Macboy schreef:Digitale tellers... nog zoiets waar niemand op zit te wachten ....
One-man R&D afdeling. Kostenbesparend.Macboy schreef: Nu overdrijf ik zoals altijd, maar in de basis weet ik gewoon dat ik gelijk heb.
Macboy schreef:Digitale tellers... nog zoiets waar niemand op zit te wachten ....
One-man R&D afdeling. Kostenbesparend.Macboy schreef: Nu overdrijf ik zoals altijd, maar in de basis weet ik gewoon dat ik gelijk heb.
Collega van me hetzelfde bij zijn nw 1serie, hele middenconsole en beeldscherm eruit gehaald. Stond op bewakingsbeeld kennelijk, in 2 minuten was de klus gedaan.........Sjoerd schreef:Mijn tante rijdt sinds kort een F11; gisternacht is er in de auto ingebroken zonder braakschade en hebben ze haar I drive scherm eruit gesloopt! Zonnebrillen ed zijn blijven liggen...
Ze waren 10 dagen weg met de auto en de eerste nacht dat ze terug waren was het raak... Er staan ook nog een E92 en een Mini met I drive voor de deur; die zijn met rust gelaten. De F11 stond op eigen terreib, de andere aan de straat!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], GRzep, Gus, Peter-Paul en 10 gasten