Neemt niet weg dat het ontzettend gaaf is, kijk de filmpjes zelf eigenlijk nooit. Vind het persoonlijk erg saai om drag filmpjes te kijken. Zelf mee doen is natuurlijk iets compleet anders

M-bitious schreef:Duitsland in, Kopenhagen, Zweden in, Stockholm.
Gewoon rijden met die hap. Km's maken me niets uit. Daar heb ik dat ding voor.
haha, helaas! maar je moet goed lezen... ik bied mijn materiaal aan... sommige mensen moeten namelijk gewoon werken, ipv bij een waterreservoir mensen tonnetjes aansmerenDownforce Hans schreef:Jammer Metin........geen gratis ritje dit keer........
Dat doe ik niet zelf grapjas..........Metchu schreef:haha, helaas! maar je moet goed lezen... ik bied mijn materiaal aan... sommige mensen moeten namelijk gewoon werken, ipv bij een waterreservoir mensen tonnetjes aansmerenDownforce Hans schreef:Jammer Metin........geen gratis ritje dit keer........
Zonder scholing kom je soms verder dan met........................ :Metchu schreef:ik snap al waar het fout is gegaan bij jou op school...
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Gus, jessedehaan, looney16v, MarcF, Rnd, Will F., Wimo en 12 gasten