Acceleratie kanonnen
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Acceleratie kanonnen
Indrukwekkende cijfers en beelden;
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Acceleratie kanonnen
Geinig!

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Jammer van het pleurisweer, en alles is kansloos tegen een sportmotor in een rechte lijn.
Dat kan beter.
Dat kan beter.
- daNpy
Zo, van die Atom had ik wel ff meer verwacht zeg. Die rallykar is wel gruwelijk snel weg 

-
Madness.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Die had ook een hoop downforce..... 180 kg ongeveer.daNpy schreef:Zo, van die Atom had ik wel ff meer verwacht zeg. Die rallykar is wel gruwelijk snel weg

- Richard430
smiley schreef:Jammer van het pleurisweer, en alles is kansloos tegen een sportmotor in een rechte lijn.
Dat kan beter.

-
- SnakeMind
Sick 
Maar inderdaad wel ruk hoe slecht de Atom meekomt idd

Maar inderdaad wel ruk hoe slecht de Atom meekomt idd

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Er wordt toch een heel plausibele verklaring gegeven voor het niet meekomen van de Atom? Semi-slicks er regen is nu niet echt ideaal voor zo'n lichtgewicht met enorme power.
-
Ik vond het eigenlijk wel wat appels met peren. De Atom inderdaad met semis in de regen, maar dan nog knap hoe die BMW dan op 1 achterband dat vermogen wegkrijgt ná 100 zegmaar(tov de DS3) .
En waar was Loeb's 208 T16.
As is verbrande turf, maar hoe was 't als 't droog was geweest. Denk dan nog dat je de BMW niet moet onderschatten.
De enorme korte overbreningen van de DS3 deden't 'm ook. All about traction zei hij. Zonder restrictors 750 pk....Dan had ie ze wel in de pocket dacht ie.
De realistsische accelleratiecijfers in dit filmpje laten ongeveer 458 droog tijden zien(voor de 4 wielers) of zelfs slechter. Regen is de boosdoener.
Vraagje. Zijn die SS1000RR en deze HP nogwat op dit moment dé sportmotorfietsen tov de Japanners. Ik weet dat ze met de SS1000RR een enorme inhaalslag hebben gemaakt, maar deze HP nogwat, waar zet ik die neer in sportmotorengeweld. Vergelijkbaar met 'n GT3RS in autoland ofzo?
En waar was Loeb's 208 T16.

As is verbrande turf, maar hoe was 't als 't droog was geweest. Denk dan nog dat je de BMW niet moet onderschatten.
De enorme korte overbreningen van de DS3 deden't 'm ook. All about traction zei hij. Zonder restrictors 750 pk....Dan had ie ze wel in de pocket dacht ie.

De realistsische accelleratiecijfers in dit filmpje laten ongeveer 458 droog tijden zien(voor de 4 wielers) of zelfs slechter. Regen is de boosdoener.
Vraagje. Zijn die SS1000RR en deze HP nogwat op dit moment dé sportmotorfietsen tov de Japanners. Ik weet dat ze met de SS1000RR een enorme inhaalslag hebben gemaakt, maar deze HP nogwat, waar zet ik die neer in sportmotorengeweld. Vergelijkbaar met 'n GT3RS in autoland ofzo?
- SnakeMind
Jurjen, absoluut, voor in regen mag je gewoon niet meer verwachten, maar toch denk ik dat het bij droge omstandigheden niet heel veel anders zou uitpakken...
Naast het feit dat de BMW dan nog een groter gat naar de DS3 zou slaan heb ik dankzij de kleine interviewtjes tussendoor al direct het idee dat de Atom zal blijven tegen vallen in verhouding... En dat de driver iedere keer een andere smoes klaar zal hebben
Naast het feit dat de BMW dan nog een groter gat naar de DS3 zou slaan heb ik dankzij de kleine interviewtjes tussendoor al direct het idee dat de Atom zal blijven tegen vallen in verhouding... En dat de driver iedere keer een andere smoes klaar zal hebben

-
Laat maar; HP 4 is de CSL versie van de SS1000RR met 193pk op 169 ipv 183 kg.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het is dan wel een Duits apparaat, maar geen SS-RR

Ik wil zeker niet bevoogdend dan wel bevooroordeeld klinken, mede gezien het feit dat ik ding in de schuur heb staan, maar alle bladen en oline testen wijzen unaniem de HP4 als het beste (lees; supersport) wat er momenteel out of the box voor de pecunia`s te krijgen is.
Dat geldt dan voor overall package.
-
orry Romo.

