BMW M5 F10 - Eindresultaten!!
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Re: BMW M5 F10 - Eindresultaten!!
200 bar voor een HPFP is niet zo heel gek veel hoor...
-
Oh dan hebben we het over de hogedrukpomp die op de motor zit,ik had het over de opvoerpomp in de tank.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Ah, duidelijk.Marc R schreef:Oh dan hebben we het over de hogedrukpomp die op de motor zit,ik had het over de opvoerpomp in de tank.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het is en blijft een fantastisch verhaal, het leest als een spannend jongensboek IMO.
Ik ben met Ilija ook bij MH geweest, top ontvangst, niks is te gek.
Vervolgens een dikke vette vermogenswinst die zijn/haar weerga niet kent en zijn/haar gelijke ook niet, dat gekoppeld aan een fantastisch trip naar Zweden om de paarden de ruimte te geven die ze verdienen.
Dat er dan een technisch malheur optreedt is spijtig, maar goed, het handelt om top techniek en dan kan dat gebeuren.
Het enige wat IMHO dan telt is hoe men bij MH de zaak oppakt en oplost, en dat doen ze dus meer dan uitstekend. Het doet me denken aan mijn eigen gedoe met JRZ, dat was niet leuk, maar uiteindelijk is de zaak ook tot een meer dan uitstekend einde gebracht door onvoorwaardelijke betrokkenheid van JRZ als bedrijf, MH doet dit nu ook, daarom heb ik er alle vertrouwen in dat het meer dan goed komt !
Succes Frank
ps ik wil wel mee naar Zweden ( even de blondines keuren
)
Ik ben met Ilija ook bij MH geweest, top ontvangst, niks is te gek.
Vervolgens een dikke vette vermogenswinst die zijn/haar weerga niet kent en zijn/haar gelijke ook niet, dat gekoppeld aan een fantastisch trip naar Zweden om de paarden de ruimte te geven die ze verdienen.
Dat er dan een technisch malheur optreedt is spijtig, maar goed, het handelt om top techniek en dan kan dat gebeuren.
Het enige wat IMHO dan telt is hoe men bij MH de zaak oppakt en oplost, en dat doen ze dus meer dan uitstekend. Het doet me denken aan mijn eigen gedoe met JRZ, dat was niet leuk, maar uiteindelijk is de zaak ook tot een meer dan uitstekend einde gebracht door onvoorwaardelijke betrokkenheid van JRZ als bedrijf, MH doet dit nu ook, daarom heb ik er alle vertrouwen in dat het meer dan goed komt !
Succes Frank

ps ik wil wel mee naar Zweden ( even de blondines keuren

- Downforce Hans
Goed Plan Romo, als het dan weer mis gaat kan jij hem mee naar huis slepen.......
Gaat het andersom mis dan kan Frank jou slepen..........wordt dan voor jou wel de snelste sleep die je ooit gehad heb.............

Gaat het andersom mis dan kan Frank jou slepen..........wordt dan voor jou wel de snelste sleep die je ooit gehad heb.............

- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Uitstekende service idd bij MH. Daar kunnen veel reguliere dealers nog wat van leren
.

- Luco
Van veel merken kan de standaard pomp in de tank het niet meer aan bij tunen, is nog link ook want ff te laat in noodloop (of tuners die de noodloop eruit halen) en je hebt meer schade.
- M-bitious
Zoals ik het heb begrepen kan de pomp in de tank onvoldoende aanleveren aan de twee hoge drukpompen voorin, die daardoor de 200 bar niet kunnen vasthouden.
- GTRene
dat is ook wel bar veel... 

