Dank voor het aanbod Joost, maar zo bedoelde ik het niet

Advies vind ik al heel wat!
Gisteren weer wat geleerd door een even te buurten bij AVVR Ruud. Zit hier immers om de hoek zowat....
Ruud heeft Emmy elektronisch binnenstebuiten gekeerd middels DIS. Had er vaag van gehoord, diagnosesoftware, maar het nog niet in actie gezien. Tevens kon het systeem een Vanostest uitvoeren, waar het mij om te doen was. Alle "angsten ten spijt", haalde Emmy keurig alle waarden qua afdichting, druk, verstelling, timing en weet ik het wat op zowel in- als uitlaat Vanos. Het lichte knorretje werd weggelachen, dat zit tussen mijn oren. Qua Vanosrammel moet ik dan blijkbaar aan een blik knikkers denken ofzo.
Verder ben ik nog te weten gekomen dat de kachelventilator in de voetenruimte van de passagier z'n waarden niet meer haalt (

) en dat het storingsgeheugen niet is gewist na het vervangen van de ABS-sensor.
Buiten dat stond er nog een aparte melding in het storingsgeheugen, waar Ruud en ik niet uitkwamen: de versnellings(-schakelaar) indicator, maar die had op dat moment geen storing. Na wissen en nogmaals uitlezen was de storing ook weg. Wat is een versnellingsindicator? Ik kwam niet verder dan iets SMG-gerelateerds, maar het is een handbak. Wellicht cruisecontrol? Werkt overigens ook....