Inmiddels na 11 nieuwe auto's ga je inzien dat het maar een stuk blik is, en voor je het weet, verheug je je alweer op een andere

Een Audi misschien? 8)
Tja ik vind dat je gelijk hebt Sven. Het gaat me niet eens om de auto (welke in absolute zin daar gewoon minder van wordt maar wat in de praktijk niet merkbaar issven deutschmann schreef:kijk Arthur, zijn natuurlijk mensen genoeg die gewoon geen flikker erom geven! ik ben er dus eentje die zoiets gewoon niet wardeert en zeker niet bij mijn eerste nieuw gekochte auto!
Huiswerk gedaan.BBVW schreef:leuk testje voor je. Seat 5 minuten stationair laten draaien en dan ermee rijde. Zul je zien dat het gemiddeld verbruik enorm hoog is maar ook heel snel weer zakt.
Vrij normaal voor een Alhambra 2.0Roel schreef: Bij uitrijden van werkplaats viel me wel weer op dat ik 40,2l/100km haalde.
Zover ik me kan herinneren schakelt het systeem om wanneer je stilstaat maar helemaal zeker weet ik het niet meer.Roel schreef:soms heb je zo'n systeem idd. Maar Alhambra meet ook Liter per Uur. Denk dat, dat los staat van het verbuik l/km.
En zon ding lust echt wel een slok idd. 13,9l/100km. En dan nog niet vooruit te branden.
Gebruikers op dit forum: Hielke en 1 gast