- Fernando
ja 200....
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Even beetje off-topic ...
Filmpjes van het event laten behoorlijk lang op zich wachten, tot nu toe alleen maar wat (langdradige) teasers, enkele runs waar ik persoonlijk wel naar uit keek komen blijkbaar niet
...
Ben
Filmpjes van het event laten behoorlijk lang op zich wachten, tot nu toe alleen maar wat (langdradige) teasers, enkele runs waar ik persoonlijk wel naar uit keek komen blijkbaar niet

Veyron vs Koenigsegg geloof ik wel maar die zal wel lang op zich laten wachten als een soort grande finale ...The GTBoard.com Event has been taking place this week. The entries are pretty intense with A Veyron, MP4-12C, Agera S Hundra and a bunch more. Thankfully the GT-R community has been properly represented by GTRstore's / Bernd ALPHA 12. He has been putting it to the competition too!
One of the quicker entries is this BMW S1000. Here you can see (albeit not the best viewpoint) the ALPHA 12 Coming around the BMW Bike in this roll race. Sadly I am told the Agera and Veyron owners did not race the ALPHA 12. The BMW bike beat both and Im told when they saw the ALPHA 12 beat the bike on three separate occasions they wanted no part of the ALPHA 12. This info came from Bernd (ALPHA 12 owner) himself so I am misinformed I do apologize.
Ben
- Erik K.
Er was toch ook nog een extreem snelle Ford GT?
Was dat degene die niet lang geleden 283mph heeft gehaald?
Was dat degene die niet lang geleden 283mph heeft gehaald?
-
Nogmaals: R-E-S-P-E-C-T !
Centrale vraag blijft natuurlijk dat je vertrouwen houdt
dat ze het bij MH willen en KUNNEN oplossen. Dat 1e is
eigenlijk vanzelfsprekend. Dat 2e moet niet aan je gaan knagen.
Laat de updates maar komen ... lees het met veel plezier.
Centrale vraag blijft natuurlijk dat je vertrouwen houdt
dat ze het bij MH willen en KUNNEN oplossen. Dat 1e is
eigenlijk vanzelfsprekend. Dat 2e moet niet aan je gaan knagen.
Laat de updates maar komen ... lees het met veel plezier.
- Downforce Hans
Wat een raket is die Alpha 12 dan zeg.......... 

-
- Auto: M3P, 130i
Ik wist niet wat dat was, nu wel:Downforce Hans schreef:Wat een raket is die Alpha 12 dan zeg..........

- GTRene
-
mag ook wel met 1350 awhp..
- Roy RS
indobesar schreef:Ik wist niet wat dat was, nu wel:Downforce Hans schreef:Wat een raket is die Alpha 12 dan zeg..........
allemaal leuk, maar die filmpjes kunnen ze vervalsen....hebben ze er ook wel eens met een v-box in gereden?

dat hok komt goed vooruit!
- Downforce Hans
Ams is al een hele tijd bezig met dikke GTR`s net zoals wat andere bedrijven in Engeland.
Internet staat vol met filmpjes en officiele record`s
Voor 1200 pk draaien ze hun hand niet meer om........
Zelfs in de regen zijn ze snel gezien het record wat 1 of ander bedrijf in Engeland heeft staan.......
http://www.severnvalleymotorsport.co.uk ... rld-record" onclick="window.open(this.href);return false;
En speciaal voor skeltermans.........geen gekloot met filmpjes.....
Zelfs in de regen zijn ze snel gezien het record wat 1 of ander bedrijf in Engeland heeft staan.......
http://www.severnvalleymotorsport.co.uk ... rld-record" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Heyyy zeer vette en snelle wagennn
. Maar kan ik misschien vragen om een fotoke van het motorruimte te nemen? Dank u alvast, en have funnn
.

- Roy RS
Downforce Hans schreef:Ams is al een hele tijd bezig met dikke GTR`s net zoals wat andere bedrijven in Engeland.
Was n grepke, ik geloof t allemaal wel...niet normaal zo'n gt-r met dergelijke vermogens! Is zo'n m5 maar laf (=ook grepke)
- Erik K.
Manhart M6 vs Stock 997 PDK:
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
- Tristan
Wat zijn die 997 Turbo S toch vreselijk snel. Zeker gezien ze 'maar' 530pk hebben en vaak auto's wegrijdt met meer pk's (op papier dan). Manhart M6 is snel op hoge snelheid, maar in dagelijks gebruik is een 997 Turbo niet bij te houden.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Een 997.2 Turbo S doet met launch control 0/100 in 2.9 seconden.