Ja: " wanneer kwam die bocht nou?"SnakeMind schreef: En dat de driver iedere keer een andere smoes klaar zal hebben

- romo
No need to be sorry..........
Het is wel een aparte verspreking Duits en SS, kan wat gevoelig liggen idd
Apart is ook dat de Japanners, sinds jaar en dag heer en meester op supersport terrein, nog steeds niet een adequaat antwoord hebben op de S1000RR dan wel HP4.
Het ding is uitgekomen eind 2009, dus er is voldoende tijd geweest zou je denken.
Het is wel een aparte verspreking Duits en SS, kan wat gevoelig liggen idd

Apart is ook dat de Japanners, sinds jaar en dag heer en meester op supersport terrein, nog steeds niet een adequaat antwoord hebben op de S1000RR dan wel HP4.
Het ding is uitgekomen eind 2009, dus er is voldoende tijd geweest zou je denken.
-
Anyway.
Het gaat er dus om wie 't snelst weg is uiteindelijk.
M'n ouweheer zei dan altijd: "Dan kun je net zo goed op 'n bom gaan zitten, dan ben je geheid 't snelste weg."
Of jezelf aan 'n Sidewinder koppellen.

Het gaat er dus om wie 't snelst weg is uiteindelijk.
M'n ouweheer zei dan altijd: "Dan kun je net zo goed op 'n bom gaan zitten, dan ben je geheid 't snelste weg."

Of jezelf aan 'n Sidewinder koppellen.
- Roy RS
Hmm, niet heel verrassend of vreemd, als t ook maar iets vochtig is heb ik in zijn 5 op de snelweg wielspin als ik iets te abrupt op t gas ga, als je nog eens 175pk extra hebt...sjeuzus... Maar goed je ziet ook goed in het fimpje dat hij zo dwars als een dweil gaat, geloof me dat is best scary op de openbare weg, met vangrails op ooghoogte!
droog zou t verschil kleiner zijn, maar ik mag toch hopen dat een ex btw bpm bijna 300.000 euro kostende machine die gemaakt is om hard weg te komen en in 6 zit net boven de 100, dat die de atom bij kan houden of verslaan. Vergelijk met de motor is nogal wiedes dat die wint, die heeft gewoon een hoger specifiek vermogen, bij droog zou t verschil tussen deze 3 klein zijn, dat weet ik zeker, maar met de juiste coureur wint de motor.
Kantekening is wel dat ik nog niet 1 superbike ben tegengekomen die vanuit staande start mee kon komen, je hebt gewoon serieuze ballen nodig om zo'n fiets echt op de grens weg te krijgen.
Iedereen die twijfelt nodig ik uit zijn racefiets van stal te halen en een keer te sprinten
droog zou t verschil kleiner zijn, maar ik mag toch hopen dat een ex btw bpm bijna 300.000 euro kostende machine die gemaakt is om hard weg te komen en in 6 zit net boven de 100, dat die de atom bij kan houden of verslaan. Vergelijk met de motor is nogal wiedes dat die wint, die heeft gewoon een hoger specifiek vermogen, bij droog zou t verschil tussen deze 3 klein zijn, dat weet ik zeker, maar met de juiste coureur wint de motor.
Kantekening is wel dat ik nog niet 1 superbike ben tegengekomen die vanuit staande start mee kon komen, je hebt gewoon serieuze ballen nodig om zo'n fiets echt op de grens weg te krijgen.
Iedereen die twijfelt nodig ik uit zijn racefiets van stal te halen en een keer te sprinten

- GTRene
ik kan niet zo snel fietsen 

- daNpy
Lijkt me wel leuk om te doen, maar dat ga ik toch wel afleggen 

-
Motorblokken bouwen konden ze al heel goed, for starters. En met handling/geometrie waren ze tig jaar terug al aan het expirimenteren, alleen niet voor echt sportieve motoren.romo schreef:Apart is ook dat de Japanners, sinds jaar en dag heer en meester op supersport terrein, nog steeds niet een adequaat antwoord hebben op de S1000RR dan wel HP4.
Doet de S1000RR het dan zo goed in de racerij? Net even IomTT resultaten bekeken maar de hoogste plaats is 9?
Maar BMW heeft het goed gedaan ja, maar wat had je anders verwacht

Zie ik toch meer als skills.. het is dat ik er geen heb staan anders was het race accepted!Roy RS schreef:Kantekening is wel dat ik nog niet 1 superbike ben tegengekomen die vanuit staande start mee kon komen, je hebt gewoon serieuze ballen nodig om zo'n fiets echt op de grens weg te krijgen.
- Downforce Hans
Zo goedkoop is die kitcar anders ook niet, 150.000 PONDRoy RS schreef:Hmm, niet heel verrassend of vreemd, als t ook maar iets vochtig is heb ik in zijn 5 op de snelweg wielspin als ik iets te abrupt op t gas ga, als je nog eens 175pk extra hebt...sjeuzus... Maar goed je ziet ook goed in het fimpje dat hij zo dwars als een dweil gaat, geloof me dat is best scary op de openbare weg, met vangrails op ooghoogte!

- Knot
Haha, die 850pk supra vs gsxr1000... beetje wheelie's poppen in je tshirt