Niet dus

Dus wie zou tegen een kleine vergoeding even langs die dame gaan en het spulletje oppikken, in een doos pleuren en even opsturen naar mij?
Owja het gaat niet om een peniskoker Xavier

Tom schreef:Foto van de dame
Lieg niet ..Tom schreef:OK nee ik woon toch niet in de buurt van Honselerdijk
Tom schreef:OK nee ik woon toch niet in de buurt van Honselerdijk
Geert. schreef:Lieg niet ..Tom schreef:OK nee ik woon toch niet in de buurt van Honselerdijk
Je staat op de foto
Geen peniskoker dus je wilt Geert vast niet helpenduifjes.com schreef:Ik wil eerst weten wat voor artikel
Tom schreef:Geen peniskoker dus je wilt Geert vast niet helpenduifjes.com schreef:Ik wil eerst weten wat voor artikel
In brandweerpak verschijnen zou je kans wel eens kunnen vergroten bij deze dameStefan R schreef:En ja, ik wil uiteraard wel je pakketje ophalen en naar je versturen
Niet nodig.Stefan R schreef:Je kent d'r?
ah vet! ik wil ook zo'n sissybar op m'n brommer... denk dat ik er ff snel heen rijGeert. schreef:Yessss te gek Stefan!
Ik heb haar een mail gestuurd dus ben benieuwd of ik nu weer reactie krijg.. beetje vreemd dat ze het niet wil verzenden en alleen persoonlijk laten afhalen. Misschien dat ze betaling in natura verwacht![]()
Het gaat om een sissybar voor de motor, dus wel chroom en leder maar helaas geen seksueel getinte attributen,,, Die heb ik genoeg
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil, EricYellow, HarryC, tomgtr en 4 gasten