook weer bijna verslikte door hard achter Raikonen aan te jagen, eerst een paar rondjes inliep, maar daarna als een plumppudding inkakte en raikonen met oudere banden weer wegliep.
Volgens mij is die Ferarri echt sterk, want in de rechte lijn zijn ze oppermachtig.
Hamolton heeft het heel moeilijk.
Ook wel grappig om de media steeds over de strijd tussen Vettel en Alonso te horen, terwijl Kimi lekker meedoet.
Die laatste gun ik het van harte, kan altijd genieten van zijn commentaar.
Met name aan Massa kun je zien dat Ferarri het beste concept heeft op dit moment, want die rijd anders echt niet zo makkelijk vooraan, wel grappig om te zien dat ie zich ook weer bijna verslikte door hard achter Raikonen aan te jagen, eerst een paar rondjes inliep, maar daarna als een plumppudding inkakte en raikonen met oudere banden weer wegliep.
Volgens mij is die Ferarri echt sterk, want in de rechte lijn zijn ze oppermachtig.
Hamolton heeft het heel moeilijk.
Ook wel grappig om de media steeds over de strijd tussen Vettel en Alonso te horen, terwijl Kimi lekker meedoet.
Die laatste gun ik het van harte, kan altijd genieten van zijn commentaar.
-
OnlineLuco
Massa verslikte zich niet, hij kreeg de opdracht om zo hard mogelijk te pushen, om te kijken of die kimi nog kon achterhalen, ze wisten dat dan wel zijn banden eerder zouden afbouwen, maar de voorsprong op Vettel was groot genoeg om het te proberen.
- Roy RS
Ik vind het prachtig als Alonso of Raikkonen voor de titel gaat! Dat zijn naar mijn smaak ook de beste rijders in het veld! Je lacht je toch dubbel als dadelijk Raikkonen dadelijk met allemaal 2de plaatsen de titel pakt...zal wel niet gebeuren, maar het zou wel mooi zijn,
Ik ben benieuwd of Red Bull sterk terug zal komen, ik schrijf ze iig nog lang niet af! Maar echt mooi dat Lotus het zo goed doet.
Ik ben benieuwd of Red Bull sterk terug zal komen, ik schrijf ze iig nog lang niet af! Maar echt mooi dat Lotus het zo goed doet.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Raikkonen heeft gewoon al 22 GP's achter elkaar punten gescoord. Als we het over een stabiele rijder heb
Alonso, Raikkonen en Vettel gaan voor de titel. De eerste twee hebben een auto die het erg goed kan vinden met de banden. Bij Red Bull moeten ze daar nog aan werken, die auto is snel genoeg alleen de bandenslijtage valt daar nog een beetje tegen.
Maar wat een drama voor Mercedes. Die vallen echt compleet door het ijs!
Zo snel in alle trainingen, de eerste paar rondes weet ze iedereen nog aardig op te houden maar daarna worden ze aan alle kanten voorbij gereden. Daar hebben ze nog een hoop werk te doen!
Giede van de Garde verdiend ook wel een compliment. Erg sterk weekend. In de race zelfs rondenlang achter Button gereden, terwijl het gat echt niet groter werd. Oke, dat zegt zeker wat over de McLaren, maar Giedo was ook gewoon sterk bezig.
Jammer dat de pech juist in dit weekend moest toeslaan, had een mooie uitslag kunnen zijn. Hopelijk wordt de auto in Monaco nog weer iets beter

Alonso, Raikkonen en Vettel gaan voor de titel. De eerste twee hebben een auto die het erg goed kan vinden met de banden. Bij Red Bull moeten ze daar nog aan werken, die auto is snel genoeg alleen de bandenslijtage valt daar nog een beetje tegen.
Maar wat een drama voor Mercedes. Die vallen echt compleet door het ijs!
Zo snel in alle trainingen, de eerste paar rondes weet ze iedereen nog aardig op te houden maar daarna worden ze aan alle kanten voorbij gereden. Daar hebben ze nog een hoop werk te doen!
Giede van de Garde verdiend ook wel een compliment. Erg sterk weekend. In de race zelfs rondenlang achter Button gereden, terwijl het gat echt niet groter werd. Oke, dat zegt zeker wat over de McLaren, maar Giedo was ook gewoon sterk bezig.
Jammer dat de pech juist in dit weekend moest toeslaan, had een mooie uitslag kunnen zijn. Hopelijk wordt de auto in Monaco nog weer iets beter

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ben blij dat ik het steeds "getaped" kijk. Kan er echt niet meer warm van worden, van die F1. Ben in 15 minuutjes wel door de hele race heen
Leuk dat er meerdere gasten voor de titel gaan maar meer ook niet. Die geforceerde hulpjes om inhalen mogelijk te maken... Nee, boeit mij (allang) niet meer.

