Ben de derde eigenaar en heb de auto nu een kleine anderhalf jaar in bezit. bij aanschaf had de auto een 81k km gelopen wat nu net 100k geworden. In die tijd wat kleine mods uitgevoerd maar ook wat onderhoud.
En nu wat foto's:
Interieur:
En toen het eerste modje, chromen uitlaatsierstukken

I
En na een paar maanden een wintersetje aangeschaft en de gehele auto meerdere malen machinaal gepolijst:
Omdat xenon me ook wel wat leek en de originele units peperduur zijn en 9 van de 10 keer inwendig verbranden maar een retrofit setje gemonteerd. Als je een e46 hebt is dit echt een aanrader!!
Maar stiekem kwam er ook een beetje onderhoud om de hoek kijken, heb de meeste zwakke punten onderhand wel gehad. Dingen zoals draagarmen zijn al vervangen, als ook de radiateur die begon door te zakken. En voorkomen is beter dan genezen!
Gelijk de mogelijkheid maar aangepakt om de waterpomp incl. alle span/looprollen en riemen te vervangen samen met de koelvloeistof.
Naast dit onderhoud krijgt ie ook gewoon ieder jaar zijn beurtjes, wat niet zo reuze spannend is om hier te vermelden.
Afgelopen hemelvaartsdag de bmw maar weer in de brug gehangen om de remklauwen en schijven op te knappen, deze zijn de in loop der jaren een beetje gaan roesten en daar irriteerde ik mij aan. Dus alles ontroest en hoogglans zwart gemaakt.
En zo komen we aan op de dag van vandaag! En als het goed is dit weekend nog een modje in de vorm van nieuw lichtmetaal!