- Chris van S.
Snap wat je bedoelt Arthur, maar dat is niks nieuws. Paar jaar terug viel ik letterlijk tijdens de race in slaap op de bank. Maar de laatste paar jaar lukt mij dat zelfs niet eens meer. O.a. omdat er door de "hulpjes" word ingehaald. Maar ook omdat er een geweldige officiele timing app is voor op de tablet waar je echt alles interactief kan volgen naast de TV beelden. En dan word het opeens wel spannend. Dus naar mijn mening heeft het meer met je eigen intresse te maken dan met de F1 Arthur.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat zou heel goed mogelijk zijn.
Maar dat allerlei appjes en interactief doen de F1 interessant moeten maken...? Ik weet het niet hoor.
Maar dat allerlei appjes en interactief doen de F1 interessant moeten maken...? Ik weet het niet hoor.
- PD power
Dan hadden ze schijnbaar het telraam stuk, want Massa, had die 13 seconden nooit goed kunnen maken, daarnaast zit je de laatste ronden met slechtere banden, dan kun je inhalen wel vergeten, je ziet ook dat Raikonen elke stint rustig begint, dus banden langzaam op temperatuur brengen, en je niet gek laten maken, ook al ben je sneller dan de auto voor je.Luco schreef:Massa verslikte zich niet, hij kreeg de opdracht om zo hard mogelijk te pushen, om te kijken of die kimi nog kon achterhalen, ze wisten dat dan wel zijn banden eerder zouden afbouwen, maar de voorsprong op Vettel was groot genoeg om het te proberen.
Had Hamilton wel graag op de plek van massa zien rijden, maar dat willen ze bij Ferarri niet, maar dan had je binnen dat team wat strijd.
-
OnlineLuco

Nou ja die Rick smedly (toch?) is niet gek, waarschijnlijk de uitgelezen kans om eens extra data te verzamelen over de bandenslijtage.
-
OnlineLuco
Honda ook weer terug als motorenleverancier in de F1, de geruchten waren er al langer, maar nu definitief.
-
OnlineLuco
Netjes van Giedo, door naar de tweede sessie.
- PD power
Kon morgen wel eens een crash start worden.....hamelton/ vettel/ webber/ Raikonen en Alonso , de Ferrari start goed, deze mannen hebben allemaal de neiging hun ruimte vast te houden, denk dat ze ruimte te kort komen....
-
OnlineLuco
Ja bij de GP 2 lagen er al 8 uit in de eerste bocht gisteren.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Nog ergens te zien zonder abo?
- Hielke
Ja, vraag ik me ook af. Het tot de herhaling op de BBC uitzingen zonder te horen wie er gewonnen heeft werkte de vorige keren ook niet.Spijkerhard schreef:Nog ergens te zien zonder abo?
Aan een klein streampje van 200 bij 300 pixels heb ik al genoeg

- Mathieu
De Duitse RTL zendt het gewoon uit. Leve ziggoHielke schreef:Ja, vraag ik me ook af. Het tot de herhaling op de BBC uitzingen zonder te horen wie er gewonnen heeft werkte de vorige keren ook niet.Spijkerhard schreef:Nog ergens te zien zonder abo?

-
OnlineLuco
live streams genoeg, ff zoeken.
Heerlijk dat sky F1

zonder abbo
Heerlijk dat sky F1

zonder abbo

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Thx, dat heb ik ook: Ziggo!Mathieu schreef:De Duitse RTL zendt het gewoon uit. Leve ziggoHielke schreef:Ja, vraag ik me ook af. Het tot de herhaling op de BBC uitzingen zonder te horen wie er gewonnen heeft werkte de vorige keren ook niet.Spijkerhard schreef:Nog ergens te zien zonder abo?
- Hielke
mmmmm, UPC.